Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikalla ketään kuka näkee henkiolentoja?

Vierailija
25.10.2014 |

Millaisia kokemuksia teillä on?

Itselläni ei kokemusta... mutta äitini on muistaa vahvan kokemuksen lapsuudestaan, kun oli alle kouluikäinen. Oli ollut yksin ulkona, oli satanut hiukan räntää, syksyinen päivä. Mökkeröisessä, missä asuivat, oli avonainen luukku ns muhavintille, minne oli tikkaat siis ulkokautta. Oviaukossa ei siis ollut ovea. Oviaukkoon oli ilmestynyt nainen jolla oli päällään sininen villatakki, huivi päässä, ja hänellä oli pitkät etuhampaat. Ja nainen oli vain sanonut "ei minua tarvitse pelätä, minä olen rotta". Äiti arveli, että tapahtui samoihin aikoihin, kuin hänen mummonsa kuoli. Ehkä mummo hyvästeli äitini noin? Mitä te muut ajattelette? Kokemus ei äidin mukaan ollut pelottava kuitenkaan. Myös enneunia hän on nähnyt. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kokemusta tosta naisesta, jota toteaa olevansa rotta. Ilmestyy yleensä muutama päivä ennen jotain huonoa uutista. Viimeksi pari päivää ennen äitini kuolemaa. Olen yrittänyt etsiä paljonkin tietoa netistä aiheesta. Yksi kuva pysäytti, kyseessä on hyvin lähelle saman näköinen nainen joka ilmestyy itselle:

http://i.imgur.com/wZMbkKv.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla