Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?
Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.
Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?
Kommentit (418)
Kyllä aika moni rupeaa miehen varallisuutta ja muita kykyjä ja genetiikkaa miettimään (ainakin alitajuisesti jos ei muuten) viimeistään siinä vaiheessa, kun lapsien teon aika tulee. Ei se sattumaa ole että keskimäärin erittäin vahvasti tutkimusten mukaan menestyjien lapset menestyy elämässä sukupolvien yli ja taas huono osaisuus periytyy sukupolvien yli myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, mun ystäväporukassa kaikilla on rikas mies eikä todellakaan ole mikään vanhus. Päätettyyn jo ylä-asteella että me menestytään, kun meistä koulun kauneimmista tytöistä tuli tiivis ystäväporukka. Elokuussakin tuli käytyä 3 eri eksoottisessa maassa ja joka kerta 5 tähden hotellin sviitissä. Mä rakastan mun Miestä yli kaiken <3
Naisen keinot menestykseen on miehen varakkuuden hyödyntäminen. Tissit ja perse toki auttaa, aivot...no joo....
Jos pystyy nostamaan itsensä menestyjien joukkoon saamalla rikkaan miehen, kun näyttää ulkoisesti hyvältä ja tajuaa sen tehdä niin kyllä se ainakin minulle kertoo älystä.
Kuten Abban hittibiisikin meni: winner takes all.
Niin se elämässä menee, että naiset voi paljonkin vaikuttaa omaan menestymiseen (ja mahdollisen jälkipolven) ihan sen perusteella minkälaisen miehen valitsee.
Tämä ei tarkoita että pitäisi joku vanha rikas ukkeli hommata, kuten jotkut on vihjailleet, kyllä niitä rikkaita komeita nuoria menestyjiä on ja niistä se kaikista kovin kilpailu on naisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kuulkaa vaan on niin, että kun on kerran päässyt luksuksen makuun, niin se koukuttaa. Siitä ei halua päästää irti.
Esimerkkinä mainitakoon, että lennot business luokassa on ihan eri asia kuin istua ahtaasti siellä koneen takana. Tai hienot hotellihuoneet upeilla näkymillä on eri asia kuin joku 10 neliön standard huone toisessa kerroksessa.
On myös vapauttavaa ostaa ruuat, vaatteet tai mitä tahansa tarpeellista, kun ei tarvitse katsoa hintalappua. Jos rikas puoliso tämän mahdollistaa, niin miksipä siitä kieltäytyisi.
Minä en kutsuisi tällaista elämää haluavia ja eläviä tyhjäpäiksi, vaan pikemminkin viisaiksi. Elämässä on annettava oma arvonsa myös nautinnolle, vapaudelle ja ihan vaan olemiselle.
Been there done that. Jätin ukon kun alkoi kohdella mua kuin esinettä. Olen nykyään sinkku eikä mikään raha korvaa tätä vapautta. Oma tupa oma lupa. Matkustelen myös edelleen. Ei ne puitteet vaan se luonto, ihmiset, vapaus. Pinta on pintaa. Harmi vaan kun tässä varallisuuden kartuttua miehet yrittävät erinnäisin nyyhkytarinoin päästä mun lompakolle.
On todella paljon rikkaita todella mukavia miehiä. Ei kannata yhden kokemuksen perusteella yleistää, vaikka on varmasti ollutkin ikäviä kokemuksia.
Ei niin mukavia ihmisiä löytyy kaikista sosiaaliluokista.
Rikkaat monesti ovat mukavia, koska menestyminen edellyttää sitä usein. Jos ihmisiä kohtelisi huonosti niin tuskin kovin moni haluaisi työkaveriksi johtoryhmiin tai tehdä bisnestä tälläisen yrittäjän kanssa.
Itse olen talousjohtaja nainen ja tienaan hyvin. Mies toimari. Ymmärrän kuitenkin, että se tänä päivänä houkuttaa monia naisia oikoa mutkia ja etsiä jo nuorena rikas mies, joka takaa korkean elintason. Kyllä itsekkin mieluummin olisin rikastunut paljon vähemmällä työllä, ja varsinkin nuorempana ja olisin aikaa halunnut enemmän matkailuun ja maailman hienouksien parissa käyttää. Nyt vanhana alkaa olla kaikkea terveysvaivoja.
N59
Jännästi näissä keskuteluissa aina nousee ajatus, että rikas mies olisi todennäköisesti itsekäs mulkero. Pituushan on sekä tieteellisissä tutkimuksissa että ihan vaan deittipalstoja lukemalla todennetusti haluttu ominaisuus miehessä. Onko pituus sitten jokin anti-mulkero takuu?
Biologia miehessä hakee naisesta hyviä geenejä ja terveyttä eli hyvää synnyttäjää elinkykyiselle jälkeläiselle. Hottikset kelpaavat lähes kaikille miehille, miehen statuksesta riippumatta.
Biologia naisessa hakee miehessä resursseja huolehtimaan naisesta ja jälkeläisistä. Näitä resursseja ovat varallisuus, hyvä asema yhteisössä, äly ja koulutus, hyvä ammatti, mutta myös epävakaisia oloja ajatellen pituus, voima, rohkeus, poikkeukselliset kyvyt (jopa kriminaalit vrt. poliisiampujan tms. saama huomio naisilta). Em. miehillä ei ole mitään lähtökohtaista syytä olla k-päisiä mulkeroita. Päinvastoin he pärjäävät ihan ilman muita tallomattakin.
Mitä enemmän tuosta listasta löytyy, sitä paremmat mahdollisuudet miehellä on päästä kontaktiin naisen kanssa kokeilemaan löytyykö sitä kemiaa.
Jos resurssilista on tyhjä tai lyhyt, niin mies on ilmaa halutuimpien naisten silmissä olipa sielun kauneutta ja aineksia kemiaan persoonassa miten paljon tahansa.
Se nyt vaan nuorille naisille tiedoksi, että aika iso osa noista rikkaista miehistä on vaihtanut naista/vaimoa/tyttöystävää 60 ikävuoteen mennessä noin kolme kertaa. Ja pääsääntöisesti aina nuorempaan. Eli sinä nykyinen nuori kaunotar, sinäkin vanhenet, 40 kymppisenä olet ylijäämäkamaa ja voit miettiä paljonko olet tienannut eläkettä , ammattiosaamista tai muuta hyödyllistä että pärjäät sitten loppuelämäsi. t. omavarainen
Vierailija kirjoitti:
Biologia miehessä hakee naisesta hyviä geenejä ja terveyttä eli hyvää synnyttäjää elinkykyiselle jälkeläiselle. Hottikset kelpaavat lähes kaikille miehille, miehen statuksesta riippumatta.
Biologia naisessa hakee miehessä resursseja huolehtimaan naisesta ja jälkeläisistä. Näitä resursseja ovat varallisuus, hyvä asema yhteisössä, äly ja koulutus, hyvä ammatti, mutta myös epävakaisia oloja ajatellen pituus, voima, rohkeus, poikkeukselliset kyvyt (jopa kriminaalit vrt. poliisiampujan tms. saama huomio naisilta). Em. miehillä ei ole mitään lähtökohtaista syytä olla k-päisiä mulkeroita. Päinvastoin he pärjäävät ihan ilman muita tallomattakin.
Mitä enemmän tuosta listasta löytyy, sitä paremmat mahdollisuudet miehellä on päästä kontaktiin naisen kanssa kokeilemaan löytyykö sitä kemiaa.
Jos resurssilista on tyhjä tai lyhyt, niin mies on ilmaa halutuimpien naisten silmissä olipa sielun kauneutta ja aineksia kemiaan persoonassa miten paljon tahansa.
"Hottikset kelpaavat lähes kaikille miehille..."
"...halutuimpien naisten silmissä..."
"...sielun kauneutta..."
Oikeasti olet vaihtamassa hottikseutta sielun kauneuteen? Miten meni niinkuin omasta mielestä?
Harva nainen on gold digger tietoisesti.
Sen sijaan 99% naisista ovat gold diggereitä tiedostamatta.
Raha ja status ovat haloefekti. Niitä omaava mes tuntuu mielenkiintoisemmalta, vaikkei nainen tiedostetusti ajattelisi miehestä hyötymistä.
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen on gold digger tietoisesti.
Sen sijaan 99% naisista ovat gold diggereitä tiedostamatta.
Raha ja status ovat haloefekti. Niitä omaava mes tuntuu mielenkiintoisemmalta, vaikkei nainen tiedostetusti ajattelisi miehestä hyötymistä.
Sanoisin että tuo on enemmänkin 80/20.
Kyllä aika iso osa naisista ainakin jossain määrin tiedostaa tavoittelevansa miestä joka mahdollistaa korkean elintason.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti, mun ystäväporukassa kaikilla on rikas mies eikä todellakaan ole mikään vanhus. Päätettyyn jo ylä-asteella että me menestytään, kun meistä koulun kauneimmista tytöistä tuli tiivis ystäväporukka. Elokuussakin tuli käytyä 3 eri eksoottisessa maassa ja joka kerta 5 tähden hotellin sviitissä. Mä rakastan mun Miestä yli kaiken <3
Emilia Lagus? 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset sitä avoimesti myönäkkään, mutta iso osa haluaa maksimaallisesti nauttia elämästä ja rikas mies voi sen mahdollistaa ilman että itse tarvii juuri mitään tehdä sen eteen että elää menestynyttä elämää. Ennemmin matkailen ympäri maailmaa eksoottisissa kohteissa 5 tähden hotelleissa kuin kävisin 8-16 työssä ja olisin jonkun köyhän miehen naisystävä.
Rikkaat antaa meille naisille rikkaamman elämän. No ainakin meille jotka ollaan tarpeeksi hyvännäköisiä, että on mahkuja rikkaisiin miehiin, kun heistä on suurin kilpailu naisten kesken.
N29
Mistähän harlekiinista tämä "totuus" on otettu? Enpä kyllä tunne yhtäkään gold diggeriä, ainoastaan muutamat julkkikset tuntuvat tyrkyttävän itseään rahasta ja heille nauraa kaikki
Itse pyörin rikkaiden sosiaalisissa piireissä ja voin kertoa että ns. ei niin komeillakin miehillä on tosi kauniit naiset. 95% tuntemistani rikkaista varmasti. Westendin hienostoalueelta ei taida muita kuin kauniita naisia löytyä kumppaneina.
Pyörit ihan omissa mielikuvituspiireissä.
Useimmilla näyttää olevan pelkkiä lehdistä opittuja stereotypioita rikkaista. Vauraiden perheiden lapset luottavat yleensä eniten kavereihin, joiden kanssa ovat pyörineet suurinpiirtein päiväkodista lähtien. Gold diggereitä opitaan varomaan jo ala-asteella. Kauniit vaimot ovat yleensä itsekin korkeasti koulutettuja ja hyvistä perheistä lähtöisin. Jos puoliso jää kotiin hoitamaan lapsia, niin yleensä hänen taloutensa turvataan. Vaimoa ei mitenkään yleisesti päivitetä nuorempaan, sillä se on hirveä riski omaisuuden kannalta. Kaverit eivät välttämättä ihaile kaveriaan, joka nappaa nuoremman puolison, vaan pikkuisen surkutellaan varsinkin, jos mimmi on aivan eri piireistä lähtöisin. Varakkaat ihmiset eivät todellakaan tyrkytä itseään juorulehtien palstoille. Monien käsitys rikkaista perustuu joihinkin seiskan sivuilla pyöriviin ”rikkaisiin”, jotka tosiaan eivät ole tyypillisiä rikkaita.
Pakkohan se on myöntää anonyymisti, olen golddigger. Rahan avulla elämässä saa niin paljon nautinnollisia asioita, palveluita, tavaroita ja kokemuksia.
Miksi huhkisin yliopistolla ja työelämässä parhaat vuodet, jos saan kaiken unelmoimani vain hankkimalla komean rikkaan miehen?
Pidän itseäni älykkäänä ja itse ainakin nautin tälläisestä elämästä paljon enemmän kuin tylsästä 8-16 elämästä.
Itse olen malli ja deittaillut vain menestyviä miehiä aikuisena. Rikkailla on monesti niitä ominaisuuksia mitä itsellänikin ja koen että asia on niin että minulla on tuhat kertaa enemmän yhteistä vaikkapa rikkaan yrittäjän, artististin, jääkiekkoilijan kanssa kuin putkimiesten, roskakuskien, talonmiesten, jotka ovat menneet sieltä missä aita on matalin.
Vierailija kirjoitti:
Ne ominaisuudet miehessä vetoaa, jotka rikkauden tai varakkuuden on mahdollistanut. Näin itselläni. Usein asioilla on syy ja seuraus.
Tuo ei pidä paikkaansa.
Kautta aikain rikkaat miehet ja NUORET naiset ovat löytäneet toisensa.
Raha tuo valtaa. Se valta kiehtoo elämäntyylin lisäksi tietysti. Mutta kyllähän raha mahdollistaa aivan erilaisen elämäntyylin ja -tavat kuin jos sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla näyttää olevan pelkkiä lehdistä opittuja stereotypioita rikkaista. Vauraiden perheiden lapset luottavat yleensä eniten kavereihin, joiden kanssa ovat pyörineet suurinpiirtein päiväkodista lähtien. Gold diggereitä opitaan varomaan jo ala-asteella. Kauniit vaimot ovat yleensä itsekin korkeasti koulutettuja ja hyvistä perheistä lähtöisin. Jos puoliso jää kotiin hoitamaan lapsia, niin yleensä hänen taloutensa turvataan. Vaimoa ei mitenkään yleisesti päivitetä nuorempaan, sillä se on hirveä riski omaisuuden kannalta. Kaverit eivät välttämättä ihaile kaveriaan, joka nappaa nuoremman puolison, vaan pikkuisen surkutellaan varsinkin, jos mimmi on aivan eri piireistä lähtöisin. Varakkaat ihmiset eivät todellakaan tyrkytä itseään juorulehtien palstoille. Monien käsitys rikkaista perustuu joihinkin seiskan sivuilla pyöriviin ”rikkaisiin”, jotka tosiaan eivät ole tyypillisiä rikkaita.
Tämä on hyvin pitkälti totta. Varsinkaan kun seiskassa pyörivät eivät useimmiten ole edes rikkaita tai edes varakkaita, vaan esittävät sellaista.
Samat asiat kuin muissakin miehissä. Jos siis viehättää.
Pääasiassa ja ehkä yllättävästikin raha.
Juurikin näin. Kun aloin miettiä lasten hankintaa niin tajusin ekaa kertaa, että haluan todella lapsilleni rikkaat, komean ja älykkään miehen, että lapsilla olisi parhaat lähtökohdat elämään. Luksuselämä mikä tuli mukana oli vain bonusta. Toki rakastan miestäni, jos joku sitä miettii. Melkoinen silmäkarkki toi on.