Mun on pakko siirtyä talviaikaan vähitellen
Naurakaa vaan, mutta elimistöni menee kellon siirrosta kuukausiksi sekaisin. Sen takia keksinkin jo muutama vuosi sitten, että siirryn 15 min kerrallaan. Viime viikolla aloin syömään lounasta 10.45 normaalin klo 11 sijaan. Sitten siirsin iltapäiväkahvin jne. Tämäkukuulostaa oudolta, mutta sopii minulle hyvin.
Kommentit (6)
Joo kannattaa kyllä pysyä omalla aikavyöhykkeellä.
mikä ongelma se muille on jos joku kokee rytmin siirtämisen vähitellen sopivan itselleen?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:55"]
Naurakaa vaan, mutta elimistöni menee kellon siirrosta kuukausiksi sekaisin. Sen takia keksinkin jo muutama vuosi sitten, että siirryn 15 min kerrallaan. Viime viikolla aloin syömään lounasta 10.45 normaalin klo 11 sijaan. Sitten siirsin iltapäiväkahvin jne. Tämäkukuulostaa oudolta, mutta sopii minulle hyvin.
[/quote]
Mikäs siinä, mutta näin kelloja taaksepäin siirrettäessä olisi ehkä kannattanut alkaa syödä lounasta klo 11.15 ja niin edelleen...
Aattele, jotku tekee kolmivuorotyötä, jatkuvaa kellon siirtoa.
Kerrostalossa pahimmat valittajat ovat 8-16 työssäkäyvät. Vuorotyöläisillä ei välttämättä ole koskaan rauhallista hetkeä kerrostalossa. Jos naapurissa remontoidaan niin unet siirtyvät myöhäisemmäksi tai jäävät lyhyiksi.
Olet ihana, älä tee aikaerolentoja...