Näin moni pettää pikkujouluissa
http://m.iltalehti.fi/pinnalla/2014102418771574_iq.shtml
Pettureiden juhlat tulloo
Kommentit (9)
16 on paljon vähemmän mitä kuvittelin.
Voi nyt yhden kerran taas... Joko te mammat alatte 'hikoilla' miestenne työporukan pikkujouluista. En tiedä, pitäiskö itkeä vai nauraa.
Minen hikoile. Jos ois pettääkseen, varmasti tekisi sen ilman pikkujoulujakin.
Vai ettei perheellisten tarvitsisi mennä pikkujouluihin ollenkaan :D.
Nolottaa sanoakin tämä av:lla, mutta minä aidosti luotan mieheeni ettei hän pettäisi. Jahtasi minua vuoden ennen kuin sai, ei ollut mikään pelimies ennen minuakaan, olemme vielä 10 vuoden jälkeenkin umpirakastuneita, ei juo, niin ei tulisi edes mitään kännihairahduksia, pidämme kumpikin itsestämme ja parisuhteestamme hyvöä huolta. Elämämme on ihanaa. Saisi mennä puolestani pikkujouluihin, mutta ei tuo taida haluta, kun haluaa ennemmin viettää aikaa minun kanssani. Niin kuin toki minäkin. Olemme toisinsanoen kai umpitylsiä kotikissoja, mutta onnellisia sellaisia!
Harmillista, että meidän osastomme koostuu pelkästään naisista. Ei näin heterona mitään saumaa pettää pikkujouluissa.
Okei, mut miks vain pikkujouluissa? Miksei petetä muutenkin? Eikö ne pettäjätyypit käy ikinä muuten missään, siis baareissa tms?
En ole koskaan pettänyt, enkä nähnyt ketään petettävän pikkujouluissa.
Siis vain 16 prosenttiä??? Luulin, että luku olisi 60%, varsinkin oman työpaikan pikkujouluihin verrattuna.
En luottaisi iltalehteen enkä -sanomiin missään asioissa..