Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?
Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.
Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?
Kommentit (418)
Rikas mies kirjoitti:
Ei se raha, vaan se persoonallisuus joka on tuonut myòs sen rahan ja menestyksen.
Komppaan kyllä tätä... harva persoonaton on rikas.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän nuori nainen menettää kuin saa naidessaan vanhan rikkaan miehen.
Mitä se menettää?
Menettää kauniit ja terveet lapset, tasavertaisen parisuhteen, oman uran ja omat rahat. Aika kovia uhrauksia vain että pääsee näyttelyesineeksi, joka vaihdetaan nuorempaan keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, mun ystäväporukassa kaikilla on rikas mies eikä todellakaan ole mikään vanhus. Päätettyyn jo ylä-asteella että me menestytään, kun meistä koulun kauneimmista tytöistä tuli tiivis ystäväporukka. Elokuussakin tuli käytyä 3 eri eksoottisessa maassa ja joka kerta 5 tähden hotellin sviitissä. Mä rakastan mun Miestä yli kaiken <3
Naisen keinot menestykseen on miehen varakkuuden hyödyntäminen. Tissit ja perse toki auttaa, aivot...no joo....
Jos pystyy nostamaan itsensä menestyjien joukkoon saamalla rikkaan miehen, kun näyttää ulkoisesti hyvältä ja tajuaa sen tehdä niin kyllä se ainakin minulle kertoo älystä.
Kuten Abban hittibiisikin meni: winner takes all.
Niin se elämässä menee, että naiset voi paljonkin vaikuttaa omaan menestymiseen (ja mahdollisen jälkipolven) ihan sen perusteella minkälaisen miehen valitsee.
Tämä ei tarkoita että pitäisi joku vanha rikas ukkeli hommata, kuten jotkut on vihjailleet, kyllä niitä rikkaita komeita nuoria menestyjiä on ja niistä se kaikista kovin kilpailu on naisten kesken.
Stefan, kaikkien naisten unelma. Narkkari antaa lapsilleen narkkarien arvot eli tosiaan huono-osaisuus periytyy.
Minulla on äärimmäisen tärkeää että miehellä on rahaa ja muuta omaisuutta. Rikkaus miehessä merkitsee heti sitä että mies on ahkera, taitava ja menestynyt eikä mikään turhan valittaja. Ei yksistään rikkaudet mutta varakkuus lisää miehen "hehkua" ja haluan tutustua mieheen ihmisenä enkä pelkkien rahojen takia. Koen oloni taloudellisesti turvatuksi kun miehellä on mammonaa ja uskallan luottaa ettei mies ole huijaamassa tai pummaamassa minulta. Liitän vahvasti varakkuuden herrasmiesmäisyyteen.
Raha. Mulla alkaa kivasti pillu kuumottaa, kun miehellä on millä pesee ja linkoaa.
Sama kiinnostuksen kohde: raha.
Pystyvät toteuttamaan luonnettaan ja kiinnostuksen kohteitaan niin paljon paremmin. Ei siinä sen kummempaa ole.
Varakkuus. Kyky maksaa perheen kuluja. Usein myös hyvä itseluottamus ja kunnianhimo.
Miehet ei kuitenkaan ole oikeastaan yhtään kiinnostavia itsessään joten se on se jokin muu, eli esimerkiksi juuri paljonko on rahaa ja mitä kaikkea sillä saakaan, joka määrittelee sen kuka viehättää enemmän kuin muut.
Toki vaikkapa tietyt ammatit, joista saa selkeästi hyötyä elämäänsä, voivat myös tehdä miehestä viehättävämmän. (lääkäri, opettaja, lakimies, julkkis, toimittaja, poliitikko, tietokonenörtti, rakentaja jne.)
Kun aloin seurustella nyt jo eksän kanssa, en tiennyt mitään hänen varallisuudestaan ensimmäiseen vuoteen. Hän eli ihan taviksen elämää eikä meillä tullut puheeksi raha-asiat. Vasta suhteen vakiintuessa tuli esille, että hän on tavallista varakkaampi. Ja minä olen ihan tavallisen näköinen, joten hänelle ei ulkonäkö ole se tärkein asia. Hän on nyt mennyt uudelleen naimisiin ja nykyinenkin vaimo on ihan tavallisen näköinen.
No koska heidän kauttaan ei itse tarvitse niskalimassa opiskella hyvää koulutusta ja ahkeroida töissä kuin viimeistä päivää vaan saa miehen naisena kaikki nuo rahalliset edut ilman velvotteita. Omakaan mies (miljonääri 8:lla nollalla) ei oikeestaan muuta vaadi kunhan on seksiä usein mikä käy minulle hyvin, kun tykkään itsekkin seksistä. Kotityöt hoitaa apulainen ja siivooja ja ruoka tilataan woltilla tai syödään ravintolassa.
