Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin globalisti johto haluaa myydä metron ja ratikat sijoittajille

Vierailija
14.09.2021 |

Kuskit menossa lakkoon kun tietävät että tulee korvatuksi halpatyövoimalla. Samalla käy kuten sähkösiirtoyhtiöiden myynnissä eli hinnat triplaantuu. Kuka käyttää edes nykyhinnoilla? Unohdetaanko veronmaksaja taas kun on maksanut kaiken rakentamisen ja ylläpidon niinkuin sähkösiirtoinfrassa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli siinä ois jos hinnat triplaantuis niin sit ne ei menis enää veronmaksajien taskusta.

Nythän HSL rahottaa toiminnastaan vaan 50% lippujen myynniltä. Loput otetaan pk-seudun kaupunkien kassasta.

Vierailija
2/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinataloudessa kuka tahansa voi perustaa kilpailevan metroverkoston.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hyvä puoli siinä ois jos hinnat triplaantuis niin sit ne ei menis enää veronmaksajien taskusta.

Nythän HSL rahottaa toiminnastaan vaan 50% lippujen myynniltä. Loput otetaan pk-seudun kaupunkien kassasta.

Katsotaan, että tämä on siedettävä kustannus toimivasta joukkoliikenteestä.

Vierailija
4/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hyvä puoli siinä ois jos hinnat triplaantuis niin sit ne ei menis enää veronmaksajien taskusta.

Nythän HSL rahottaa toiminnastaan vaan 50% lippujen myynniltä. Loput otetaan pk-seudun kaupunkien kassasta.

Katsotaan, että tämä on siedettävä kustannus toimivasta joukkoliikenteestä.

Eiköhän kansainväliset sijoittajat nimenomaan laske että sijoitus on kannattava juuri siksi että pääsee veronmaksajan pussille. Ihan niinkuin sähkönsiirtofirmoissa. Hyvä esim on asuntosijoitusfirmat. Niiden tuotosta valtaosa tulee asumistuista, joita asukkaat toimittaa niille, on vain välikäsi kelan ja rikkaiden asuntosijoitusfirmojen välissä.

Vierailija
5/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hyvä puoli siinä ois jos hinnat triplaantuis niin sit ne ei menis enää veronmaksajien taskusta.

Nythän HSL rahottaa toiminnastaan vaan 50% lippujen myynniltä. Loput otetaan pk-seudun kaupunkien kassasta.

Lol? Herää jo haaveunistasi.

Käytännössähän tuossa voitot menee sijoittajille ja "yllättävät" investointi- ja korjauskustannukset veronmaksajille. Kuten taisi esim. lastensairaalan kanssa käydä. Kaupunkilaiselle jää isommat matkakustannukset + veroissa maksettavat muut kustannukset. Vasemmistolle toki kelpaa koska veronkorotukset on parasta mitä noi voi kaupunkilaiselle tarjota. 

Vierailija
6/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, positiivinen uutinen päivään. Ehdotan metro ja ratikkalippujen kertahinnaksi 15€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, positiivinen uutinen päivään. Ehdotan metro ja ratikkalippujen kertahinnaksi 15€.

Samat päättäjät jotka helpottaa halpatyövoimalla suomalaisen työvoiman korvaamista toimii niin että hintataso jatkuvasti nousee.

Vierailija
8/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka prosessi on jo käynnissä ja se on tiedossa, alkaa helsinkiläiset reagoida vasta kun on liian myöhäistä eli suomeksi kun on vetelät housun puntissa. Kun lippujen hinnat nousee alkaa valitus, ei ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut suomen kaupungit ja kuntapäättäjät perässä..

Vierailija
10/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän se autottomuus eli autoilun haittaaminen tähtäsi, pakotetaan sijoittajille maksamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, positiivinen uutinen päivään. Ehdotan metro ja ratikkalippujen kertahinnaksi 15€.

Samat päättäjät jotka helpottaa halpatyövoimalla suomalaisen työvoiman korvaamista toimii niin että hintataso jatkuvasti nousee.

