Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luojan kiitos ei tarvitse liikkua julkisilla kulkuneuvoilla!

Vierailija
24.10.2014 |

Lentokonetta lukuun ottamatta.

Kun tämän palstan valitusketjuja lukee niin helvettihän niissä tuntuu olevan valloillaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuitenkin olla peffa aika tuulen riuhtoma jos ei ole rahaa lentolupakirjaan?

Vierailija
2/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viiden sivun ketju jostakin junan perhehytistä :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen sanoin kaverille että kuinka mukavaa ja vaivatonta on liikkua julkisilla. Yleensä aina liikun omalla autollani, mut nyt olen alkanut käyttää busseja enemmän. 

Ei tarvi tuskailla ruuhkissa tai liikennevaloissa, ei parkkipaikkaongelmaa, voi ihan rauhassa surffailla netissä tai viestitellä ystävien kanssa.

Vierailija
4/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just tulossa sanomaan, ettö kohta joku persaukinen tulee hehkuttamaan miten ihania, helppoja ja ekologisia julkiset ovat, mutta näemmä ehtikin jo. Hyi vittu mä inhoon julkisia!

Vierailija
5/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:50"]

Olin just tulossa sanomaan, ettö kohta joku persaukinen tulee hehkuttamaan miten ihania, helppoja ja ekologisia julkiset ovat, mutta näemmä ehtikin jo. Hyi vittu mä inhoon julkisia!

[/quote]

Itseasiassa on joo helppoja jos sattuu asumaan sopivasti. Minä pääsen etuoven edestä suoraan yliopistolle eikä tarvitse miettiä mihin laitan autoni.

Vierailija
6/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ikinä laske kermapersettäni millekään duunarin pieruttamalle bussin penkille! 

Vierailija
7/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:50"]

[/quote]

Samat.

Vierailija
8/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat haukkuu julkisiq, koska asuvat jossain Akaan peräkylällä tai Kuusankoskella, jossa viimeinen bussi meni jo. On niin paljon kivempi ajaa sillä 2002 vuosimallin kopperolla :-).

Vierailija
9/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin tänään pitkästä aikaa bussilla. Kyllä pisti vihaksi kun 20 vee tyttöset korssin laukkuineen ja tekoripsineen valtasivat kaikki paikat. Vanhukset ja pikkulapset sitten seisoivat bussin käytävällä kun ei istumapaikkoja riittänyt :(

Vierailija
10/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap katsoo liikaa juutalaisten kirjoittamia komedioita. Nuo asenteet tulee sittä , että heillä on kallis ferrari ja Losin julkiset on epäkäytännöllisiä jos asuu luksushuvilallaan vuorilla )

Vierailija
11/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole varaa kahteen autoon, muuten kulkisin omalla autolla. On se tosin valintakysymyskin. Alussa inhosin myös julkisia, mutta nyt olen jopa alkanut ihan pitämään. Asennekysymys ehkä. Käytän tuon ajan yleensä lukemiseen tai pidän yhteyttä ystäviin eikä matka ole kuin puolisen tuntia. Mutta joo, ymmärrän, kyllä se auto on aika luksusta.

Vierailija
12/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei tarvitse käyttää autoa tai julkisia, paitsi silloin kun lähtee reissuun. Omilla jaloilla pääsee töihin, kauppaan, shoppailemaan, ravintoloihin, kavereille, salille jne.

Vierailija
13/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta bussi on luksusta. Menen joskus miehen kyydissä, ja silloin menee enemmän aikaa. Bussi voi ajaa bussikaistaa, eikä jää ruuhkaan moottoritiellä, voi lukea rauhassa, eikä tartte pelätä niin hulluja kiilaajia, ne jää bussin alle. Ja ei tarvitse etsiä parkkipaikkaa tai maksaa siitä Helsinginkeskustassa.

Vierailija
14/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta bussi on luksusta. Menen joskus miehen kyydissä, ja silloin menee enemmän aikaa. Bussi voi ajaa bussikaistaa, eikä jää ruuhkaan moottoritiellä, voi lukea rauhassa, eikä tartte pelätä niin hulluja kiilaajia, ne jää bussin alle. Ja ei tarvitse etsiä parkkipaikkaa tai maksaa siitä Helsinginkeskustassa.

Vierailija
15/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska katsoa Töölössä ruuhka-aikana autojonoa, kaikissa autoissa vain kuljettaja. Siinähän viettää aikaansa. Itse kävellen olen nopeasti himassa, tai jos menossa pidemmälle niin bussissa voin vaikka lukea kirjaa. 

Vierailija
16/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:14"]

Matkustin tänään pitkästä aikaa bussilla. Kyllä pisti vihaksi kun 20 vee tyttöset korssin laukkuineen ja tekoripsineen valtasivat kaikki paikat. Vanhukset ja pikkulapset sitten seisoivat bussin käytävällä kun ei istumapaikkoja riittänyt :(

[/quote]nuoret ovat toisinaan ajattelemattomia, mutta jos ystävällisesti kysyy saisiko paikan istua, niin saattaisivat päästääkin? Itse välillä ajattelen onko epäkohteliasta tarjota paikkaa hyväkuntoiselle  vanhukselle, jos se vaikka loukkaantuu?

Vierailija
17/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 19:14"]

[/quote]nuoret ovat toisinaan ajattelemattomia, mutta jos ystävällisesti kysyy saisiko paikan istua, niin saattaisivat päästääkin? Itse välillä ajattelen onko epäkohteliasta tarjota paikkaa hyväkuntoiselle  vanhukselle, jos se vaikka loukkaantuu?

[/quote]ja välillä läskit 50v. Tyypit huokailee kun ei saa istumapaikkaa, varmaan polvia kivistää. Teen palveluksen kun en päästä heitä istumaan.

Vierailija
18/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan kulkea linkalla, autokin on mutta kolarin jälkeen olen pelännyt ajaa.

Vierailija
19/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, että tulit töihin.

Vierailija
20/23 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on puolestaan hieno juttu, ettei minun tarvitse omistaa auton kaltaista rahareikää. Säästyneillä rahoilla käyn kerran vuodessa ulkomaanmatkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan