Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisen saa laihduttamaan?

Vierailija
24.10.2014 |

Jos mainitsen asiasta, se alkaa vaan mättää lisää herkkuja. On lihonnut jo yli 15 kiloa kahdessa vuodessa.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos huolehdit vain omista asioistasi ja kun sinulla on ruuantekovuoro, niin teet terveellistä  ja kevyttä ruokaa pitämättä siitä mitään meteliä. Auttaisiko se?

Vierailija
2/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita se kulta sinusta on tullut pullukka ohjelmaan.   Yleensä vain ero saa naisen lahduttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisesi valitsit, kestä ne läskit.

Vierailija
4/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen toiseen mieheen saa laihduttamaan.

Vierailija
5/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut läski kun alettiin seurustella. Nykyään joka ilta rapisee sipsipussi ja jäätelöpaketti. Onhan toi nyt jo terveydelle vaarallista, 15 kiloa on tosi paljon! AP

Vierailija
6/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hyvä ja täysin oikeutettua, että puoliso huomauttaa, jos kumppanille alkaa kertymään kiloja. Ylipaino on ennen kaikkea epäterveellistä. Ja onhan se oikeesti puolisoakin kohtaan oikein, että pysyy terveenä ja hyväkuntoisena. Tuollainen lihominen kertoo ihmisen pahasta olosta, välinpitämättömyydestä, laiskuudesta ja jostain muusta. Ehkä oikea tapa voisi olla kysyä, että onko joku asia, mikä painaa mieltä tms. Ja sen, että puoliso on huolissaan. Ylipainoa ei saa ihannoida. 15kg on 2 vuoden päästä 30kg ylipainoa. Miksei siihen saisi puuttua? Ihme juttu.

Vierailija
7/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm mitä jos ehdottaisit yhdessä että rupeaisitte liikkumaan jotain mistä molemmat tykkää ja samalla ehdottaisit että kokeilisitte muuttaa molempien ruokavaliota terveellisempään ja lisätä kasviksia ja hedelmiä sekä vähentää herkkuja?

Vierailija
8/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että näitä exäsi kaupungilla. Sit sanot että se oli tosi hyvännäköinen kun se on laihtunut.... ehkä raivo sais rouvaan vauhtia?

Vierailija
9/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisesi on masentunut? Kerro rehellisesti olevasi huolissasi hänestä jo terveydenkin vuoksi. Jos et uskalla puhua aiheesta tai tulee helposti riitaa, kirjoita kirje hänelle. Kerro siltikin rakastavasi mutta että olet huolissasi hänen terveydestään ja yhteisen elämän lyhyeksi jäämisestä jos elämäntavat ovat tuollaiset (diabetes jne.).

Vierailija
10/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen saa laihduttamaan??!

Vierailija
11/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, 15 kg kahdessa vuodessa on kyllä jo todella paljon. Itse ainakin olen sanonut omalle miehelleni, että saa ja ehdottomasti pitää sanoa, jos alkaa oikeasti kiloja tulla yhtäkkiä reilusti lisää, että itse ei vaan mukamas tajua tai suostu näkemään todellisuutta. Eihän siitä tarvitse ilkeästi töksäyttää, että kylläpä oot läski, vaan nätisti kysyä, että onkohan nyt kaikki ihan ok, kun on aika reilusti kerääntynyt tuota painoa lyhyessä ajassa.

Vierailija
12/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihminen ei pysy samanlaisena ihanuutena vuosikausia ja siihen tapaamistilanteeseen ei ole enää koskaan paluta. Joku lihoo, toinen laihtuu, joltain leikataan rinta, toiselle laitetaan avanne ja yksi jos toinen järkkyy mielenterveydeltään. Joihinkin asioihin voi vaikuttaa (aika usein tuohon lihomiseen), mutta vain asianomainen itse tekee muutokseen tarvittavat päätökset. Aika loukkaavaa olisi, jos puoliso alkaa huomautella liikakiloista. Neutraalimpi tapa on kehottaa puoliso työterveystarkastukseen tai terveystarkastukseen muuten. Kun ulkopuolinen taho huomauttaa painonnoususta ja terveysriskeistä, on tilanne neutraalimpi kuin läheisen viestittämänä.

Vierailija
13/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:33"]

Niin, ihminen ei pysy samanlaisena ihanuutena vuosikausia ja siihen tapaamistilanteeseen ei ole enää koskaan paluta. Joku lihoo, toinen laihtuu, joltain leikataan rinta, toiselle laitetaan avanne ja yksi jos toinen järkkyy mielenterveydeltään. Joihinkin asioihin voi vaikuttaa (aika usein tuohon lihomiseen), mutta vain asianomainen itse tekee muutokseen tarvittavat päätökset. Aika loukkaavaa olisi, jos puoliso alkaa huomautella liikakiloista. Neutraalimpi tapa on kehottaa puoliso työterveystarkastukseen tai terveystarkastukseen muuten. Kun ulkopuolinen taho huomauttaa painonnoususta ja terveysriskeistä, on tilanne neutraalimpi kuin läheisen viestittämänä.

