Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies ei ole vastannut kysymykseen

Vierailija
13.09.2021 |

Miksi mies ei vastaa? Olen odottanut jo monta päivää. Kohta poistan miehen jos ei vastaa

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä v...ittua! Just tää... Poistetaan jos ei tule heti vastausta. Miks? Viimeks eilen yks nainen poisti kun en 3 tuntiin vastannut, laitoin lapset nukkumaan ja kävin saunassa.

Tai mitä järkeä on kun oon useamman kerran huomannut että nainen on laittanut jotain viestiä tinderiin, useammankin viestin ja olen esim tunnin päästä mennyt kattoo nii kadonnut koko nainen ja viestit jäi lukematta. Luetteko itse heti kun huomaatte että nyt tuli viestiä? Tai jos tulee match niin onko saman päivän juttu laittaa viestiä? Mulla vaikka kuinka monta matchia odottamassa ollut päiviä, mietin mitä laittais heille... Ei todellakaan kannata alle viikon hiljaisuuden takia poistaa.

Jos noin vaikea vastata viikon sisällä, kannattais pysytellä parissa matchissa. Sulla on selkeesti liikaa matcheja kerralla keille juttelet. Ei ihme, että naiset kokevat olevansa varasijalla

Vierailija
22/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei vastais mulle 1-2 päivään, poistaisin. Ja mikäli vastaus tulisi päivän myöhässä, oletan miehellä olevan hyvä perustelu sille. Muuten se on heippa, en kaipaa pelejä elämääni.

Onko tinderissä sääntö miten nopsaan on vastattava : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnessaan kun pääsee sinusta

Vierailija
24/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei vastais mulle 1-2 päivään, poistaisin. Ja mikäli vastaus tulisi päivän myöhässä, oletan miehellä olevan hyvä perustelu sille. Muuten se on heippa, en kaipaa pelejä elämääni.

Jokainen käyttäjä tekee omat sääntönsä. Joku poistaa tunnissa, toinen päivässä jne. 

Vierailija
25/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen käyttäjä tekee omat sääntönsä. Joku poistaa tunnissa, toinen päivässä jne. 

No on kyllä nopeaa toimintaa, jos tunnissa poistaa. Ilmeisesti ei ole alun perinkään kiinnostunut vaan kunhan on tykännyt muuten vaan varmuuden vuoksi, jos muita mätsejä ei tule. 

Vierailija
26/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muutamaan päivään vastannut, niin ei häntä kiinnosta. Ehkä pitää varalla, jos jäät kiltisti roikkumaan sinne. Itse poistaisin jo mätsin. 

Vierailija
27/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luultavasti homo

Vierailija
28/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika

Vierailija
29/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
30/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
31/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä v...ittua! Just tää... Poistetaan jos ei tule heti vastausta. Miks? Viimeks eilen yks nainen poisti kun en 3 tuntiin vastannut, laitoin lapset nukkumaan ja kävin saunassa.

Tai mitä järkeä on kun oon useamman kerran huomannut että nainen on laittanut jotain viestiä tinderiin, useammankin viestin ja olen esim tunnin päästä mennyt kattoo nii kadonnut koko nainen ja viestit jäi lukematta. Luetteko itse heti kun huomaatte että nyt tuli viestiä? Tai jos tulee match niin onko saman päivän juttu laittaa viestiä? Mulla vaikka kuinka monta matchia odottamassa ollut päiviä, mietin mitä laittais heille... Ei todellakaan kannata alle viikon hiljaisuuden takia poistaa.

Jos noin vaikea vastata viikon sisällä, kannattais pysytellä parissa matchissa. Sulla on selkeesti liikaa matcheja kerralla keille juttelet. Ei ihme, että naiset kokevat olevansa varasijalla

Ei ole kuin ehkä 5 joiden kanssa juttelen... Ei kaikki naisetkaan vastaile heti, miks miehen pitäis vastata?

Vierailija
32/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
33/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg

Vierailija
34/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista koko Tinder-touhu ja muu etädeittailu. Miksei kysymyksiä voi kysyä livenä? Ymmärrän jos ei jostain syystä ehdi näkemään, mutta mitä iloa valokuvan näkemisestä ja etänä kerätystä tiedosta muuten on?

Joskus viestin jo tutuille ihmisille ja harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta keskustelut tyrehtyvät helposti, jos yrittää jatkaa vaikka neljän viestin keskustelua. Nykyisen puolisoni kanssa viestittelimme paljon mutta tunsin hänet entuudestaan.

Vierailija
35/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haluaa karsia hätäisimmät hysteerikot ja epätoivoiset

Vierailija
36/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä lue noita joka viikko

M

Vierailija
37/44 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri ukko

Vierailija
38/44 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika

Vierailija
39/44 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jonossa, odota vuoroasi.

Vierailija
40/44 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kysyit? Onko hidas hämäläinen. Serkku tytöllä on hidas hämäläinen mies. Kysyin jotakin yli 20v sitten eikä ole vielä vastannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän