Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä? Olen tukihenkilö eräälle sairaalle ihmiselle ja olen ihastunut häneen.

Vierailija
12.09.2021 |

Olisiko syytä sanoa, etten voi jatkaa enää. Pelkään, että tuo ihminen huomaa sen katseestani tai käytöksestäni.
Toisaaltaan en missään nimessä halua hylätä häntä. Ei ole kuoleman sairas, mutta sairaus aiheuttaa haasteita elämään.
Pelkään, että ammatillinen suhteeni häneen häiriintyy. Toistaiseksi kaikki on mennyt hyvin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Esitä normaalia.

Vierailija
2/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumista ei voi itse hallita. Sen näyttäminen on taas omissa käsissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Viimeksi olit lääkäri

Vierailija
4/15 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki työnohjausta nyt heti

Vierailija
5/15 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhteessa oleva ihminen ei voi alkaa näyttämään ihastumisia potilaaseen! Jos et pysty siihen et voi työskennellä hänen kanssaan.

Vierailija
6/15 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ja tämän henkilön ikä?

Vierailija
7/15 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sairaus?

Vierailija
8/15 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihastunut ns. tukihenkilööni. Vaikka tunne on sinänsä ihana pitkästä aikaa, pelkään tulevaa masennusta, koska kyseessä on täysin epätoivoinen ihastus. Kyseinen ihminen on lisäksi perheellinen. Miksi aina pitää ihastua epätoivoisesti, ei vaan jaksaisi enää tätä...

Vierailija
9/15 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen tukihenkilö, palkallinen?

Jos niin voi varmaan vaihtaa. Vai mitä tarkoittaa "hylätä"? Vapaaehtoinen?

Vierailija
10/15 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ihastunut ns. tukihenkilööni. Vaikka tunne on sinänsä ihana pitkästä aikaa, pelkään tulevaa masennusta, koska kyseessä on täysin epätoivoinen ihastus. Kyseinen ihminen on lisäksi perheellinen. Miksi aina pitää ihastua epätoivoisesti, ei vaan jaksaisi enää tätä...

Tämä on kyllä niin hämmentävää, kun en ole koskaan aikaisemmin ihastunut reilusti itseäni vanhempaan naiseen. En saa tätä henkilöä millään mielestäni, havahdun jatkuvasti, että ajattelen häntä. Pitäisikö minun olla järkevä ja yrittää vaihtaa toinen tukihenkilö? 

Vierailija
11/15 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/15 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda paria, ei kannata sairaan kanssa alkaa suhteeseen. Olisit aina töissä..

Vierailija
13/15 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo eettistä häntä kohtaan.

Vierailija
14/15 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin hämmentävää, kun en ole koskaan aikaisemmin ihastunut reilusti itseäni vanhempaan naiseen. En saa tätä henkilöä millään mielestäni, havahdun jatkuvasti, että ajattelen häntä. Pitäisikö minun olla järkevä ja yrittää vaihtaa toinen tukihenkilö? 

Ja ei kun "pahemmaksi" vain menee kerta kerralta. Hän on niin ihana... Ihastuneena tietysti tulkitsee sokeasti asioita, mutta kemiat natsaa niin hyvin, että tuntuu, että hänkin olisi ehkä hieman ihastunut. Taidan kuitenkin nauttia tilanteesta niin pitkään kuin tätä kestää. Toivottavasti hän ei vain huomaa sitä minusta, vaikka mielestäni pystyn olemaan suht. järkevä hänen seurassaan. 

Vierailija
15/15 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ns. "kotihoitaja". Sitten on vielä "työpaikkahoitaja" erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi