vaimolla oli suhde työkaveriin
Kesällä se paljastui, se mitä en ikinä uskonut tapahtuvan. Vaimo ihastui työkaveriinsa. Paljon on asiasta keskusteltu tämän jälkeen. Nyt asiat paljon paremmin. Mutta. Viikolla hän ilmoitti menevänsä työpaikan pikkujouluihin, ei edes kysynyt vaivaako asia minua! Nyt tunteet mulla sekaisin. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai olla ajattelematta.
Kommentit (20)
Pettäminen, se onkin vaikea määritellä. Ennen kuvittelin itse, että sänkyyn meneminen tai suutelu on vasta pettämistä.Nyt on mielipiteeni muuttunut. Kyllä itse koen tulleeni petetyksi kun vaimo sanoo että on tunteita toista miestä kohtaan. Ihastumisia varmsti tulee, mutta sen rajan vetäminen koska mennään liian pitkälle on vaikeaa. Itse näen asian niin että jos puhelut/viestit jatkuvat työajan ulkopuolella ja sovitaan menemiset niin että nähdään päivittäin on jotain pielessä. Mutta nyt siis asiat paljon paremmin. Kyllä se heikoin kohta tällä hetkellä on minun pääni.
Aha, oikein pikkujouluihin. Asenna siihen siru ja seuraa missä se menee?
Siitä tulee valitettavasti ongelmia, jos jatkaa petturin kanssa. Oliko vaimo edes pahoillaan? Voit mielestäni sanoa, että etkä mene. Se on vaimon tehtävä hankkia menetetty luottamus takaisin. Tietty, jos olet itsekin petturi, ei ole oikeutta vaatia mitään.
Älä ajattele. Elä elämääsi ja ota rennosti. Vaimo lähtee jos on lähteäkseen. Tai sinä lähdet jos haluat jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:47"]
Siitä tulee valitettavasti ongelmia, jos jatkaa petturin kanssa. Oliko vaimo edes pahoillaan? Voit mielestäni sanoa, että etkä mene. Se on vaimon tehtävä hankkia menetetty luottamus takaisin. Tietty, jos olet itsekin petturi, ei ole oikeutta vaatia mitään.
[/quote]Missä sanottiin et on pettänyt? Ihastunut vain.
Pikkujouluissahan sitä säpinää löytyykin ja jos kesän ihastus siellä niin avot! Ei muuta kuin parit drinksut nii estot tiessään ja oma ukko unohdettu. Älä ole lassukka ap.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:47"]
[/quote]
No oletin kyllä tuosta otsikosta. Suhde mielletään yleensä seksuaaliseksi suhteeksi. Onhan meillä kaikilla muuten suhteita työkavereihin.
Kerro vaimolle, että sinua ärsyttää koko asia, se että ihastuit ja nyt menet pikkujouluihin. Anna sen kuitenkin mennä sinne jos edelleen haluaa. Sinun ei tuon jälkeen kannata velloa asiassa, vaan nauti elämästäsi. Ihastuminen ei ole sinun syysi vaan vaimosi, joten jos jaksat häntä edelleen katsella, niin älä kuitenkaan jumitu tapahtuneeseen. Jos jumitut, ettekä saa asiaa auki sinun osalta, sinun pitää lähteä pois. Elämä ei kannata elää niin että on paha olla, jos ei ole pakko ja jos ymmärsin oikein sinun ei ole pakko.
Olen kertonut vaimolle että asia vaivaa minua. Sanoin että eniten vaivaa se että hän ei ensin kysynyt minulta, miltä minusta tuntuu, jos hän menee pikkujouluihin. Ennen tätä tapausta elämäni oli melko mustavalkoista. Jos pettää seuraa siitä ero. Nyt tämän itse kokeneena asia ei enää olekkaan niin yksinkertainen. Rakastan vaimoani edelleen erittäin paljon, enkä halua jättää häntä. Yhdessä olessa kaikki on hyvin, jopa loistavasti, mutta kun hän on töissä iskee välillä ahdistus.
Töissä ollaan kolmasosa vuorokaudesta.....mieti nyt tarkasti kestääkö pääkoppasi tuota.
Jumankauta ryhdistäydy mies sanot sille vaimollesi et et mene mihinkään pikkujouluihin ei nainen halua mitään tossua itselleen miten asia muuten paljastui ? Kertoiko vaimo itse suhteesta ? Koska jos kertoi luulen että vaimosi hakee jotain tällä käytöksellään
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 09:38"]
Jumankauta ryhdistäydy mies sanot sille vaimollesi et et mene mihinkään pikkujouluihin ei nainen halua mitään tossua itselleen miten asia muuten paljastui ? Kertoiko vaimo itse suhteesta ? Koska jos kertoi luulen että vaimosi hakee jotain tällä käytöksellään
[/quote]Eipä ole mitään järkeä alkaa kieltämään. Pari on menossa eri suuntiin ja kummankin pitää haluta "muuttua" jos yhteiselo kiinnostaa. Se, että toinen joutuu kieltämään jotain, ei ole koskaan ratkaisu. Potutus pitää kertoa, mutta jos toinen ei siihen ymmärrä tarttua ja siten toimia toisin, niin ei tarvitse alkaa pakottamaan. Nainen nyt vaan haluaa mennä ja siksi ap:n pitää miettiä mitä hän itse haluaa.
Ap, oliko vaimosi siis levitellyt jalkojaan ihastukselleen vai onko hänellä ollut vain muuta säpinää? Jos vain muuta säpinää ja olette jatkaneet yhteiseloa koko syksyn, niin älä edes ajattele yrittäväsi pistää kapuloita rattaisiin pikkujouluja varten! Se jos mikä saa vaimosi ärtyneeksi ja harrastamaan työajan puitteissa ja sen jälkeenkin sellaista, mistä jotakin iloa tulee. Jos kotona odottaa myrtsi mies niin vielä paremmalla innolla muita katsotaan.
Muutapa siis omaa suhtautumistasi vaimoosi. Ala olemaan hänelle kunnon mies, joka ottaa vaimon huomioon eri tavoilla, on kohtelias, kehuu jos on kehuttavaa, järjestää pieniä mukavia asioita arjen keskelle, hymyilee, on iloinen ja mukava, tekee sängyssä kaikkensa jne. Jos kotona on vaimolla hyvä olla nin ei hän lähde muuttamaan kovin helposti mukavaa perusarkeaan jonkun epämääräisen suhteen takia. Mutta jos kotona tulee paskaa niskaan, niin takuulla mieli tekee availla muitakin ovia ja kurkkia naapurin puolelle. Tiedän mistä puhun. N40
Nyt miehisyys kehiin ja lopeta surkea nyyhkytys! Anna vaimosi mennä pikkujouluihin, mutta anna hänelle hyvä syy tulla sieltä myös takaisin kotiin sinun luoksesi. Täällä itkeminen ei auta.
Kiitos vinkeistä N40. Jotain tuon tapaista olen tehnytkin. Puhun nyt enemmän tunteistani, otan vaimon huomioon, kehun ulkonäköä yms. ja sänkyssä menee loistavasti.
Sänkyyn asti ei tietääkseni päädytty. Näin vaimo ainakin sanoo ja minä luotan hänen sanaansa, pakkohan minun on, ei tästä liitosta muuten mitään tule.
En aio estää vaimon menemisiä. AP
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 07:47"]
[/quote] Otsikossa
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 10:56"]
Kiitos vinkeistä N40. Jotain tuon tapaista olen tehnytkin. Puhun nyt enemmän tunteistani, otan vaimon huomioon, kehun ulkonäköä yms. ja sänkyssä menee loistavasti.
Sänkyyn asti ei tietääkseni päädytty. Näin vaimo ainakin sanoo ja minä luotan hänen sanaansa, pakkohan minun on, ei tästä liitosta muuten mitään tule.
[/quote]Kun kerran luotat hänen sanaansa niin mikä on ongelmasi?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 10:56"]
[/quote]Nyt kuulostaa hyvälle. Jatka tällä tavalla niin vaimosi ei tarvitse lähteä etsimään säpinää, hyväksyntää ja iloa muualta. Meillä mies ei tuota tajua vaikka olen sen hänelle rautalangasta vääntänyt moneen kertaan. Pitää tehdä jotakin, että voi olettaa myös saavansa. Anna vaimosi ihastua sinuun uudelleen ja puhukaa, mutta ei liikaa kuitenkaan. Jokaisella pitää olla myös salaisuuksia ihan omaksi ilokseen. N40
Eli sua ei ole edes petetty vai?:p ihastumisia tapahtuu joka suhteissa. Ei se ole pettämistä. Vaimo on selkeästi sitoutunut sinuun kun Einolle mennyt pidemmälle ihastuksensa kanssa. Lopun alku on jos alat rajoittamaan vaimosi menoja. Tuo on kuitenkin hankalaa, että sinua ahdistaa kun vaimosi on töissä tai näissä pikkujouluissa. Kannattaa mennä puhumaan ammatti-ihmisen kanssa asiasta ennen kuin pilaat suhteesi itse.