[/quote]

Kaikki me muututaan ja kukaan ei voi tietää sairastuuko elämässä tai joutuuko onnettomuuteen tms. Mutta kyllä tälläiseen asiaan pystyy itse vaikuttaa ja on väärin  kumppaniakin kohtaan olla täysin välinpitämätön itseään kohtaan ja lihoa juuri joku 15 kg (ellei johdu esim. kilppari arvoista). Tavallaan luotetaan siihen että toinen siinä pysyy vaikka ei kiinnostaisi enää yhtään hoitaa itseään. 

Vierailija
14/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsipäs naisesi lempiretonki sieltä parin vuoden takaa. Ei mikään joustohomma, vaan kunnon kangasta, jossa mielellään nappeja, vetskareita, hakasia yms. Kaikilla naisilla on se salainen "wanna be" tai "someday" osasto jossain kellarin kätköissä.

Vielä jos löytyy valokuva se retonki päällä, niin shokkihoito on vielä tehokkaampaa!

Viattomasti sitten ojennat vaatteen ja sanot, että OLET niin seksikäs tässä vaatteessa, että voisitko pukea tämän päällesi, niin mennään ulos syömään/tanssimaan/kutsuille/leffaan/teatteriin jne jne.....

Mihinkäänhän sinun ei tarvitse lähteä, kun emäntä yrittää sulloa turskeaa ruhoaan vanhaan vaatteeseensa, siinä onnistumatta. Hän suuntaa sohvalle lohturuokaa hamuilemaan, jolloin sinä lempeällä kädellä otat ne häneltä pois ja sanot, että näitä syödään vasta sitten, kun tämä vaate mahtuu päälle. Nyt kulta ylös, ulos ja lenkille!

Tämä on ns. Wake up call

Vierailija
15/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on pakko huomautella päivittäin koska muuten nainen nopeasti tuudittautuu haavekuvaan ettei hänessä olekaan mitään vikaa vaan kelpaa sellaisena kuin on. Itse olen kokeillut pienten seksialusvaatteiden ostamista naiselle ja sitten olen vaatinut sonnustautumaan niihin jotta itsekin näkisi millaiseksi on päästänyt itsensä rupsahtamaan. Lapsille ei tarvitse yleensä montaa kertaa ehdottaa että kutsuvat äitiä lihavaksi niin jo alkavat kuorossa hoilata "ihrakasa, ihrakasaa". Kolmas aaikatehokas kikka on naisen hoikkien ystävättärien vartalon kommentointi, kuinka ovat timmissä kunnossa ja että näkyy olevan paikat tiukkoina. Sitten voi merkitsevästi luoda säälivän katseen omaan punkeroon. Luulisi tulevan selväksi että painonnousua ei arvosteta vaan asiaan on tultava muutos.

Vierailija
16/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:57"]

Jos mainitsen asiasta, se alkaa vaan mättää lisää herkkuja. On lihonnut jo yli 15 kiloa kahdessa vuodessa.

[/quote]

Jos keksit ongelmaan ratkaisun, jaa se täällä, minäkin olisin kiinnostunut, itse kun tulee kuitenkin aika paljon liikuntaa harrastettua, toisin kuin vaimo.

Vierailija
17/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:37"]

[/quote]

Kaikki me muututaan ja kukaan ei voi tietää sairastuuko elämässä tai joutuuko onnettomuuteen tms. Mutta kyllä tälläiseen asiaan pystyy itse vaikuttaa ja on väärin  kumppaniakin kohtaan olla täysin välinpitämätön itseään kohtaan ja lihoa juuri joku 15 kg (ellei johdu esim. kilppari arvoista). Tavallaan luotetaan siihen että toinen siinä pysyy vaikka ei kiinnostaisi enää yhtään hoitaa itseään. 

[/quote]

Tavallaan sen toisen pitäis kyllä siinä pysyäkin. Mutta jos pelkän ulkokuoren perusteella ollaan yhdessä, niin sittenhän se on tasaisin väliajoin vaihdettava kumppania.

Vierailija
18/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:10"]

Musta on hyvä ja täysin oikeutettua, että puoliso huomauttaa, jos kumppanille alkaa kertymään kiloja. 

[/quote]

Minä ainakin vaimolle olen sanonut, että jos lihoo liikaa, en enää sitä kattele. Ja välillä huomautankin asiasta, kun on jo nyt liikaa painoa. Hyvin,hyvin harvoin, mutta omasta mielestä oikeutetusti. Onneks on siinä rajoilla (että kestää katella) pysynyt monta vuotta, jos tuosta lihoo, alan kyllä muistuttamaan useammin.

Vierailija
19/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

Tavallaan sen toisen pitäis kyllä siinä pysyäkin. Mutta jos pelkän ulkokuoren perusteella ollaan yhdessä, niin sittenhän se on tasaisin väliajoin vaihdettava kumppania.

[/quote]

Aina näitä samoja "pelkän ulkokuoren perusteella ollaan yhdessä" vastauksia. Sanoinko niin kommentissani? Kyllä se suhde perustuu moneen asiaan mutta myös fyysinen puoli kuuluu parisuhteeseen. Miksi fyysinen vetovoima pitäisi olla vähempi arvoinen kuin jokin muu osa-alue? Ja nyt en tarkoita luonnollista vanhenemista tai kropan muuttumista raskauden takia. Vaan että on täysin välinpitämätön itseään kohtaan, antaa itsensä lihoa 15-20 kg ihan vaan syömällä ja olettaa kumppanin näkevän sinut edelleen fyysisesti yhtä kiinnotavana.

Vierailija
20/80 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi