Mitä mieltä serkusten välisestä seksistä?
Niin mitä olet mieltä? Itse kännissä paneskelin serkkuni kanssa. Ei ole laitonta mennä edes naimisiin, mutta pervolta tuntuu ja jäi vähän outo olo. Muilla kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (64)
Rikkoo lakia, tai ei niin oksettavaa on. Eikös tämä nyt lähinnä lestojen yms. ääriryhmien touhua? Ikinä en ole ainakaan kuullut, että normaali ihmiset sukulaistensa kanssa peuhaisivat.
Itse olisin aika järkyttynyt jos päätyisin tuohon tilanteeseen, vaikkei se laitonta olekaan. Serkut ovat melkein kuin sisaruksia.
Omat serkut ovat lähes yhtä läheisiä kuin sisaruksenikin.. Eli ei todellakaan kävisi edes mielessä harrastaa niiden kanssa seksiä.
Ählämien, lestojen jne. täyttä pervoilua.
Mulla myös samanlainen suhtautuminen serkkuihin kuin sisaruksiini, ällöttää ajatuskin petipuuhista. En halua ajatellakaan, yök.
Olen ottanut nuorelta serkultani suihin sukujuhlissa. Tuntui todella tuhmalta ja kiihottavalta! ;) T: Mies
On tullut pantua serkkua... tosin molemmin puolin kuultiin tästä serkkuhommasta vasta asian jälkeenpäin, meillä kun ei ole mitenkään läheinen suku. Oli aika voittajafiilis eikä tulis enää mieleenkään kun faktat tiedossa :D mutta en myöskään kadu!
Hyi hitto! Tunteeko moni palstalainen OIKEASTI keskenään suhteessa olevia serkuksia??? Itse en tiedä ensimmäistäkään.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:05"]
Hyi hitto! Tunteeko moni palstalainen OIKEASTI keskenään suhteessa olevia serkuksia??? Itse en tiedä ensimmäistäkään.
[/quote]
Esim Englannissa pakistanilaisista 70 %:a seurustelee serkkunsa tai sisarensa kanssa.
saatana minkä alotuksen on joku pervo pistäny. hyi vittu. ei mee mulla läpi. en kyllä tiiä. voisha se ollaki. tai suattasin kokeillaki. aika hyvä ajatus. missähä serkkutytöt ny on?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:08"]
[/quote]
Esim Englannissa pakistanilaisista 70 %:a seurustelee serkkunsa tai sisarensa kanssa.
[/quote]
Faktaa tästä?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:08"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos sinulle tilastonikkari, mutta olen kiinnostunut palstalaisten empiirisistä havainnoista.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:04"]
On tullut pantua serkkua... tosin molemmin puolin kuultiin tästä serkkuhommasta vasta asian jälkeenpäin, meillä kun ei ole mitenkään läheinen suku. Oli aika voittajafiilis eikä tulis enää mieleenkään kun faktat tiedossa :D mutta en myöskään kadu!
[/quote]
Kuinka et tiedä, kuka on sun serkku? En kyllä usko tuota, etkö tunne vanhempiesi sisaruksia??
Eläimiinkin sekaantuminen laillista, mutta täysin perverssiä toimintaa tällaiset!
Onko suvussa paljon banjonsoittajia?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:04"]
[/quote]
Mä panin tietämättäni siskopuolen kanssa. Tuntuu todella likaiselta. T: Mies
Onneksi mun serkut on niin rumia ettei tuu seksi mieleenkään niiden kanssa :)
Miettikää hei jotai bantu-heimoja???!!! Paneeko serkkujaa? Sisaruksiaaaaa?