Julkkis! Ilmianna itsesi!
Kerro alasi! Käyt täällä kuitenkin ;)
Poliitikko? Laulaja? Alasi huippunimi? Anna vinkki :)
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:18"]
Laulunaiheita on täältä löytynyt paljon.. :) Vielä ei ole kukaan tullut sanomaan että on tunnistanut itsensä. Yksi tällä hetkellä korkealla oleva keskustelu on käsittelyssä..
[/quote]
Olitko Vain elämää -ohjelmassa?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:00"]
Olen USA:n presidentti, käyn täällä rentoutumassa.
[/quote]
Hello Mr. Obama, your Finnish is very good :D
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:18"]
Laulunaiheita on täältä löytynyt paljon.. :) Vielä ei ole kukaan tullut sanomaan että on tunnistanut itsensä. Yksi tällä hetkellä korkealla oleva keskustelu on käsittelyssä..
[/quote]
Olitko Vain elämää -ohjelmassa?
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:00"]
Olen USA:n presidentti, käyn täällä rentoutumassa.
[/quote]
Hello Mr. Obama, your Finnish is very good :D
[/quote]
Thank you my good lopking, I use Google translator!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:18"] Laulunaiheita on täältä löytynyt paljon.. :) Vielä ei ole kukaan tullut sanomaan että on tunnistanut itsensä. Yksi tällä hetkellä korkealla oleva keskustelu on käsittelyssä.. [/quote] Olitko Vain elämää -ohjelmassa? [/quote] :)
[/quote]
Nyt jäi kiinnostamaan!
Minun isosetäni on julkkis Irlannissa. Aika julkkis siis itsekin!
En ole ollut vain elämää-ohjelmassa. 15
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:24"]En ole ollut vain elämää-ohjelmassa. 15
[/quote]
Eli olet nobody.
Miika Nousiainen! Oletko täällä? :)
Olen YK:n pääsihteeri Ban-Ki Moon. Käyn täällä haukkumassa tyylibloggareita ja kirjoittamassa provoja suomalaisten ala-arvoisista ominaisuuksista lähes kaikilla elämän osa-alueilla.
Tiedän myös, että Dalai Lama postaa tänne paljon juttuja siitä, kuinka kaikki naiset ovat miesten rahojen perässä juoksevia huoria ja Bill Clinton ja hänen Clinton Global Initiative -yhdistys ovat vastuussa kaikista Ebola-paniikkia lietsovista ketjuista.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:11"]Vaikutan teihin täältä ulkomailta enemmän kuin uskottekaan. Suomen aikakausi - ja muotilehtien sisältöön ja tuleviin trendeihin. Nimellisesti minut harva ihminen tunnistaa, ulkonäöllisesti enemmänkin. Ja toki näistä asioista tietävät tunnistavat nimestäkin. Reissaan kolmen mantereen väliä ja vietän lentokoneessa aivan liikaa aikaa. Minulla ei ole vuorokausi- tai unirytmiä, elän aikavyöhykkeiden mukaan. Kroppa ei tätä hommaa enää kauaa kestä ja olenkin kaikessa hiljaisuudessa alkanut etsimään itselleni seuraajaa.
[/quote]
Ootko ollu mainoksissa jos kerta naama on nimeä tutumpi?
Olen kuollut teidän syntienne tähden. Käyn myös täällä rentoutumassa TV:Jeesus
Minä tapasin kerran Dingon luona bensiinimittarin. Melkein julkkis itsekin.
No heko heko. Tosi tylsiä muka hauskoja juttuja täällä...
Nyt tosijulkkikset esiin!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 12:27"]
Miika Nousiainen! Oletko täällä? :)
[/quote]
En, mutta Tuomas Kyrö on.
Olen Suomen pääministeri ja kirjoittelen tänne ja muille palstoille jatkuvasti juttuja siitä, kuinka Venäjä aikoo hyökätä Suomeen, edistääkseni NATO-myönteisyyttä kansan keskuudessa.