Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuumisitte jos teidän poikaanne, 18v.

Vierailija
13.09.2021 |

olis samanikänen tyttö alkanu vikittelemään. Niin siis periaatteessa hyvä mut tyttö on kihloissa. Opiskelevat samalla paikkakunnalla. Kihlattu ei ole siellä.
Tiedän, ei ole äidin asia, mut mietityttää kummasti.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma, hankala tilanne. Ehkä kihlaus oli virhe.

Vierailija
2/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks ei ole naimisissa. Vielä voi perääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikittely kuulostaa kyllä kamalan paheelliselta. Taitaa olla tuhma tyttö. Kannattaa puuttua asiaan ennen kun tyttö nostaa helmansa ja näyttää pojalle alushousunsa.

Vierailija
4/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puuttuisi. Säätäköön ja sotkekoon ja selvitelköön ihan itse. Siinäpä oppiivat.

Vierailija
5/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olettaisin että poikaa osaa itse hoitaa tuon asian tyylikkäästi, eikä lähde mihinkään kihloissa olevan tytön vikittelyihin mukaan. Selkäranka toivottavasti siis pojalla löytyy ja se kasvatustyö on jo tehty pitkälti aiemmin. Toisaalta pojan kanssa voi myös vielä keskustella ja kysellä tuosta, niin että sitä kautta voi saada perspektiiviä ja ajatella asiaa vähän paremmin.

Vierailija
6/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks 18v. lapsi on kihloissa

Vierailija
7/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos teinipoika saa seksiä helposti.

Ole onnellinen siitä että poikasi on komea.

Vierailija
8/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on hankala kun poika on selvästi ihastunut tyttöön. Sitä olen itsekkin miettinyt miksi hän on jo kihloissa? Kihlaushan on lupaus naimisiin menosta. Ap.

Vierailija
9/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä on hankala kun poika on selvästi ihastunut tyttöön. Sitä olen itsekkin miettinyt miksi hän on jo kihloissa? Kihlaushan on lupaus naimisiin menosta. Ap.

ÄLÄ PUUTU! Ei voi mennä kuin pahempaan suuntaan jos menet siihen säätämään. Usko kun sanon 4:n lapsen (2 jo aikuista ja 2 aikuisuuden kynnyksellä) kokemuksella.

Vierailija
10/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hän komea joo, mitä sitä kieltämään, mutta hän haluaa "kunnollisen" tyttökaverin. Seksi ei ensimmäisenä mielessä. Ehkä vikittely on väärä sana mut en muuta keksinyt, tyttö haluaa tehdä tuttavuutta, eka kerran kun tapasivat yhteystiedot vaihdettiin. Ap.

Vierailija
11/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olettaisin että poikaa osaa itse hoitaa tuon asian tyylikkäästi, eikä lähde mihinkään kihloissa olevan tytön vikittelyihin mukaan. Selkäranka toivottavasti siis pojalla löytyy ja se kasvatustyö on jo tehty pitkälti aiemmin. Toisaalta pojan kanssa voi myös vielä keskustella ja kysellä tuosta, niin että sitä kautta voi saada perspektiiviä ja ajatella asiaa vähän paremmin.

Tuon ikäisistä ei kannata olettaa mitään muuta kuin että "virheistä oppii" :D

Eikä niistäkään aina ekalla kerralla....

Vierailija
12/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlaus ei ole este, ehkä hidaste.

Vierailija
13/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kihlattu poika haluaa näin varmistaa ettei tytölle käy juuri näin!

Vierailija
14/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa seksistä puhuttu, vai onko vikittely uusi synonyymi sille?

Vierailija
15/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hän komea joo, mitä sitä kieltämään, mutta hän haluaa "kunnollisen" tyttökaverin. Seksi ei ensimmäisenä mielessä. Ehkä vikittely on väärä sana mut en muuta keksinyt, tyttö haluaa tehdä tuttavuutta, eka kerran kun tapasivat yhteystiedot vaihdettiin. Ap.

Oletko varma, että tyttö ei haluaisi olla vain poikasi kaveri tai mahd halua hänestä vain ystävää? 

Vierailija
16/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteystietojen vaihtamisesta on vielä pitkä matka seurusteluun. Tyttö ilmeisesti on sitä mieltä, että eri sukupuolta olevat voivat olla ystäviä, teillä taas toiselle sukupuolelle puhuminen tarkoittaa heti seksuaalista kiinnostumista.

Vierailija
17/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumisin, ettei asia kuulu minulle, kun en ole poikani puoliso.

Vierailija
18/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n poika on ihastunut kihloissa olevaan tyttöön, niin syy on tietysti tytön..??

Vierailija
19/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties tytön kihlattu tietää sivusuhteesta ja hyväksyy sen? Ehkä kihlattu poika ja ap:n poika ovat myös keskenään suhteessa, sen lisäksi, että heillä on yhteinen tyttöystävä?

Vierailija
20/50 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ekana mua pohdituttaa, MISTÄ mä tietäisin, että joku ylipäätään vikittelee mun täysi-ikäistä lastani jossain? siinä vaiheessa nämä asiat ovat mulle selvinneet, kun ko tyttö on esitelty mulle, ei aiemmin.