Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisen saa laihduttamaan?

Vierailija
24.10.2014 |

Jos mainitsen asiasta, se alkaa vaan mättää lisää herkkuja. On lihonnut jo yli 15 kiloa kahdessa vuodessa.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna enää munaa sille.

Vierailija
42/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut läski kun alettiin seurustella. Nykyään joka ilta rapisee sipsipussi ja jäätelöpaketti. Onhan toi nyt jo terveydelle vaarallista, 15 kiloa on tosi paljon! AP

Vaikee sanoa onko paljon vai ei, kun et provossasi älynnyt kertoa lähtötilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän tuon aiheuttaa se näivettynyt parisuhde, jota sitten liikakilot näivettää lisää. Molempien liikakilot, rupsahtaminen, huomiotta jättäminen, kotitöistä laistaminen yms.

Itse en katselisi hetkeäkään tyyppiä, joka alkaa huomautella asioista ja laistaa itse velvollisuuksista/ parisuhteesta.

Vierailija
44/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, et voi tehdä muutosta toisen ihmisen puolesta, et voi raitistaa alkoholistia, ei voi taikoa törpölle käytöstapoja, et voi terapoida häiriintynyttä, et voi saada laiskaa siivoamaan, et voi kirjoittaa toisen gradua, et voi poistaa salaliittoteorioita hurahtaneen päästä jne.

Muutos voi lähteä vain ihmisen omasta halusta johon ei vaikuta mitkään järkisyyt. Ihmisellä on tapana tehdä mitä haluaa ja sitten löytää siihen perustelut.

Itse olen kahdesti laihtunut kahdesti suhteessa, ensimmäisen kerran kun ihan itse hurahdin harrastamaan liikuntaa ja lähti 20 kg, mies oli henkisesti väkivaltainen, haukkui läskiksi, painosti, pakotti kun en laihtunut enempää - eipä motivoinut tippaakaan edes väkivalta.

Nykyisessä suhteessa olen laihtunut kun olen ihan itse kiinnostunut ravitsemuksesta ja alkanut panostaa siihen - mies on ihana ja kannustava ja aina kehunut kauniiksi, eipä motivoisi sekään ilman omaa kiinnostusta mutta henkinen hyvinvointini on hyväksyvässä suhteessa miljoonasti parempi ja se tietysti antaa paremmat lähtökohdat itsensä arvostamiselle ja omasta hyvinvoinnista huolehtimiselle.

Vierailija
45/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehen saa laihduttamaan??!

HETI. Heti kun 'maailmasta loppuvat' ensin:

1. kalja?

2. makkara?

Siinä. Ne akuuteimmat 'varmat' syyt. Ehkä..

Vierailija
46/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse liikkumaan ja valmistamaan terveellisiä ruokia. Älä sano asiasta mitään äläkä anna ymmärtää että hänen pitäisi osalllistua. Jossain vaiheessa omin päin keksii seurata sinun malliasi, koska tuntee jäävänsä yksin kilojensa kanssa.

Jos sanot asiasta, se totuuden kuuleminen voi ottaa niin koville että aiheuttaa vastareaktion. Hän todennäköisesti tietää tilanteensa ja tietää sinun tietävän sen, mutta tuntuu liian pahalta kuulla se.

Vierailija
47/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala itse liikkumaan ja valmistamaan terveellisiä ruokia. Älä sano asiasta mitään äläkä anna ymmärtää että hänen pitäisi osalllistua. Jossain vaiheessa omin päin keksii seurata sinun malliasi, koska tuntee jäävänsä yksin kilojensa kanssa.

Jos sanot asiasta, se totuuden kuuleminen voi ottaa niin koville että aiheuttaa vastareaktion. Hän todennäköisesti tietää tilanteensa ja tietää sinun tietävän sen, mutta tuntuu liian pahalta kuulla se.

mahdontonta.

miten se muka noin: " mitään äläkä anna ymmärtää että hänen pitäisi osalllistua " voisi tapahtua?

NETFLIKSIIN.ja.SOHVAAN naulittuneet: nainenjasenpersesanon vaan. - Mahdotonta !! on: kuin iki- liikkujan tekeminen... (sori.ei onnistu) ikinä

Vierailija
48/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut läski kun alettiin seurustella. Nykyään joka ilta rapisee sipsipussi ja jäätelöpaketti. Onhan toi nyt jo terveydelle vaarallista, 15 kiloa on tosi paljon! AP

Kun olen lukenut kommenttejasi, en ihmettele, että kumppanisi hukuttaa tunteitaan ja pitkästymistään ruokaan.

Vierailija
49/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lurkkis kirjoitti:

Täällä vaimo pulskistunut viidestäkymmenestä kilosta reiluun sataan ja kasvu jatkuu. Hengitysvaikeiksia, uniapneaa, nivelrikkoja... Mikään ei herätä. Jatkuvasti äkäinen ja väsynyt täysin passivoitunut. Seksielämä alkaa olla hankalaa kun kiihoitus on mielikuvituksen varassa. Mitään ei suostu itselleen tekemään, koska inhoaa vaivannäköä. Tiedän ettei ulkonäköä saisi tuijottaa, mutta en mahda itselleni mitään.

Kukaan ei kiellä eroamasta

Vierailija
50/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaat joka kerta korkin kun sipsipussi tai jäätelöpäketti aukeaa.

Vierailija
51/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuulostaa siltä että sinun itse on MAHDOTONTA alkaa elää terveellisesti. Liekkö ongelma myös sinulla vaimosi lisäksi. Ja se toteutetaan juuri niin kun sanoin, alat omin päin elämään terveellisesti, teet siitä oman projektisi. Ei siihe muuta vaadita. Vaikutat hankalalta ihmiseltä.

Vierailija
52/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä oo..Mun paino voi laskea tai nousta 10kg kolmessa kuukaudessa. Toisilla vaan kertyy painoa helpommin ja lähtee myös helposti ilman extravaivaa kun tulee arkiliikuntaa enemmän.

Vierailija
53/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan itse hoikka? Voisit yrittää innostaa liikkumaan yhdessä ja tekemään terveellisempää ruokaa, lisäämään kasviksia. 

Jos naisella on syömishäiriö tai syö muuten pahaan oloonsa niin ei huomauttelu auta mitään. Näytä hyvää esimerkkiä.

Vierailija
54/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeririippuvaisuus on kansantauti, josta kärsivät niin miehet kuin naisetkin. Itse pääsin vähitellen

sokeririippuvaisuudesta syömällä kunnon aterioita ja lisäämällä kasviksia. Myös kunnon yöunien nukkuminen vähentää naposteluntarvetta. Ruokavalion

saaminen kuntoon on kaiken a ja o.

Vierailija
55/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule ap, minä olin 20 vuotta naimisissa tuollaisen huomauttelijan kanssa, kunnes kyllästyin ja vaihdoin erityyliseen mieheen, hoikkaan ja urheilulliseen, ja kas, viisi vuotta yhdessä oltuamme olen laihtunut 15 kiloa juuri siksi, kun mies motkottamisen sijaan ostaa minulle suklaata :)

Varmaan, joo, uskotaan.

Vierailija
56/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lurkkis kirjoitti:

Täällä vaimo pulskistunut viidestäkymmenestä kilosta reiluun sataan ja kasvu jatkuu. Hengitysvaikeiksia, uniapneaa, nivelrikkoja... Mikään ei herätä. Jatkuvasti äkäinen ja väsynyt täysin passivoitunut. Seksielämä alkaa olla hankalaa kun kiihoitus on mielikuvituksen varassa. Mitään ei suostu itselleen tekemään, koska inhoaa vaivannäköä. Tiedän ettei ulkonäköä saisi tuijottaa, mutta en mahda itselleni mitään.

Pitäiskö sun aidosti keskustella miksi elämäntilanne on sellainen ettei itsestä huolehtimiseen ole resursseja. Naiset ovat usein taipuvaisia jättämään omat tarpeensa viimeisiksi. Onko liian rasittava työtilanne tai kotona pienet lapset? Voi olla vaikeaa saada toinen asettamaan itsensä etusijalle, varsinkaan jos sinäkään et oikeasti toivo sitä. Sehän tuo sitten mukanaan muutakin kuin pelkän terveellisen elämäntavan.

Vierailija
57/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vain, että seksiä on seuraavan kerran vasta kun on laihduttanut. 

Vierailija
58/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat vain, että seksiä on seuraavan kerran vasta kun on laihduttanut. 

Sellaisen ilmoituksen jälkeen ukko lentää kaaressa kunnan vuokrakerrostaloon ja uusi tilalle.

Vierailija
59/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä? Te miehet aloittajaa lukuunottamatta puhutte niin rumasti puolisostanne, että en usko mitään rakastamispuheitanne. En yhtä sanaa.

Naiset ovat herkkiä ja viisaita. Eivät hekään usko. He ovat elämässään jumissa - huonossa parisuhteessa heitä rakastamattoman pinnallisen idiootin kanssa, jota itse jostain syystä rakastavat.

Ei ole ihme, että tuossa elämäntilanteessa pitää lohtusyödä. Ei jaksa liikkuakaan, kun on masentunut ja syönyt liikaa.

On tietenkin muitakin tapauksia ja terveys- tai muita syitä, miksi joku lihoo. AP:n puoliso on tällainen.

Toivon ketjun muille miehille kuin AP:lle vaikeaa erektiohäiriötä, joka ei reagoi lääkkeisiin ja puolisoidensa jättämäksi tulemista, viriiliin tosimieheen vaihdetuksi tulemista.

Ja ennen kuin sanotte, kyllä, onhan minulla ylipainoa ja on sitä yhtä lailla miehellänikin. Tutustuimme tällaisina ja hyväksymme ja rakastamme toisiamme tällaisina. Seksiä meillä on usein ja se on aivan erinomaista.

Vierailija
60/80 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde viikonlopuksi ryyppäämäät, äläkä kerro siitä kotona, maanantaina kun palaat, selluliitti on luultavasti lähtenyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi