Miten Sofi Oksanen jaksaa tuon mopin kanssa päivästä toiseen?
Onko se jotain superkeveää kuitua, joka ei rasita niskaa painollaan?
Kommentit (42)
On varmaan melkoinen bakteerikasvusto Sofin päässä.
Ois kyllä kiva nähä vähän kauniimmalla meikillä. Mutta jos ite kerran tykkää, niin mikäs siinä.
Minusta hän on upea ja tosiaan 10 kiloa muistaakseni tuo hiuskoriste painaa, en muista mistä luin.
Kerran olin Sofin takana pankkiautomaatilla Kalliossa ja totesin että se moppi haisee. Piti ihan ottaa pakkia.
Me ollaan aikuisia ihmisiä, eiköhän lopeteta toisten ihmisten ulkonäön arvosteleminen. Vasta oli ketju täällä, että on asiatonta tuomita ihminen ulkonäön mukaan.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 16:56"]Toivottavasti alkaa jo niskaa kolottaa, niin naurettava tuo pää jo on. Miten ME jaksetaan enää yhtään enempää???
[/quote]
Meille sopisi paremmin, että hänellä olisi hieneä ohut kananpersetukka.
Juu, no eipä kukaan tervejärkinen pitäisikään tuollaista moppia. Järkyttävän rumakin.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:05"]
Kerran olin Sofin takana pankkiautomaatilla Kalliossa ja totesin että se moppi haisee. Piti ihan ottaa pakkia.
[/quote]
:DDDD hyi. Ei tosin ihmekään.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:08"]
Me ollaan aikuisia ihmisiä, eiköhän lopeteta toisten ihmisten ulkonäön arvosteleminen. Vasta oli ketju täällä, että on asiatonta tuomita ihminen ulkonäön mukaan.
[/quote]
Ap oli kylläkin huolissaan Oksasen jaksamisesta moisen taakan alla. Ap on lisäksi sitä mieltä, että mopissa on kauniit värit.
Nuorena niska vielä jaksaa, jossain vaiheessa se leikkaa Sideshow Bob mallin eli näyttää kuin pieni palmu olisi päässä.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:08"]
[/quote]
Ap oli kylläkin huolissaan Oksasen jaksamisesta moisen taakan alla. Ap on lisäksi sitä mieltä, että mopissa on kauniit värit.
[/quote]
Tarkoitin ap:tä tai ketä hyvänsä, joka on ketjuun kirjoittanut. Tykkäisittekö te muuten, jos teidän tukkaanne nimitettäisiin mopiksi?
Moppi on kuvaava ja lyhyempi kuin "hiusten ja irtolisäkkeiden muodostama lettikampauskokonaisuus"
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 18:25"]
Nuorena niska vielä jaksaa, jossain vaiheessa se leikkaa Sideshow Bob mallin eli näyttää kuin pieni palmu olisi päässä.
[/quote]
Rontgoteus Hittavainen on kuin ilmetty Sideshow Bob http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/putous/hahmot/artikkeli/rontgoteus-hittavainen/4397136
Ai. Minua tuo nainen panettaa, en tiedä miksi mutta niin vain tekee. Onko sillä muuten miestä vai pitäisikö ilmoittautua?
Etteks te tajuu, et SO on brändi ja pitää siltä myös näyttää!
Mulla olis niskat ihan jumissa, jos tuollaista käyttäisin. Välillä joku kaulakorukin painaa liikaa. Toivottavasti ei pilaa niskaansa ja kroppaansa tuon tukan takia.
Kyllä se varmaan sika paljon painaa, mutta kuidut on kuitenkin hiusta kvyempää.
Tekisi mieli tehdä Sofille temput.