Onko teillä WT-kavereita jotka ovat hyvää seuraa?
Mulla on, he ovat tosi hauskoja, mutta ongelma on se että he käyttäytyvät erittäin huonosti julkisissa paikoissa, aina haastavat riitaa, pakko tapella jonkun kanssa jne. joten näen heitä vain heidän kotonaan.
Onko teillä samoja ongelmia? Oletteko joutuneet kieltäytymään yhteisistä bileilloista tällaisen ongelman vuoksi?
Kommentit (13)
Itse asiassa mun parhaat kaverit on juuri heitä. Eräskin vanha tuttu vähensi yhteydenpitoa kun hänen mielestään ylpeilin työlläni ja asemallani. Juuh niin varmaan, olisi kai pitänyt jäädä liukuhihnatyöhön niin en olisi "liian ylpeä" :)
Oli yks hauska ex-hoito, hitto meillä oli mukavaa vaikka oltiin kuin yö ja päivä. Vieläkin muistelen lämmöllä. Hauskanpitoon wt:t on hyvää seuraa, mutta vakavaa ihmissuhdetta en esim tuon tapauksen kanssa olis koskaan voinut ajatella. Just siksi kun baari-ilta päättyi usein tappeluun! Ainiin, ja koska hänen kaveripiirissä oli vielä pahempia tapauksia.
On kyllä eivätkä ole hyvää seuraa. Jos erehtyy lähtemään baariin tai muuten vaan bilettämään niiden kanssa niin voi olla satavarma että jonkunlaista draamaa/tappelua tulee olemaan. Baarissa myös lähes poikkeuksetta auotaan päätä tuntemattomille syystä tai toisesta.. myös puheenaiheet ovat lähinnä viime viikonlopun känni/kamala krapula/tulevan viikonlopun kännäyssuunnitelmat. Ei jaksa enää tollasta joten yhteydenpito on jäänyt. Kouluja ei ole käyty eikä koskaan tehty töitä, ikää monella jo lähemmäs 30.. lapsia tehdään monelle eri miehelle joista sit erotaan.. yh.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:20"]
Oli yks hauska ex-hoito, hitto meillä oli mukavaa vaikka oltiin kuin yö ja päivä. Vieläkin muistelen lämmöllä. Hauskanpitoon wt:t on hyvää seuraa, mutta vakavaa ihmissuhdetta en esim tuon tapauksen kanssa olis koskaan voinut ajatella. Just siksi kun baari-ilta päättyi usein tappeluun! Ainiin, ja koska hänen kaveripiirissä oli vielä pahempia tapauksia.
[/quote]
Tämäpä juuri, kun ne WT:n vetää toisiaan puoleen, niin en haluaisi profiloitua heidän kaverikseen :D Miten se menikään.. "Kerro minulle minkälaisia ystäväsi ovat, niin kerron sinulle millainen sinä olet". Pelottaa että minustakin tulee WT siinä sivussa
ap
Voiko joku vielä kerrata mitä on WT-ihmiset? :D
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:25"]
Voiko joku vielä kerrata mitä on WT-ihmiset? :D
[/quote]
Haku..
Miten jollakin ei-WT:llä olisi WT-kavereita? Itse en ainakaan löytäisi minkäänlaista mielenkiintoa lähteä viettämään vapaa-aikaa jonkun WT-bensalenkkarin tai mamman kanssa, jolla lukee se "Juicy" tjsp takapuolessa. Ainoiden mielenkiintojen ollessa dokaus, röökin poltto ja "lähiöelämä". Ambitiot tasan nolla.
Tällähän ei muuten sitten ole mitään tekemistä koulutustason kanssa. Itselläni on kyllä monia ammattikoulutuksen suorittaneita ystäviä (itse akateeminen), jotka ovat todella fiksuja, kiinnostuneita maailman menosta jne. sekä elämässään positiivisia ja eteenpäin pyrkiviä. Raha (tulot) ei myöskään ole luokittelutekijä, vaikka wt:t nyt eivät koskaan mitää tienaakaan.
Ei ole WT-kavereita. Itse asiassa ei taida olla yhtään vain peruskoulun tai toisen asteen käynyttä kaveria. Oma kaveripiirini tulee pääosin yliopistokuvioista.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:36"]
Miten jollakin ei-WT:llä olisi WT-kavereita? Itse en ainakaan löytäisi minkäänlaista mielenkiintoa lähteä viettämään vapaa-aikaa jonkun WT-bensalenkkarin tai mamman kanssa, jolla lukee se "Juicy" tjsp takapuolessa. Ainoiden mielenkiintojen ollessa dokaus, röökin poltto ja "lähiöelämä". Ambitiot tasan nolla.
Tällähän ei muuten sitten ole mitään tekemistä koulutustason kanssa. Itselläni on kyllä monia ammattikoulutuksen suorittaneita ystäviä (itse akateeminen), jotka ovat todella fiksuja, kiinnostuneita maailman menosta jne. sekä elämässään positiivisia ja eteenpäin pyrkiviä. Raha (tulot) ei myöskään ole luokittelutekijä, vaikka wt:t nyt eivät koskaan mitää tienaakaan.
[/quote]
Mun kaverit on kyllä ammattikoulun käyneitä mutta ei mitään rapajuoppoja tai arkielämästä vieraantuneita, He ovat selvinpäin ihan ok mutta kännissä ovat käyttäytymiseltään WT. Tai no riippuu tietysti varmaan mitä kukakin pitää WT:nä.
ap
Ei ole eikä tule. Kai ei-WT:llä voi olla jotain yhteistä WT:n kanssa, mutta silloin on ehkä itsekin lähempänä sitä porukkaa. Itsellä ei mitään kiinnostusta kaveerata heikäläisten kanssa
Joo, yksi lapsuudenkaveri. Siitä tuli ensin yhden lapsen yh, sitten kahden lapsen yh, nyt on kolmas lapsi joka syntyi 11kk viimeisimmän miehen kanssa aloitetun suhteen jälkeen (eli aika nopeaa toimintaa jälleen). Oli ennen ihan kiva käydä bilettämässä yhdessä, kun tiesi hyvä menomestat, mutta kyllästyin, kun hänellä oli tapana sabotoida kaikki omat iskuni. Eli kun mies tuli juttelemaan mulle ja meillä oli kiva keskustelu, niin hän, aina minimekoissa ja tissit näkyvillä tuli siihen kiehnäämäään ja kosketteleemaan miestä, ei kestänyt että minä sain huomioita myös ilman tuollaista säälittävää itsekorostamista. Useimmat miehet sitten pitivät tuota tilannetta todlela kiusallisena ja vähin äänin poistuivat paikalta, tosin kerran yksi mies suuntasi sitten huomionsa tähän "kaveriini" ja tästähän hän innostui ja teki tuota vielä kahta kauheammin jatkossa.
Kaiken huippu oli kun kerran antoi mulle ennen jotain bileiltaa "neuvoja" että mun pitäisi pukeutua seksikkäämmin ja meikata enemmmän niin saisin myös miehiä enemmän. Joo, määrä ei todellakaan korvaa laatua, on se jännä, että mä en ole koskaan jäänyt yh:ksi, mulla ei ole ollut pahoinpitelevää poikaystävää, mun miehet osaa keskustella muustakin kuin oluesta ja lätkästä jne. :D Mun miehet ei myöskään ole ollut sairaalloisen mustasukkaisia, koska tietää, että mä en avoimesti oman miehen edessä flirttaa horomaisesti pukeutuneena heidän kavereilleen, toisin kuin tämä mun entinen wt kaveri.
Joo on, minä itse! Siksi pysynkin kotona piilossa.