Niin, vasemmistohallitushan suomeen halpoja rakennus- maatyö ja muita duunareita raahaa vaikka koronarajoitusten läpi. 

Vierailija
12/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka prosessi on jo käynnissä ja se on tiedossa, alkaa helsinkiläiset reagoida vasta kun on liian myöhäistä eli suomeksi kun on vetelät housun puntissa. Kun lippujen hinnat nousee alkaa valitus, ei ennen.

Malmin kenttäprojektiin on reagoitu nyt vuositolkulla. Tulos on tasan nolla koska poliitikkoja ei kiinnosta kuunnella valituksia tai kritiikkiä ja lehmänkaupoilla saa tonnikaupalla vaalirahaa "oikeilta tahoilta". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen jo kohta puolin muuttamassa maalle omavaraistalouteen. Toki pientä kytköstä joutuu pitämään paskiasten kanssa, mutta onneksi vain hyvin pientä.

Miten poliitikoilla ei ole enää mitään häpyä? Muutaman voisi laittaa pikkuhiljaa seipäisiin näytille muille varoitukseksi. Tätä on jatkunut jo vuosikymmeniä, mutta ei paljon hetkauta kuin jupinana keskustelupalstoilla.

Vierailija
14/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka prosessi on jo käynnissä ja se on tiedossa, alkaa helsinkiläiset reagoida vasta kun on liian myöhäistä eli suomeksi kun on vetelät housun puntissa. Kun lippujen hinnat nousee alkaa valitus, ei ennen.

Malmin kenttäprojektiin on reagoitu nyt vuositolkulla. Tulos on tasan nolla koska poliitikkoja ei kiinnosta kuunnella valituksia tai kritiikkiä ja lehmänkaupoilla saa tonnikaupalla vaalirahaa "oikeilta tahoilta". 

Malmin lentokenttä on karrastekoneiden kenttä ja jäi kyllä puristuksiin keskelle rakentuvaa lähiötä. Luulisi löytyvän joku pelto syrjempää jossa saisi rauhassa säilyttää koneita. Helsinki vantaa kenttäkin alkaa olla väärässä paikassa lentomeluineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen jo kohta puolin muuttamassa maalle omavaraistalouteen. Toki pientä kytköstä joutuu pitämään paskiasten kanssa, mutta onneksi vain hyvin pientä.

Miten poliitikoilla ei ole enää mitään häpyä? Muutaman voisi laittaa pikkuhiljaa seipäisiin näytille muille varoitukseksi. Tätä on jatkunut jo vuosikymmeniä, mutta ei paljon hetkauta kuin jupinana keskustelupalstoilla.

Kyllä ne sähkönsiirtomaksut, paskalait ja verot sinne maallekin löytää lopulta..Pienissä kunnissa isot verot kun naurettava määrä kunnan virkailijoita.

Vierailija
16/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perustuu kusettamiselle ja lammaskansa maksaa ja määkii

Vierailija
17/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee suurena yllätyksenä kuntavaalien jälkeen, koska yksikään kuntavaaliehdokas ei nostanut asiaa esille.

Vierailija
18/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tulee suurena yllätyksenä kuntavaalien jälkeen, koska yksikään kuntavaaliehdokas ei nostanut asiaa esille.

Jep ja nytkään Huom! ei yksikään poliitikko puhu asiasta. Kauhea hössötys rikkaiden exit verosta eli että joutuvat maksamaan myyntivoittoa ihan niinkuin suomessa asuvat aina maksaneet. Asiasta uutisoidaan sitten jälkeenpäin pienellä uutisella. Metro on myyty sille ja sille. Raitiovauverkoston aikoo parantaa (rahastaa sillä) se ja se kiinalainen firma..

Vierailija
19/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva, jos ne käyttäjät maksaisivat itse ne kulut, ettei meidän autoilijoiden aina tarvitsisi.

Vierailija
20/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h...tiä? Eihän tossa ole mitään järkeä