Päättäkää kumpi väri tulee lipastoon!
Kommentit (22)
Riippuu ihan lipastosta ja muusta sisustuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan lipastosta ja muusta sisustuksesta.
Lipasto on pienehkö puinen, tosi perus, kolme laatikkoa. Ihan koruton. Muu sisustus on sellaista että kumpikin väri käy.
Suomessa lipastot ovat perinteisemmin olleet punaisia mutta nykyään vihreys alkaa olla yleisempää.
Minun silmäni ja tietokoneen ruutu sanovat, että toinen väreistä oli harmaa, ei vihreä. Se näytti vähän tunkkaiselta, mutta neutraalilta. Sopii ehkä jatkossakin paremmin, jos muun sisustuksen värit vaihtuvat.
Minusta apeita molemmat. Vaan mitäpä siitä, jos itse tykkäät. Itse olen löytänyt hyviä värejä sekoittamalla 2 eri sävyä, tosin hyvän myyjän opastuksella.
Vierailija kirjoitti:
Minun silmäni ja tietokoneen ruutu sanovat, että toinen väreistä oli harmaa, ei vihreä. Se näytti vähän tunkkaiselta, mutta neutraalilta. Sopii ehkä jatkossakin paremmin, jos muun sisustuksen värit vaihtuvat.
Jaa no kyllä se ihan selkeä vihreä on. Sävyt sopii taustan tapettiin, siis huoneessa johon lipasto tulee on tapetti jota ei kyllä ihan äkkiä tulla vaihtamaan. Ennemmin lipasto siirtyy toisaalle😄 Ja voihan sen sitten taas maalata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no kyllä se ihan selkeä vihreä on. Sävyt sopii taustan tapettiin, siis huoneessa johon lipasto tulee on tapetti jota ei kyllä ihan äkkiä tulla vaihtamaan. Ennemmin lipasto siirtyy toisaalle😄 Ja voihan sen sitten taas maalata.
No mitä sitten kyselet? Maalaa lipasto tänään vihreäksi ja huomenna punaiseksi, jos se niin pieni vaiva on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten kyselet? Maalaa lipasto tänään vihreäksi ja huomenna punaiseksi, jos se niin pieni vaiva on.
Miksi ihmeessä tuon sävyinen vastaus? Ihan harmiton aihe kai tämä on, ei luulisi ketään noin ärsyttävän😕
Noista sävyistä tykkään enemmän vihreästä. Ei ole paha kyllä kumpikaan.
Vihreä. Tuo punainen on tunkkainen ja minun makuuni liian voimakas.
En tykkää kummastakaan. Sorry, mutta joko kunnon punainen tai vaalempi vihreä. No se on makuasia mutta tunkkaiset vaihtoehdot pistit.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa lipastot ovat perinteisemmin olleet punaisia mutta nykyään vihreys alkaa olla yleisempää.
Ajattelisin taas toisinpäin. Joskus 50-luvulla varsinkin tuon sävyinen vihreä oli tosi yleinen. Vai ajatteletko ootrauksia tms, joissa on imitoitu punasävyisia jalopuulajeja?
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kummastakaan. Sorry, mutta joko kunnon punainen tai vaalempi vihreä. No se on makuasia mutta tunkkaiset vaihtoehdot pistit.
Kirkkaan sävyiset ei sovi tapetin värimaailmaan jossa on murrettuja sävyjä.
Molemmat kivoja. Itse valitsisin vihreän, koska pidän rauhoittavista väreistä.
Punainen