Naiset, mikä rikkaissa miehissä viehättää?
Olen pitkän elämän aikana seurannut niin rikkaimmilla ihmisillä niin Suomessa kuin ulkomailla tuntuu olevan kauniimmat naiset kuin köyhillä.
Oletteko naiset kiinnostuneet miehen omaisuudesta hyödyntymisestä ja mitä se mahdollistaa (esim. luksusmatkat, luksustalot ja autot, luksusmerkit yms) vai miksi rikkaimmat miehet on halutuimpia?
Kommentit (418)
Varakkaista miehistä huokuu itsevarmuus. Osalla se menee arrogantin puolelle ja heistä ei naiset niin kiinnostu.
Mutta itsevarma hyvällä tavalla ja toimeen tarttuva mies kyllä kiinnostaa. Eikä se varakkuuskaan ole mikään miinus.
Maailma pyörii rahalla eli rikas mies takaa mukavan elämän
Parempi elämänlaatu ja taloudellinen turva. Raha mahdollistaa asioita.
Vaikka olen ns. hyväpalkkaisessa ammatissa, progressiivinen verotus pitää huolen, ettei Suomessa ei voi itse vaurastua kuin tuurilla. Helpompi näin kauniina naisena vain naida rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen ns. hyväpalkkaisessa ammatissa, progressiivinen verotus pitää huolen, ettei Suomessa ei voi itse vaurastua kuin tuurilla. Helpompi näin kauniina naisena vain naida rahaa.
Juurikin näin. Jos saa luksuselämän ilman että ahertaa yliopistotutkinnon ja kilpailee parhaista uratykin paikoista uransa ja parhaat vuotensa niin ennemmin valihden ison vapaa-ajan jolla tehdä mukavempia asioita kuten matkustella hienoissa kohteissa ja nauttia luksuksesta miehen rahoilla.
Raha joka tuo luksuksen eli elämänsisällöltä rikkaan ja nautinnollisen elämän.
Ei tarvitse tuhlata 8 tuntia päivässä ja samalla uuvuttaa itseään loppupäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei keskituloisissa palkkatöissä rikastu sanan varsinaisessa merkityksessä vaikka saisit tonnin enemmän kuussa. Silloin joutuisit maksamaan todellisen hinnan itse asioista joista nyt et maksa, kuten usassa tehdään. Voit toki kouluttautua kirurgiksi ja silloin voit myös rikastua.
Hyvä itsetunto. Sellainen reppana-anna-edes-säälistä -maukuminen pääsääntöisesti puuttuu. Tietävät, että mahdollisuuksia on muitakin. Ovat sun kanssa, koska haluavat. Ei siksi, että ei muille kelpaa.
Yleensä ovat sellaisissa töissä, että omasta ulkoisesta habituksesta pidetään huolta. Siisti ja tukka leikattuna. Ei niinkään merkkivaatteet, vaan yleinen puhtaus.
Ystäväpiiri, joka ei notku lähiön kapakassa ja kadehdi muiden elämää. Keskustelunaiheet on muuta, kuin ”milloin sulla on rahapäivä”?
Ei niinkään siis se raha taikka omaisuus. Sitä on kiitos vain itsellänikin.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että asiat ovat noin yksinkertaisia. Varakas mies saa kauniin naisen, koska kauniilla naisella on varaa valita. Jos on kaksi yhtä hyvännäköistä ja mukavaa miestä, toinen on rikas ja toinen ei, kyllä kaikki varmaankin valitsevat rikkaan.
Varakas mies hemmottelee naista (voisin kuvitella), ostaa kaikkea kivaa.
Usein nämä kauniit naiset ovat myös fiksuja. En usko, että kukaan rikkaampi mies jaksaa tyhjäpäätä.
Vakka kantensa valitsee.
Jos valittavana olisi kaksi muuten samanlaista miestä, joista toinen on rikas ja toinen ei, varmaan valitsisin sen rikkaan.
Mutta muuten olen miettinyt juuri tuota, että mitä kaikkea kivaa se mies ostaa, mitä sillä rahalla saa? Kun itse en tajua hienojen autojen, merkkivaatteiden, korujen tai merkkilaukkujen perään, ne ei mua kiinnosta. Enkä tarvi yksityiskoneita tai 5 tähden hotellisviittejä. Kyllä mä enemmän kaipaan sitä, että se mies on läsnä ja tehdään yhdessä asioita. Ja siihen riittää yleensä ihan keskitason tulot.
Mutta meitä on erilaisia, ja ihmisiä kiinnostaa eri asiat.
Vierailija kirjoitti:
Raha joka tuo luksuksen eli elämänsisällöltä rikkaan ja nautinnollisen elämän.
Mitä tämä käytännössä tarkottaa, mikä on sulle tuota luksusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rikas mies antaa tosiaan rikkaan elämän (kokemuksiltaan)", hyvin sanottu ja niin totta. Mutta kukapa nainen haluaisi golddiggerin mainetta niin siksi sitä ei muualla kuin anonyymeillä palstoilla tunnusteta.
N40
Kerro vielä mitä ovat ne kokemukset, mihin keskituloisella naisella ei ole varaa? :D
Asua viikkoja tai kuukausia maailman hienoimmissa villoissa ja 5 tähden hotelleissa jotka päivältä maksavat väliä 1000-10000€ tyyliin (enemmänkin jopa), matkustella ympäri vuoden ilman että tekee työtä, ajella todellisilla luksusautoilla, saada viisinumeroisia koruja hinnalta, listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Terveisin erittäin rikkaan miehen vaimo, 31v
Luksusautokin on paskanen, kun sinne ottaa syysrapalenkin jälkeen koirat kyytiin, joten mulle kelpaa tuo mun farkkufordi. En myöskään käytä koruja tai tunne oloani kotoisaksi yliprameissa villoissa. Matkustelu on juu kivaa, mutta kun olen tottunut matkustamaan minimibudjetilla ja majoittumaan jopa backpackers-huoneissa niin ihan tavis hotellihuone on kiva. Ja miltä se luksus enää tuntuu jos sitä tulee yltäkylläisesti? Onko se silloin enää mitään upeaa? Olen haaveillut, että joskus lentäisin business-luokassa, se tuntuisi erityiseltä kun olisi ainutlaatuinen kokemus. Jos sitä tekisi jatkuvasti, niin siitä katoaisi hohto. Mistä sitten löytäisi sen hemmotteluntunteen, kun tuo maistuisi vanhalta leivältä?
Se että on tulevaisuus turvattu ja voi matkustella paljon ja nauttia siitä kaikesta luksuksesta mitä rahalla saa. You live only once, enjoy it fullest.
Jos se raha on koulutuksella, työllä ja omilla lihaksilla hankittu niin kiinnostaa toki. Mies joka pystyy siihen osoittaa älykkyyttä ja kunnianhimoa. Peritty raha ei kiinnosta, voit olla minkälainen velkku.ulkku tahansa.
Mutta rahanahneuskaan ei saa mennä överiksi. Siksi tuo oma älykäs verokalenterissa kirjattu siippa on paras. Rakastava isä ja mies joka osaa tasapainottaa työn ja ainoan elämän välillä
Kyllä se paksun lompakon kanssa kulkeva paksu muna on mikä viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei muka suomalaiset naiset ole rahan perässä. Kun vähän seiskaa selaa niin huomaa toista.
Rumatkin naiset olisivat yhtälailla rikkaiden perässsä jos olisi jotain saumaa niihin. Ne vaan sanovat etteivät ole. Ei ne kauniit naiset mikään eri rotu ole.
Mä olen kaunis, mutta mikään luksuselämä rikkaan miehen kanssa ei kiinnosta. Kas kun ihmisillä on erilaisia tavoitteita elämässä ja eri kiinnostuksen kohteita.
Niin, ettäkö, jos olisi kaksi saman tasoista miestä muuten ulkonäöltään ja luonteeltaan, mutta toinen persaukinen työtön isoissa veloissa ja toinen vakavarainen miljonääri luxustavaroineen ja ulkomaanmatkoineen, ja sinulla olisi mahdollisuus valita niin et tietäisi kumman valitsisit? Sallita mun nauraa🤣🤣🤣
kyllähän raha tuo itse-varmuutta. Se on fakta.
Rahakkaat miehet "ei kiinnosta" siihen saakka kunnes rahoista pääsee nauttimaan.
Sitten painottuukin ne muut "arvot" ja se raha pääsee ikäänkuin unohtumaan ja sillä ei ole (edelleenkään) merkitystä.
Ainakin narsisteille elämä on kilpailua. Myös miehen omaisuuden osalta.
Korkea elintaso ilman että tarvii töitä tehdä. Paljon mukavempi matkustella ja treenata kuin painaa tylsää 8-16 sykliä eläkkeelle asti.
OTM koulutus ja vaihdoin pankkijuristin uran rikkaan miehen siivellä elämiseen enkä ole päivääkään katunut.
Olipa huvittava kysymys. Mistä olet ensinnäkin päätellyt, että rikkaat miehet ovat halutuimpia? Se ei sovi vastaukseksi, että heillä on kauneimmat vaimot.
Rikkaudessa kiinnostavat ominaisuudet, jotka tuottavat rikkautta eikä rikkaus sinänsä. Rikkaus on poikkeuksellisuutta, ja kuten mikä tahansa poikkeuksellisuus, se herättää kiinnostusta. Osa ihmisistä on hyväksikäyttäjiä joko olosuhteiden tai luonteensa takia, joten heissä kiinnostusta herättää vain raha. Aivan kuten tyrkkyä kiinnostaa vain vaikutusvalta tai fania idolin karisma.
Miksi ne loppuivat? Eikö mies käynyt töissä vaan eleli isipapan perinnöllä?