Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen

Vierailija
2/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan lipastosta ja muusta sisustuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punakka mieluummin

Vierailija
4/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän jo sanoin, että vihreä.

Vierailija
5/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan lipastosta ja muusta sisustuksesta.

Lipasto on pienehkö puinen, tosi perus, kolme laatikkoa. Ihan koruton. Muu sisustus on sellaista että kumpikin väri käy.

Vierailija
6/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punane!

Vierailija
7/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä.

Vierailija
8/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa lipastot ovat perinteisemmin olleet punaisia mutta nykyään vihreys alkaa olla yleisempää.

Vierailija
9/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmäni ja tietokoneen ruutu sanovat, että toinen väreistä oli harmaa, ei vihreä. Se näytti vähän tunkkaiselta, mutta neutraalilta. Sopii ehkä jatkossakin paremmin, jos muun sisustuksen värit vaihtuvat. 

Vierailija
10/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta apeita molemmat. Vaan mitäpä siitä, jos itse tykkäät. Itse olen löytänyt hyviä värejä sekoittamalla 2 eri sävyä, tosin hyvän myyjän opastuksella.

Vierailija
11/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmäni ja tietokoneen ruutu sanovat, että toinen väreistä oli harmaa, ei vihreä. Se näytti vähän tunkkaiselta, mutta neutraalilta. Sopii ehkä jatkossakin paremmin, jos muun sisustuksen värit vaihtuvat. 

Jaa no kyllä se ihan selkeä vihreä on. Sävyt sopii taustan tapettiin, siis huoneessa johon lipasto tulee on tapetti jota ei kyllä ihan äkkiä tulla vaihtamaan. Ennemmin lipasto siirtyy toisaalle😄 Ja voihan sen sitten taas maalata.

Vierailija
12/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no kyllä se ihan selkeä vihreä on. Sävyt sopii taustan tapettiin, siis huoneessa johon lipasto tulee on tapetti jota ei kyllä ihan äkkiä tulla vaihtamaan. Ennemmin lipasto siirtyy toisaalle😄 Ja voihan sen sitten taas maalata.

No mitä sitten kyselet? Maalaa lipasto tänään vihreäksi ja huomenna punaiseksi, jos se niin pieni vaiva on. 

Vierailija
13/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten kyselet? Maalaa lipasto tänään vihreäksi ja huomenna punaiseksi, jos se niin pieni vaiva on. 

Miksi ihmeessä tuon sävyinen vastaus? Ihan harmiton aihe kai tämä on, ei luulisi ketään noin ärsyttävän😕

Vierailija
14/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sävyistä tykkään enemmän vihreästä. Ei ole paha kyllä kumpikaan.

Vierailija
15/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä. Tuo punainen on tunkkainen ja minun makuuni liian voimakas.

Vierailija
16/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kummastakaan. Sorry, mutta joko kunnon punainen tai vaalempi vihreä. No se on makuasia mutta tunkkaiset vaihtoehdot pistit.

Vierailija
17/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa lipastot ovat perinteisemmin olleet punaisia mutta nykyään vihreys alkaa olla yleisempää.

Ajattelisin taas toisinpäin. Joskus 50-luvulla varsinkin tuon sävyinen vihreä oli tosi yleinen. Vai ajatteletko ootrauksia tms, joissa on imitoitu punasävyisia jalopuulajeja?

Vierailija
18/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kummastakaan. Sorry, mutta joko kunnon punainen tai vaalempi vihreä. No se on makuasia mutta tunkkaiset vaihtoehdot pistit.

Kirkkaan sävyiset ei sovi tapetin värimaailmaan jossa on murrettuja sävyjä.

Vierailija
19/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kivoja. Itse valitsisin vihreän, koska pidän rauhoittavista väreistä.

Vierailija
20/22 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä