Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän huono äiti -tekosi ?

Vierailija
25.10.2014 |

Me vietetään lapsen kanssa viikonloppua kahdestaan. Lapsen toiveesta ostimme kaksi leivosta, jotka piti syödä iltapäiväkahvilla. Lapsen torkkuessa en voinut pitää sormiani erossa leivoksesta. Niinpä jouduimme puolittamaan jäljellä olevan leivoksen. Selitin että meille oli vahingossa pakattu vain yksi leivos. Lapsi oli ihmeissään =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poissa kotoa klo.10.40-15. Kävin salilla ja kaupassa.

Vierailija
2/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin lounaaksi puuroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin syödä aamupalan sängyssä tänään ja lukea lehteä niinpä sitten söimme sängyssä aamupalan eikä pöydässä kuten varmaan kai kuuluisi :)

Vierailija
4/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen pyhitellyt sitä, että eilisen huono äiti -tekoni oli rättiväsyneenä pitkän päivän jälkeen napata vauva kainaloon ilman iltapuuroa tai hammaspesua ja nukahdettiin niin.

Vierailija
5/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin teinille.

Vierailija
6/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden töihin kun muu perhe alkaa katsomaan Putousta. Aamulla joutuvat olemaan hiljaa että saan nukuttua puolille päivin.

Vierailija
7/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä onko tää huonoa äitiä muualla kuin täällä mutta sanoin tytölleni painu vittuun puhelimassa ja vedin luurin korvaan. Olisi pitänyt sanoa haista vittu koska siitä ei olisi tullut palautetta.  

Vierailija
8/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt, tiedän et poika olis pitänyt herättää päikkäreiltä jo jonkin aikaa sit, ettei mee rytmi ihan vituroilleen, mut annan nukkua vaan, koska on niin kivaa saada omaa aikaa ja rauhassa surffailla netissä..on kieltämättä vähän huono äiti-morkkis päällä =/

Vierailija
9/9 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tehdä ruoka lasten nukkuessa. En jaksanut koska roikun mieluummin vauvapalstalla. Syödään eiliset jämät ja leipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän