Luojan kiitos ei tarvitse liikkua julkisilla kulkuneuvoilla!
Lentokonetta lukuun ottamatta.
Kun tämän palstan valitusketjuja lukee niin helvettihän niissä tuntuu olevan valloillaan.
Kommentit (23)
Joo, viiden sivun ketju jostakin junan perhehytistä :DD
Just eilen sanoin kaverille että kuinka mukavaa ja vaivatonta on liikkua julkisilla. Yleensä aina liikun omalla autollani, mut nyt olen alkanut käyttää busseja enemmän.
Ei tarvi tuskailla ruuhkissa tai liikennevaloissa, ei parkkipaikkaongelmaa, voi ihan rauhassa surffailla netissä tai viestitellä ystävien kanssa.
Olin just tulossa sanomaan, ettö kohta joku persaukinen tulee hehkuttamaan miten ihania, helppoja ja ekologisia julkiset ovat, mutta näemmä ehtikin jo. Hyi vittu mä inhoon julkisia!
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:50"]
Olin just tulossa sanomaan, ettö kohta joku persaukinen tulee hehkuttamaan miten ihania, helppoja ja ekologisia julkiset ovat, mutta näemmä ehtikin jo. Hyi vittu mä inhoon julkisia!
[/quote]
Itseasiassa on joo helppoja jos sattuu asumaan sopivasti. Minä pääsen etuoven edestä suoraan yliopistolle eikä tarvitse miettiä mihin laitan autoni.
Hyi, en ikinä laske kermapersettäni millekään duunarin pieruttamalle bussin penkille!
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:50"]
[/quote]
Samat.
Mammat haukkuu julkisiq, koska asuvat jossain Akaan peräkylällä tai Kuusankoskella, jossa viimeinen bussi meni jo. On niin paljon kivempi ajaa sillä 2002 vuosimallin kopperolla :-).
Matkustin tänään pitkästä aikaa bussilla. Kyllä pisti vihaksi kun 20 vee tyttöset korssin laukkuineen ja tekoripsineen valtasivat kaikki paikat. Vanhukset ja pikkulapset sitten seisoivat bussin käytävällä kun ei istumapaikkoja riittänyt :(
ap katsoo liikaa juutalaisten kirjoittamia komedioita. Nuo asenteet tulee sittä , että heillä on kallis ferrari ja Losin julkiset on epäkäytännöllisiä jos asuu luksushuvilallaan vuorilla )
Meillä ei ole varaa kahteen autoon, muuten kulkisin omalla autolla. On se tosin valintakysymyskin. Alussa inhosin myös julkisia, mutta nyt olen jopa alkanut ihan pitämään. Asennekysymys ehkä. Käytän tuon ajan yleensä lukemiseen tai pidän yhteyttä ystäviin eikä matka ole kuin puolisen tuntia. Mutta joo, ymmärrän, kyllä se auto on aika luksusta.
Luojan kiitos ei tarvitse käyttää autoa tai julkisia, paitsi silloin kun lähtee reissuun. Omilla jaloilla pääsee töihin, kauppaan, shoppailemaan, ravintoloihin, kavereille, salille jne.
Minusta bussi on luksusta. Menen joskus miehen kyydissä, ja silloin menee enemmän aikaa. Bussi voi ajaa bussikaistaa, eikä jää ruuhkaan moottoritiellä, voi lukea rauhassa, eikä tartte pelätä niin hulluja kiilaajia, ne jää bussin alle. Ja ei tarvitse etsiä parkkipaikkaa tai maksaa siitä Helsinginkeskustassa.
Minusta bussi on luksusta. Menen joskus miehen kyydissä, ja silloin menee enemmän aikaa. Bussi voi ajaa bussikaistaa, eikä jää ruuhkaan moottoritiellä, voi lukea rauhassa, eikä tartte pelätä niin hulluja kiilaajia, ne jää bussin alle. Ja ei tarvitse etsiä parkkipaikkaa tai maksaa siitä Helsinginkeskustassa.
Hauska katsoa Töölössä ruuhka-aikana autojonoa, kaikissa autoissa vain kuljettaja. Siinähän viettää aikaansa. Itse kävellen olen nopeasti himassa, tai jos menossa pidemmälle niin bussissa voin vaikka lukea kirjaa.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:14"]
Matkustin tänään pitkästä aikaa bussilla. Kyllä pisti vihaksi kun 20 vee tyttöset korssin laukkuineen ja tekoripsineen valtasivat kaikki paikat. Vanhukset ja pikkulapset sitten seisoivat bussin käytävällä kun ei istumapaikkoja riittänyt :(
[/quote]nuoret ovat toisinaan ajattelemattomia, mutta jos ystävällisesti kysyy saisiko paikan istua, niin saattaisivat päästääkin? Itse välillä ajattelen onko epäkohteliasta tarjota paikkaa hyväkuntoiselle vanhukselle, jos se vaikka loukkaantuu?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:14"]
[/quote]nuoret ovat toisinaan ajattelemattomia, mutta jos ystävällisesti kysyy saisiko paikan istua, niin saattaisivat päästääkin? Itse välillä ajattelen onko epäkohteliasta tarjota paikkaa hyväkuntoiselle vanhukselle, jos se vaikka loukkaantuu?
[/quote]ja välillä läskit 50v. Tyypit huokailee kun ei saa istumapaikkaa, varmaan polvia kivistää. Teen palveluksen kun en päästä heitä istumaan.
Minä rakastan kulkea linkalla, autokin on mutta kolarin jälkeen olen pelännyt ajaa.
Minusta on puolestaan hieno juttu, ettei minun tarvitse omistaa auton kaltaista rahareikää. Säästyneillä rahoilla käyn kerran vuodessa ulkomaanmatkalla.
Taitaa kuitenkin olla peffa aika tuulen riuhtoma jos ei ole rahaa lentolupakirjaan?