Olen matkustellut hänen rahoillaan jo 40 maassa ja yöpynyt tosi kalleissa kohteissa. Työssä käymällä tuohon elintasoon olisi mennyt vuosikymmeniä ja elämän parhaat vuodet menneet niskalimassa 8-16 työssä joka ei nappaa jos voi näin menestyä muutenkin.
Vieläkö kysyt miksi?
En ole ikinä tavannut rikasta miestä, joten en voi tietää.
Itse jäin töistä kun tapasin nykyisen miljonääri mieheni. Hän voi etänä tehdä töitä joten matkustelemme yhdessä paljon. Voin sanoa että olen paljon onnellisempi nyt, kun voin viettää elämäni matkustellen luksuskohteissa, kun ennen olin taloushallinnossa töissä. Elämä on myös paljon jännittävämpää.
Maailmassamme tuotteet ja palvelut maksetaan rahalla. Siksi rikkaus on aina plussaa kumppaniehdokkaassa sukupuoleen katsomatta. Se ei ole kuitenkaan ainoa tai tärkein kriteeri kumppanin valinnassa.
Menee vähän asian vierestä, mutta pakko kertoa, mikä on kauniin naisen tragedia. "Mikä sä luulet olevas? Oot sää joku kaunis vai? Taidat olla vähän leuhka". Ja niin edelleen. Miehet lähestyy kun ne on kännissä. Kukaan normaali ei lähesty. Rikkaat kuvittelee olevansa etuoikeutettuja, oot valmis lähteen niitten kans.
Se että voi vaan nauttia luksuselämästä, kun mies tekee kaiken rahan. Näin rehellisesti anonyymisti sanottuna.
Tietenkin raha. Naisen kauneus ei takaa sitä, että hän pystyy hankkimaan itselleen niin paljon rahaa, jotta voi kustantaa oman luksuselämänsä. Miehillä käänteisesti: pelkkä älykkyys ja riittävä toimeentulo eivät takaa sitä, että pystyy nappaamaan itselleen kauniin naisen. Rikkaana on varaa valita kaikista kauniista naisista se itselle luonteenkin puolesta sopivin. Kunhan avaa sydämensä lisäksi myös lompakkonsa.
Itse olen hieman ruma nainen, joten ei ole mitään jakoa rikkaan miehen pankkitilille. Ei myöskään kykyjä hankkia omia rikkauksia. Siksi ennemmin lottoan kuin yritän metsästää rikasta miestä. Ainakin silloin ne rahat olisivat omia. Vaikka haaveeksihan se jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia miehessä hakee naisesta hyviä geenejä ja terveyttä eli hyvää synnyttäjää elinkykyiselle jälkeläiselle. Hottikset kelpaavat lähes kaikille miehille, miehen statuksesta riippumatta.
Biologia naisessa hakee miehessä resursseja huolehtimaan naisesta ja jälkeläisistä. Näitä resursseja ovat varallisuus, hyvä asema yhteisössä, äly ja koulutus, hyvä ammatti, mutta myös epävakaisia oloja ajatellen pituus, voima, rohkeus, poikkeukselliset kyvyt (jopa kriminaalit vrt. poliisiampujan tms. saama huomio naisilta). Em. miehillä ei ole mitään lähtökohtaista syytä olla k-päisiä mulkeroita. Päinvastoin he pärjäävät ihan ilman muita tallomattakin.
Mitä enemmän tuosta listasta löytyy, sitä paremmat mahdollisuudet miehellä on päästä kontaktiin naisen kanssa kokeilemaan löytyykö sitä kemiaa.
Jos resurssilista on tyhjä tai lyhyt, niin mies on ilmaa halutuimpien naisten silmissä olipa sielun kauneutta ja aineksia kemiaan persoonassa miten paljon tahansa.
"Hottikset kelpaavat lähes kaikille miehille..."
"...halutuimpien naisten silmissä..."
"...sielun kauneutta..."
Oikeasti olet vaihtamassa hottikseutta sielun kauneuteen? Miten meni niinkuin omasta mielestä?
No kun oikeassa elämässä nyyhkyelokuvien ulkopuolella sillä kassi-Alman sielunkauneudella ei ole mitään arvoa muille kun hampaattomalle hampuusimiehelle.
Naisen ulkoinen viehättävyys on perusedellytys miehelle, jonka itsetunto on terve. Jos on "Mä en kelpaa varmaan kellekään" ruikuttaja, niin sitten sillä paketilla, jossa se persoona on, ei ole niin paljon väliä.
Jokainen ymmärtää, että timosoinin näköisellä duunarilla ja martina-aitolahden näköisellä uranaisella ei ole tässä universumissa koskaan suhdetta, vaikka heidän sielunsa olisivat mitä kultaa.
Kaikkia kiinnostaa ilmainen raha, selvähän tämä on.
Ei se raha, vaan se persoonallisuus joka on tuonut myòs sen rahan ja menestyksen.