Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä häpeää kuulolaitettani

Vierailija
14.09.2021 |

Minulla on sairaus, jonka vuoksi joudun käyttämään kuulolaitetta. Mies sanoo aina, että peitä se jollain huivilla tms. kun tuttuja tulee vastaan. Onko siinä jotain hävettävää, jos nuorella ihmisellä on kuulolaite?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti. Miksi olet tuon kanssa, jos ei hyväksy sinua sellaisena, kuin olet?

Vierailija
2/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunilleen joka toisella ihmisellä on silmälasit eikä kukaan kiinnitä niihin mitään huomiota. Moni on lähes sokea ilman laseja.

Miksi siis kuulolaitetta pitäisi hävetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus mikä nolo urpo, kaikkea leipä elättää

Vierailija
4/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on idiootti. Miksi olet tuon kanssa, jos ei hyväksy sinua sellaisena, kuin olet?

Porvoolainen tapa.

Vierailija
5/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillahan on korvanapit nykyään korvissa. On siinä poikaystävä.

Vierailija
6/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Tää oli monella tapaa aika heikko

- kuulolaitteet ovat käytännössä huomaamattomia vekottimia nykyään

- kuka mies tahtoisi nykypäivän Suomessa että nuori naisensa käyttää jotain mummohuivia?

Vierailija
7/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on kuulolaite, minulla silmälasit. Ei ole mitään hävettävää, eikä kumpaakaan ole (tietääkseni) kiusattu noista. Miehelle sanoisin, että en ala tekemään numeroa tuosta, jos kaverit eivät kestä, se on heidän päänsärkynsä.

Vierailija
8/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulolaite naisella on seksikäs. En tiedä miksi, kerron tässä vain tuntemuksistani.

Vierailija
9/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on kuulolaitteet, tosin meni pitkään aikuisiälle että uskalsin teini-iän jälkeen hommata uudet.

Kiusaaminen jätti arvet mutta niistä selvittyäni päätin aloittaa kuulolaitteiden käytön uudestaan, helpottaa elämää kummasti.

Vierailija
10/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aihetta sanoa miehellesi jotenkin seuraavasti: "Miksi olet kanssani, jos häpeät minua sellaisena kuin olen? Tekeekö kuulolaitteeni minusta huonomman ihmisen sinun mielestä? Selvästikään et arvosta minua omana itsenäni, vaan minun pitäisi olla esittely"vaimoke" sinulle, jotta saat arvostusta tapamiltasi ihmisiltä. Näin ei tule tapahtumaan nyt eikä tulevaisuudessa. Nyt on kuule parempi tehdä niin, että sinä vaihdat naisystäväsi sellaiseen jota et häpeä ja minä vaihdan miesystäväni sellaiseen joka arvostaa minua sellaisena kuin olen. Hyvää loppuelämää."

Vierailija
11/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaveri, jolla on ollut lapsuudesta lähtien kuulolaitteet. Mitä ihmeen hävettävää siinä on? Itsellänikin on rillit.

Vierailija
12/16 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa pitäis painaa ylänuolta vai alanuolta, jos pitää miestä idioottina ja juttu on mielestani absurdi?

Vierailija
13/16 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tyhmä on siis miesystäväsi? Minä en kutsuisi tuollaista koskaan miksikään ystäväksi!

Vierailija
14/16 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, heti!

Vierailija
15/16 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa siihen Googlen logo tms, sen jälkeen kaikki haluaa samanlaisen.

Vierailija
16/16 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa sammuttaa kuulolaitteesi, kun miehesi avaa suunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä