Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on tehnyt minusta ihan vainoharhaisen…

Vierailija
26.10.2014 |

Luulen nykyään lähes koko ajan haisevani jotenkin, enkä saa sitä ajatusta pois mielestäni kuin kotona.

En uskalla juuri puhua kellekään lähietäisyydeltä, koska olen ihan varma että henkeni haisee hampaiden harjauksesta ja purkasta huolimatta, etenkin silloin jos suussa maistuu vähänkin pahalle.

Jos pyöräilen jonnekin, niin olen perillä aivan varma että haisen kamalalle hielle kainaloista, vaikka olisin laittanut triple dry:ta kainaloihin. Tekisi mieli lähteä kotiin, eikä voi olla kenenkään lähellä.

Vaatteita joudun pesemään joka päivä, koska olen aivan varma että jos pidän kaksi päivää samaa puseroa, niin se haisee.

Sitten menkat se vasta suuri ongelma onkin, en voi käyttää kuukuppia, koska se aiheuttaa mulle virtsatietulehduksia kun rakko ei pääse tyhjentymään, tamponin vaihtaminen taas yleisessä vessassa nopeasti ja hygienisesti ei onnistu, enkä voi pitää sitä samaa koko päivää kun päivät on välillä matkoineen 10 tuntisia. Joudun siis käyttämään siteitä ja olen varma että haisen, koska palstalla on niin sanottu. Menkattomana aikana laitan hajustettua deodoranttia alapäähän, koska pelkään että ilman sitä haisen alapäälle.

Pelkään että minusta ja minun haisevuudestani puhutaan selän takana.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaytat siteita, niin tasan tarkkaan haiset :x kiva veren lemu seuraa sinua. Jos et ole kaynyt suikussa samana paivana, niin haiset myos, toisen eltaantunut tali ei ole kiva tuoksu! Jos et harjaa kieltasi, niin henkesi haisee. Nama kaikki ongelmat ovat kylla ratkaistavissa. Itse kayn suihkussa aamuisin, kaytan tamponeita ja harjaan hampaani ja kieleni aamuin illoin. Koskaan en ole kuullut hajuhaitoista.

Vierailija
22/22 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:14"]

Miten ihmeessä tamponin vaihtaminen on sinulle ongelma? Menet yleiseen vessaan ja peset kätesi. Menet vessakoppiin ja otat vanhan tamponin pois ja asetat uuden tilalle. Tulet pois vessakopista ja peset kätesi.

[/quote]

Sen laittaminen on niin hidasta kun se imaisee itsensä kiinni limakalvoihin heti alussa ja kipu on ihan älytöntä ja pitäis olla rasvaa ja joutuu työntämään sormetkin sisälle että sen saa hyvin. Ja sitten käsien pitäis olla todella puhtaat ettei tule mitään kohtutulehdusta tai vastaavaa ja se voidetuubikin on oikeastaan jo likainen kun se on pyörinyt laukussa yms. Ei vaan mitenkään onnistu yhtä hygieenisesti kuin kotona, ja muut jonottaa kerroksen ainoaan vessaan ja ihmettelee että mitä olen siellä ikuisuuden.

-ap

[/quote] Oletko kuullut tamponeista, joissa on asetin? Sormet eivät sotkeudu ja rasvoja ei tarvita. Homma sujuu sekunneissa. 

-3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla