Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina seurassa ahdistaa

Vierailija
26.10.2014 |

Onko kellään vastaavaa kokemusta tai ajatusta mistä voisi johtua: aina ollessani seurueessa (sukulaiset/ perhetuttavat tms.) alkaa ahdistaa ja tulee levoton olo, tosi vaikea kuvailla mutta siis tuntuu aina etten kuulu porukkaan ja et pitäisi päästä pois tilanteesta. Useimmiten sinnittelen mahd. pitkään mut lopulta pakenen tyyliin nukkumaan ja harmistuneena sit kuuntelen miten toiset pitää vielä hauskaa. Oman perheen tai läheisten ystävien kesken tällaisia tilanteita ei koskaan synny. Mistä tää vois johtua? Harmillinen ja ärsyttävä juttu, etenkin kun kyläillään miehen kanssa paljon lähisukulaisilla ja tuttavilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä lisäyksenä, että luonteeltani oon kumminkin sosiaalinen ja puhelias ja ihmisten kanssa on helppo olla, tosin uusien ihmisten kohtaamista aina vähän jännitän. Mutta tällaisissa seurueissa ei kuitenkaan oo ongelmallista olla äänessä.

Vierailija
2/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne! Oon kyllä välillä aika epäsosiaalinenkin :D porukka ahdistaa aina, paitsi jos tunnen kaikki tai oon juonu t: 19 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on kyl, et varmistan aina mielellään ketä on tulossa paikalle ja jos on tuntemattomia ni kelailen sitä aika paljon. Rasittavaa. Inhoon myös kertoa itsestäni tuntemattomille kun kaikki kuuntelee.

Vierailija
4/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
5/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko oikeasti kyläillä vai teetkö niin koska niin kuuluu tehdä? Minä ahdistun sellaisten ihmisten seurassa joista en oikeasti pidä. Ikävä kyllä suurin osa heistä on sukulaisia.

Vierailija
6/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ahdistun silloin, jos seurueessa on ihmisiä joista en pidä, tai jos puheenaiheet on enimmäkseen sellaisia joihin en osaa ottaa kantaa.

Vierailija
7/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisus kuormittaa sinua. Minulla sama juttu.

Vierailija
8/8 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja olen aina ollut just tuommoinen. Vasta nyt nelikymppisenä olen oppinut hyväksymään sen. Minkä sille voi? Sosiaaliset tilanteet kuormittavat liikaa, varsinkin tuollaiset kekkerit. Etenkin kun joudun olemaan työssäni esillä aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan