Mies jätti, masennuin
Kommentit (19)
No onhan niitä miehiä muitakin ja voit löytää sellaisen joka välittää.
Vierailija kirjoitti:
Muakin masentaa.. mies ei vielä jättänyt mut eropuheita ollut.
Sellaisia ne kaikki miehet on. Pettää ja jättää.
n21
Jeps. Olet jo ikäloppu miesmarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne kaikki miehet on. Pettää ja jättää.
n21
Nii ei kaikki mut tän palstan perusteella useammat.
No miksi jätti? Mitä vikaa sussa oli?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää. Kaikki samanlaisia paskoja. Minä rakastin miestä, mutta mies vaan pilasi koko elämäni. Millään ei ole enää mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää. Kaikki samanlaisia paskoja. Minä rakastin miestä, mutta mies vaan pilasi koko elämäni. Millään ei ole enää mitään väliä.
n21
Vierailija kirjoitti:
No miksi jätti? Mitä vikaa sussa oli?
Kuulemma ei vaan enää rakasta.
n21
Ehkä ette sopinu yhteen ja jonkun muun kanssa natsaa paremmin
Niin. Vaikka tunteita olisi ja aivokemia kestää tasoittua, voiko eroa käsitellä itsekseen silloin tällöin ja sen saa pois joskus (yksilöllistä milloin). Päästää sitten aikanaan irti. Ettei toinen jää sinne jalustalle pelkästään, pakkohan siinä tyypissä on jotain huonoja puolia olla kun etsii.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Tappaisin itseni, jos uskaltaisin. Mies särki sydämeni täysin. Sitä ei voi enää korjata.
n21
Joo täällä on jo nelisen vuotta oltu masentuneita miehen lähdöstä. Että ap, voisit olla yhtä huonossa jamassa kuin minä. Mutta olet vielä nuori ja varmaan viehättävä ja ehdit löytää monia hyviä miehiä vielä ja saada vaikka lapsia ehjään ydinperheeseen jos sitä haluat.
Terveisin vähän vanhempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n21
Ehkä sit vedät niitä puoleesi ;( Semmoisia sitoutumiskammoisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Tappaisin itseni, jos uskaltaisin. Mies särki sydämeni täysin. Sitä ei voi enää korjata.
n21
Niin meillä kaikilla särkyi useasti sydän nuorena. Ja sanottiin ettei sitä voi korjata. Sitten joskus tuli uusi parempi ihailun kohde. Ja nelikymppisenä ihmetellään mitä niissä iditooteissa oikein näki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n21
Tiedän että sattuu ja vihastuttaa. Mutta mieti, että miljoonat ja miljardit ihmiset joutuvat käymään läpi noita samoja asioita kuin sinä, enkä usko että he lopettavat elämäänsä kovin usein tuon takia. Kipusi ei ole ainutlaatuista, vaikka se on sitä sinulle. Tämä on ehkä ensimmäinen tällainen kokemus sinulle, tottakai se sattuu. Jos laittaa itsensä alttiiksi ja ottaa riskin, voi sattua. Vaikka ei laittaisi, voi siltikin sattua. Elämä on välillä myös tätä.
Tarkoitan että toivut kyllä niin kuin moni muukin. Todennäköisesti nopeammin kuin nyt uskot. Jos niin ei käy, apua kannattaa hakea pian eikä kärvistellä vuosia vielä kiinni noissa tunteissa. Kyllä sydämen voi korjata. Ei ehkä niin puhtoiseksi enää, mutta elämä muokkaa meitä monella muullakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei pitäisi kaatua yhden miehen jätämiseen ja siitä masentua.Miehesi on jo jatkanut elämä ja unohtanut sinut. Joten voit halutessasi ruikutaa ja olla masentunut.Tai itse etsiä heti uusi mies.Valinta on sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei pitäisi kaatua yhden miehen jätämiseen ja siitä masentua.Miehesi on jo jatkanut elämä ja unohtanut sinut. Joten voit halutessasi ruikutaa ja olla masentunut.Tai itse etsiä heti uusi mies.Valinta on sinun.
Parempi jos et ota miehiä satuttamaan sua.