Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini raivoaa ja syyllistää, kun minulla on matka varattuna kavereiden kanssa, ja meillä olisi sukujuhlat

Vierailija
14.09.2021 |

Oma matkani oli varattu jo kauan ennen kuin mistään sukujuhlista oli tietoakaan. Nyt en muka saisi mennä sinne, kun sukujuhlat on olevinaan niin paljon tärkeämmät. Lisäksi vielä syyllistää sanomalla, että mistä sitä tietää vaikka jotain mummoja ja pappoja ei enää kohta olisi ja tämä on viimeinen tilaisuus nähdä heidät. Olen ihan itsekäs penikka, jos lähden sinne omalle reissulleni enkä tule sukujuhliin. Mitä mieltä mammat?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin lähtisin omalle reissulleni.

Vierailija
2/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot äiteelle, että menet käymään mummoilla ja paapoilla kylässä. Matkaa ennen tai jälkeen kunhan olet käynyt koronatestissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mammalta että korvaako sitten mielummin maksetun matkan.

Vierailija
4/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissu ensin varattu, joten ei epäillystäkään kumpaan itse menisin. Huonoa tuuria, että tuli tuplabookkaus.

Vierailija
5/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai se oma reissu, jos se kerran on varattu ennen tietoa sukujuhlista.

Ymmärtäisin äitisi nipotuksen, jos olisit varannut matkan tietoisesti samaan ajankohtaan.

Vierailija
6/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot äiteelle, että menet käymään mummoilla ja paapoilla kylässä. Matkaa ennen tai jälkeen kunhan olet käynyt koronatestissä.

Mummut ja papat asuvat niin korvessa etten sinne itse pääse ilman autoa. Tavallaan on siis ihan totta, että tämä voisi olla viimeinen mahdollisuus nähdä jotain mummuja ja pappoja. Toisaalta he ovat niin dementoituineita, etteivät tiedä kuka olen. Miksi siis pitäisi nähdä siinä kunnossa, kun haluaa muistaa sen ihmisen sellaisena mitä hän oli kun oli vielä paremmassa kunnossa.

Vierailija
7/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei pidä antaa periksi. Äidissäsi on ikäviä luonnevikaisia piirteitä. Rakastava vanhempi olisi iloinen puolestasi, kun lähdet reissuun. 

Vierailija
8/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummoni vetosi tuohon ”viimeiseen näkemiseen” parikymmentä vuotta. Aina oli vuorossa viimeinen joulu, viimeinen pääsiäinen, viimeinen kesä. Kuoli 98-vuotiaana.

Menet rauhassa matkallesi. Olet varannut sen ensin. Vaikka olisi mitkä sukujuhlat, kaikki eivät nyt sitten aina vaan pääse paikalle. Kyllä ne vanhukset sen kestää, aikuiset ihmiset.

Vierailija
9/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummut ja papat asuvat niin korvessa etten sinne itse pääse ilman autoa. Tavallaan on siis ihan totta, että tämä voisi olla viimeinen mahdollisuus nähdä jotain mummuja ja pappoja. Toisaalta he ovat niin dementoituineita, etteivät tiedä kuka olen. Miksi siis pitäisi nähdä siinä kunnossa, kun haluaa muistaa sen ihmisen sellaisena mitä hän oli kun oli vielä paremmassa kunnossa.

No sitten menet sinne itse autolla kun sinulle sopii.

Vierailija
10/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi mennä, kun eivät ne tyypit muista kuka olen. luulevat vielä murtovarkaaksi. Eri asia olisi mennä niin, että on oma äiti mukana kun äidit ne vielä muistaa.

Vierailija
11/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta kai se oma reissu, jos se kerran on varattu ennen tietoa sukujuhlista.

Ymmärtäisin äitisi nipotuksen, jos olisit varannut matkan tietoisesti samaan ajankohtaan.

No mitä hemmettiä?! Kyllä aikuinen (?) ihminen saa todellakin päättää ihan itse, miten aikansa viettää. Meilläkin olisi koko ajan jotain juhlia, oman ja miehen puolelta, useammat kesässä. Olen ajatellut, että alan jättäytymään pois. Ei vaan jaksa. Kyllä ihmisiä voi tavata muutoinkin. Ja oikeastaan se onkin miellyttävämpää

Vierailija
12/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit järjestää nettiyllärin mummolle ja papalle sieltä kaukaakin, ei ole rakettitiedettä jos vaan äitisi suostuu sen läååärin tuikkaamaan siellä pistokkeeseen. Menet matkalle vaan, elää täytyy.

Vierailija
13/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAtkaa kavereiden kanssa olen tosiaan odottanut innoissani pitkään, kun taas nämä sukujuhlat on aina olleet vähän sellaisia pakollisia pahoja, missä pönötetään, esitetään että on kivaa , ja vastataan tuhannetta kertaa kysymykseen "Jokos sinulla on poikaystävä ;)?".

Vierailija
14/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voivat asua keskenään, jos tilanne on noin huono, ettei omaa lapsenlasta muista?

Vierailija
15/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä aika opettaa äidillesi rajoja. Jos äitisi pääsee nyt ihosi alle tuollaisella syyllistämisellä, siitä ei tule mitään loppua vaan pahenee äitisi ikääntymisen myötä. 

Vierailija
16/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi mennä, kun eivät ne tyypit muista kuka olen. luulevat vielä murtovarkaaksi. Eri asia olisi mennä niin, että on oma äiti mukana kun äidit ne vielä muistaa.

Sulla on kaksi tai useampia äitiä?

Tuntuu, että keksit vain tekosyitä. Ei taida kiinnostaa nähdä heitä.

Vierailija
17/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voivat asua keskenään, jos tilanne on noin huono, ettei omaa lapsenlasta muista?

Ihan tavallista nykyään. Kotihoito käy muutaman kerran päivässä. Ei laitoksiin enää pääse kuin ihan viime metreillä.

Vierailija
18/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen. Perut matkan ja äitisi peruu sukujuhlat, koska korona.

Vierailija
19/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa on kuule kaikki mahdollista. Te ääliöt lähdette joka provoon mukaan.

Vierailija
20/30 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot äidilles että sulla on korona.  Itsekästä olisi tulla tartuttamaan sitä mummuille. Sit lähdet omalle matkallesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi