Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko ollut häissä, joissa on ollut vessakori?

Vierailija
24.10.2014 |

Käytitkö jotain korin tuotetta? Mitä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi olla myös erilaisia sukkahousuja, jos tulee reikä. kynsiviila kanssa. kynsilakkaa. harja jne

Vierailija
2/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:42"]

Minusta olisi hyvä sellainen kori, että siellä olisi donitseja, tupakkaa, akuankkoja, taskulamppu, pyykkipoikia, kiiltokuva, pieni kattila, joulupaperia, serpentiiniä, Buranaa, taskulaskin, jääkaappimagneetti, ovistoppari ja jäätelöä.

[/quote]

Joditabletit! Aina pitää olla joditabletteja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin sukulaisen häissä toissakesänä liukkaria ja anustappia. Mukava piristys tuokin oli, hyvä ajatus tuollainen kori.

Vierailija
4/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten valvotaan se, etteivät alaikäiset käy juomassa niitä viinoja, olivatpa pikkupulloja tai mitä tahansa? Vai onko se ihan ok tuollaisissa häissä?

Vierailija
5/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:34"]

Olen ollut, ja minusta se oli nolo. En käyttänyt siitä mitään. Ei ole kiva kun esillä on jotain kuukautissuojia tms. Jokainen vieras osaa varmaan ottaa omat tamponinsa häihin mukaan jos on kuukautiset.

[/quote]

eh?? onko kuukautiset nykyään vielä muka nolo juttu. Eikös nykyään naiset lainaile toistensa kuukuppejakin...

Vierailija
6/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:37"]

Kerran oon ollut. Siellä oli myös Jägermeisteria.

[/quote]

Mikä se on? Joku alkoholijuoma vai? vai meetvurstia?

kyselee absolutisti

Vierailija
7/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
8/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollu vessakorihäissä, mutta jos olisin, haluisin et siellä ois ainakin rakkolaastaria (ne juhlakengät hiertää kuitenkin aina), korvatulpat (kun joku kuitenkin haluu laulaa karaokea) neulaa ja lankaa (mekosta irtoaa joku olkain tms.) 

Vierailija
9/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissä oli naisten huoneessa vessakori jossa oli suihkutettavaa dödöä, hiuslenksuja, pinnejä, tops -puikkoja, laastareita, buranaa, hiuslakkaa jne. Niin ja tietenkin fisushotteja :)

Miehillä taisi olla pelkkä pullo jotain väkevää. 

Vierailija
10/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne häävieraat käyttävät kondomit jo alkuillasta? Käyvät vierasta vetämässä jossain juhlapaikan sivuhuoneessa, vai? Ihmettelen tätä nykymenoa! Viinaa ja kortsuja miesten vessaan tyrkylle, naisille puuteria, hiuslakkaa ja tamponeja. Sitten illan päätarkoitus naida! Muidenkin kuin hääparin!

Vierailija
11/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:28"]

Käytitkö jotain korin tuotetta? Mitä?

[/quote] Niin, mitäs siellä pimppikorissa sitten oli? Sukkahousuja ja pikkuhousunsuojia? Voih!!

Vierailija
12/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiuslakkaa käyttänyt.

Vierailija
13/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöä ja hyönteismyrkkyä käytin. Etenkään hyönteismyrkkyä minulla ei ole tapana kanniskella mukana. Maaseudulla olikin hyttysiä enemmän kuin kotona kaupungissa.

Vierailija
14/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni otti yksissä juhlissa kortsun korista, sai kuulla sitten loppuillan lempeämielistä vittuilua "toisesta naisesta". Olin siis samoissa juhlissa, mutta vittuilijat eivät ilmeisesti ajatelleet kortsun sopivan vakisuhteeseen.

Vierailija
15/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä turkulaisessa kahvilabaarissakin on vessakori, jossa on ainakin siteitä ja hiuslakkaa. Nostaa muutenkin mukavan paikan pointseja.

Vierailija
16/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut useissakin häissä missä on ollut vessakori käytössä. Kerran olen käyttänyt päänsärkylääkettä ja pari kertaa hiuslakkaa. Kaveri joutui sieltä ottamaan itselleen uudet sukkahousut...

Vierailija
17/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva ja hyttysmyrkky sekä suihkutettava dödö ovat myös kovia juttuja kesähäissä. Nenäliinoja myös aina mukaan koriin.

Vierailija
18/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:42"]

Minusta olisi hyvä sellainen kori, että siellä olisi donitseja, tupakkaa, akuankkoja, taskulamppu, pyykkipoikia, kiiltokuva, pieni kattila, joulupaperia, serpentiiniä, Buranaa, taskulaskin, jääkaappimagneetti, ovistoppari ja jäätelöä.

[/quote]

Mutta ei kai sentään hiusdonitseja? Kukaan trendikäs, itseään kunnioittava nainen ei käytä sellaista, ainakaan Manhattanilla!!!!
[/quote]

Mutta hipsterit käyttää

Vierailija
19/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/55 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja oli mielestäni hauska idea.:) Itse otin sieltä särkylääkkeen.:D