Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1,5-v. neuvolan ajanvaraus helsinki

Vierailija
24.10.2014 |

Pitääkö Helsingissä 1,5-vuotiaan neuvola-ja lääkäriaika varata itse soittamalla vai soittaako oma terkkari jossain vaiheessa ja sopii ajasta? Ei viime kerralla sanonut mitään seuraavan ajan varauksesta, aina ennen ollaan siis voitu sopia seuraava aika kalenteriin jo samalla käynnillä.

Täällä tuntuu aina olevan niin vaikea saada aikoja, että pitäisi kohta varmaan soitella, jos kerran itse pitää. Ja kyllä, voisi sinne soittaa ihan jo tästä kysymyksestä, mutta kun ei omalle terkkarille voi soittaa suoraan, niin tuntuisi tyhmältä jos turhaan soittelen moneen paikkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitat ja varaat. Ei ne sieltä soittele. Kannattaa ajoissa soittaa. Itse varasin juuri tällä viikolla ajan joulukuun alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää soittaa. Eikä kai voi edes varata netistä vaikka olisi ne oikeudet muuten, kun on lääkäriaika.

4/7 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitää varata aika. Ei ne terkat soittele.

Vierailija
5/7 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itse varata sekä terkkarille että lääkärille ja tosiaan varsinkin lääkärin aika voi mennä useamman kuukauden päähän.

Vierailija
6/7 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytyy soittaa ja kannattaisi hyvissä ajoin soittaa, on aika ruuhkaa.

Vierailija
7/7 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän että on aina ruuhkaa, sen takia kyselenkin nyt paria kuukautta etukäteen. Soitan siis heti maanantaina. Meillä on monesti terkka soitellut aikoja ja muita juttuja, kun on oltu siellä sun täällä tarkastuksissa ja lääkärissä, niin oon selkeesti liian tottunut tähän, että siellä tiedetään meidän kaipaavan nyt taas lääkäriaikaa.