Naapuri on AINA parvekkeella
Kommentit (14)
Miksi kyylätä naapurisi parvekeaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Sä tiedät sen mistä? Hanki elämä.
No ehkä siitä, että näen sen ikkunasta? Minulla on verhot auki lähes aina kuten normaaleilla on tapana. Ärsyttävää, että se varmasti katselee tänne sisään. Tykkään luonnonvalosta ja näköalasta, niin miksi minua rangaistaan siitä?
Käy paskalla jos se sillä aikaa menis vaikka sisälle.
Kaikesta valitatkin! Kyllä omalla parvekkeella saa olla vaikka 24 tuntia vuorokaudessa jos haluaa. Monelle se on ylimääräinen kesähuone! Mitäs asut siellä! Muuta maalle, metsän keskelle!
Kysy siltä, eikö se pääse sisälle ollenkaan.
Moi naapuri, teen parvekkeella etätöitä, koska sisällä en saa rauhaa, kun puolisoni on koko ajan etäkokouksessa. Miten ihmeessä hiljainen työntekoni voi sinua häiritä?
Mä olen maksanut parvekkeestani, se on MINUN parveke.
Ja olen siellä vaikka 24/7.
Ettäs tiedät😁
Vierailija kirjoitti:
Ettäs tiedät😁
Jos muutat etkä myy asuntoa niin otatko parvekkeen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä tiedät sen mistä? Hanki elämä.
No ehkä siitä, että näen sen ikkunasta? Minulla on verhot auki lähes aina kuten normaaleilla on tapana. Ärsyttävää, että se varmasti katselee tänne sisään. Tykkään luonnonvalosta ja näköalasta, niin miksi minua rangaistaan siitä?
Ehkä naapurikin tykkää valosta ja näköalasta ja on siksi parvekkeella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäs tiedät😁Jos muutat etkä myy asuntoa niin otatko parvekkeen mukaan?
Jos muutat etkä myy asuntoa niin otatko asunnon mukaan? Wut?
Laitoin kerran vahingossa parvekeoven lukkoon, kun lähdin sisälle. Mies oli koputellut aikansa ovea ja kääriytynyt sitten maton sisään nukkumaan. Huomasin asian parin tunnin päästä, kun ei ollut tullut nukkumaan. Oli elokuu, joten ei vilustunut.
Jos joutuu jatkuvasti ns. ulkoruokintaan? Tai huoneisto on liian kuuma? Monessa kerrostalossa ilma on aika tukahduttava.