Mitä tuumisitte jos teidän poikaanne, 18v.
olis samanikänen tyttö alkanu vikittelemään. Niin siis periaatteessa hyvä mut tyttö on kihloissa. Opiskelevat samalla paikkakunnalla. Kihlattu ei ole siellä.
Tiedän, ei ole äidin asia, mut mietityttää kummasti.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n poika on ihastunut kihloissa olevaan tyttöön, niin syy on tietysti tytön..??
Siis se tyttö tässä on aloitteen tehnyt. Ap.
Mitäpä jos hankit elämän etkä hirtä poikaa napanuoraan, "äiti". Oidipaalinen aloitus.
Jos hänellä vaikuttaa olevan mielenterveysongelmia, suosittele---> lääkäriin hakeutumista.
Aloituksessa on naurettavaa jo se, että täysi-ikäinen nulikka muka päivittää ihmissuhdeasioitaan äiteelle. Aloittaja lieneekin itse tämä nulikka? ---> lääkäriin
Kaikki kommunikaatio, jota naiset harrastavat, ei ole merkki seksuaalisesta mielenkiinnosta sinua kohtaan. ---> lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan jos teinipoika saa seksiä helposti.
Ole onnellinen siitä että poikasi on komea.On hän komea joo, mitä sitä kieltämään, mutta hän haluaa "kunnollisen" tyttökaverin. Seksi ei ensimmäisenä mielessä. Ehkä vikittely on väärä sana mut en muuta keksinyt, tyttö haluaa tehdä tuttavuutta, eka kerran kun tapasivat yhteystiedot vaihdettiin. Ap.
Oletko varma, että tyttö ei haluaisi olla vain poikasi kaveri tai mahd halua hänestä vain ystävää?
Mutta mitä tämä kihlattu tykkää jos nuo alkaa kovasti kaveeraamaan. Ap.
Nico-Petterin harhaluulot kirjoitti:
Mitäpä jos hankit elämän etkä hirtä poikaa napanuoraan, "äiti". Oidipaalinen aloitus.
Jos hänellä vaikuttaa olevan mielenterveysongelmia, suosittele---> lääkäriin hakeutumista.
Aloituksessa on naurettavaa jo se, että täysi-ikäinen nulikka muka päivittää ihmissuhdeasioitaan äiteelle. Aloittaja lieneekin itse tämä nulikka? ---> lääkäriin
Kaikki kommunikaatio, jota naiset harrastavat, ei ole merkki seksuaalisesta mielenkiinnosta sinua kohtaan. ---> lääkäriin
Sairas kommentti.
18v ja kihloissa... tuossa iässä on oikein hyvä säätää ja koheltaa, rikkoa pari sydäntä ja särkeä omansa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ekana mua pohdituttaa, MISTÄ mä tietäisin, että joku ylipäätään vikittelee mun täysi-ikäistä lastani jossain? siinä vaiheessa nämä asiat ovat mulle selvinneet, kun ko tyttö on esitelty mulle, ei aiemmin.
Meillä puhutaan. Ap.
Ei 18 vuotiaiden kihlaukset kestä. Voi jopa olla, että on painostettu tuo tyttö kihloihin puoliväkisin.
Eli annettu sormus, ja sitten ei ole kehdannut kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei 18 vuotiaiden kihlaukset kestä. Voi jopa olla, että on painostettu tuo tyttö kihloihin puoliväkisin.
Tällainen tuli mullekkin mieleen. Tai sitten hetken mielijohteessa ajateltu et sormus ois kiva eikä se enää olekkaan.
Periaatteessa tyttö on kuitenkin vapaa, onhan hän sen jo ilmaissutkin. Tutustukoot rauhassa, en äitinä miettisi koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos tässä maassa on oikeus myös muuttaa mielensä vaikka olisi sormukset vaihdettukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ekana mua pohdituttaa, MISTÄ mä tietäisin, että joku ylipäätään vikittelee mun täysi-ikäistä lastani jossain? siinä vaiheessa nämä asiat ovat mulle selvinneet, kun ko tyttö on esitelty mulle, ei aiemmin.
Meillä puhutaan. Ap.
Ai sun täysi-ikäinen poikasi kertoo sulle kun joku tyttö katteli häntä vähän "sillain"? Joo, no oisin mäkin sitten huolissani. En tosin siitä tytöstä vaan siitä pojastani. T: kolmen teinipojan äiti
Ei mikään estä näitä nuoria vaikka rakastumasta! Ole äiti huoleti, kiva että teillä puhutaan.
Ooteko VL?
Kuka sulle on kertonut että tyttö vikittelee viatonta poikaasi. Mamman mussukkako?
Osta nyt kondoomeja kuitenkin, ettei pääse vahinko tapahtumaan, eihän sitä tiedä kuka on isäkää.
Nuoret sählää, kihloihin meno tuossa iässä on leikkimistä vakavalla asialla.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret sählää, kihloihin meno tuossa iässä on leikkimistä vakavalla asialla.
Vakavalla? Kihlat? Millä keskiajalla elät?
Ehkä avioliitto ja lapset tuossa iässä vähän enemmän sitä elämää kuormittaisivat. Kihlat on teineillä periaatteessa sormus sormessa. Sen saa pois alle minuutissa. Harvoin edes asutaan yhdessä tuossa iässä.
Itte tietävät mitä tekevät. Mut täytyy myöntää et muakin äitinä kiinnostais kuin tuossa käy?
Oletteko te mammat pudonneet kelkasta, kun ihmettelette, että 18-vuotias on kihloissa. Johan nykyään jotkut yläasteen oppilaatkin ovat kihloissa. Ei kihlaus ole enää lupaus avioliitosta eikä juridinen juttu. Se on pikemminkin jonkinlainen korvamerkkaus, joka kestää hetken ja vaihtuu sitten uuteen.
Tämä äiti ei kyllä tunne poikaansa ollenkaan eikä ylipäätään tuon ikäisiä poikia: "Seksi ei ensimmäisenä mielessä"
:=DDDDDDDDDD