Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET! Minkälainen on kiinnostava treffiprofiili naisella?

Vierailija
24.10.2014 |

Kuvallinen, tietenkin.

Onko muuta mitä katsotte kuin vain kuva? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista! Tosiaan nyt olisi tarkoitus ihan avoimin mielin lähteä kattomaan mitä tuolla eräälläkin sivustolla on. Kuviksi laitan kokovartalokuvan, "arkikuvan" ja sitten jonkun laittautuneemman kuvan.

Tekstiin kirjotan jotain itsestäni, en mitään "ota yhteyttä jos kiinnostaa"-shaibaa. Lähinnä ajattelin kertoa, että mitä teen elämälläni ja sitten vähän minkälaista miestä etsin. Ilman mitään listoja, ilman kliseitä siten miten se nyt onnistuukaan. Ujo olen ja hieman epävarma ajoittain. En tiedä kannattaako semmosta mainita ollenkaan?

Kokematon olen, joten miehen aivoitukset on ihan täysin vieraita mulle. :) Vähän jännittää kun esim. suomi24 on kuulemma täynnä kaikkia... epävakaita miehiä. Mutta saas nähdä, en vielä ainakaan minnekään maksulliselle sivulle mene.

Ehkä näillä vielä hyvä tulee. :)

- ap

Vierailija
2/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et naisena tartte ihmeelistä kuvausta itsestä. viestejä tulee, kun nettitreffi palstoilla on paljon miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilin teksti missä kerrot itsestäsi on ainakin omasta mielestäni tärkein asia, kuva ei välttämättä pakollinen jos vaan teksti on persoonallinen ja antaa ihmisestä kuvan että tähän olisi kiva tutustua, mutta kuitenkaan liioittelematta tai valehtelematta. Kiva jos liittäisit tekstiin haaveitasi, luonteenpiirteitäsi ja millaista suhdetta olet hakemassa. Älä ainakaan kirjoita vain yhden lauseen mittaista esittelytekstiä tyyliin "moi kaikki mukavat miehet :)" koska mitä hittoa sellaiselle voi kirjoittaa? Muutakin kuin "moi vaan sullekin"

Vierailija
4/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoittaa suoraan olevansa itsekin hyvätuloinen, suostuu avioehtoon ja ei aio loisia.

Näitä ei treffi-ilmoituksissa näe naisten osalta , saatika normaalielämässä.

Vierailija
5/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan sanot että olet hiljainen,aina iloinen ja hymyilet, ja kuuliainen miehelle. Sen pitäis riittää...

Vierailija
6/6 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuva on se kaikkein tärkein. En itse kyllä lue mitään tekstejä naisten profiileista, varsinkaan Tinderissä. Yritä laittautua hemaisevaksi ainakin yhteen kuvaan ja pari tavallisempaa niin eiköhän sillä saa kiinnostusta heräämään.

m38