Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut ymmärtää varattuihin sekaantujia

Vierailija
25.10.2014 |

Olen eronnut. Ennen olin todella ehdoton etten petä ja inhotti varattuihin sekaantujat. Mutta nyt itse sinkkuna olen vapaa enkä enää ensimmäisenä mieti onko mies naimisissa. Jos kemiat kohtaa niin se on menoa. En kanna vastuuta miesten tekemisistä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olet sellainen, jonka moraali muuttuu sen mukaan, mitä itse sattuu tekemään mieli. Yllättikö tämä sinut jotenkin?

Vierailija
2/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on oikeassa.
Toisaalta kukaan varattu ei lähde sun kanssa panemaan, jos ei halua. Ellet sitten ole sitä tyyppiä joka jahtaa miestä tai hinkkaa itseään työkaveriin aina mahdollisuuden tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole sinun tehtäväsi kaivaa mahdollista puolisoa esiin , mutta jos tiedät että mies on varattu niin miksi vietät aikaa tuollaisen limanuljaskan kanssa ellet ole itsetunnoton ääliö?

Vierailija
4/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmitenhan se lähtee siitä ettei varattu osapuoli kemioiden kohdatessa kerro olevansa varattu. Kun se raja on ylitetty kerran, kemioiden jatkaminen sujuu helpommin kun voi perustella asiaa itselleen tietämättömyydellä. Itse tosin en välitä asiasta pätkääkään. Minusta varatut miehet ovat parhaita siksi etteivät jää nurkkiin roikkumaan ja jos uhkaavatkin jäädä niin häipyvät kyllä kun sanoo kertovansa vaimolle. En kaipaa nykyisin miehiltä muuta kuin satunnaisesti seksiä.

Vierailija
5/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:13"]

Olen eronnut. Ennen olin todella ehdoton etten petä ja inhotti varattuihin sekaantujat. Mutta nyt itse sinkkuna olen vapaa enkä enää ensimmäisenä mieti onko mies naimisissa. Jos kemiat kohtaa niin se on menoa. En kanna vastuuta miesten tekemisistä.

[/quote]

Oikea asenne, riittää kunhan heppi tekee kunnolla työnsä. Aivan sama kantaako sitä varattu vaiko sinkkumies  :) . Ja varatut harvemmin perään huutelee, suosittelen jo 5 v. kokemuksella, tuskinpa enää parisuhteeseen vaivaudun, miehiä kyllä riittää muutenkin.

Vierailija
6/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:31"]

Kakkonen on oikeassa. Toisaalta kukaan varattu ei lähde sun kanssa panemaan, jos ei halua. Ellet sitten ole sitä tyyppiä joka jahtaa miestä tai hinkkaa itseään työkaveriin aina mahdollisuuden tullen.

[/quote]

Minä olin aina sitä mieltä, että se parisuhteessa oleva on pettäjä ja turha sitä toista osapuolta on syyttää, mitä sen toisen parisuhde hälle kuuluu. Mutta sittemmin todistanut lähipiirissä tällaista varattujen miesten aggressiivista hinkkaajaa & vamppaajaa, niin vkyllä ällötti. Meni kyllä kunnioitus tähän tyyppiin kokonaan.

Vierailija
7/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porttiteorian mukaan tuosta on vain lyhyt matka, kun alat ymmärtämään eläimiinsekaantujia.

Vierailija
8/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:42"]

Porttiteorian mukaan tuosta on vain lyhyt matka, kun alat ymmärtämään eläimiinsekaantujia.

[/quote]

Kansanedustajan kuuluisan sitaatin mukaisesti tuota jo voisikin verrata sian kanssa makaamiseen, sellaisia vekkuleita nuo ukkomiehet ovat.

Vierailija
9/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on, näkökulma muuttuu oman roolin muuttuessa. Naimisissa ollessa kyylää epäluuloisena vapaita ja viehättäviä naisia, eronneena on itse yksi heistä.

Vierailija
10/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vakipanoni on varattu, kunnollista vapaata on vaikea löytää joten lainaan hiukan ;) . Ps. Ei se siitä kulu.