Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestäni kiihottaa peräpukamani!

Vierailija
24.10.2014 |

Hän on peppumies. On aina ollut. Eikä ole homo, sillä olemme tästä puhuneet ja minä olen hänelle antanut mahdollisuuden toteuttaa mahdollisen toiveensa miesten välisestä seksistä. Vastauksen on jyrkkä ei. Hän kertoi, että jo pelkkä ajatus siitä, että joku mies koskettaisi häntä tai että hän koskettaisi miestä, on täysin mahdoton ajatus. Joten ei ole edes bi.

Mutta minun anukseni on hänen palvonnan kohteensa. Ja nyt kun minulla on kunnon pukamat, hän on vielä enemmän innoissaan??? Muistuttaa kuulemma ruusunnuppua! Jota hän nuolee, imee ja varovasti panee.... Minähän tietysti nautin ja saan useita orgasmeja.

Mieheni haluaa myös hoitaa pyllyäni, mutta seksiinhän se yleensä menee.

Ja lisään että tämä ei ole trolli. 

Onko ketään toista, joka kokenut vastaavaa? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on minunkin vaimolla ollut pukamia joiden vuoksi se meinasi ensin kieltäytyä doggy stylestä. Mutta kun vakuutin ettei ne haittää kyllä yhtään ja kun heppi ei lerpahtanut hetkeksikään niin sain kuin sainkin jyystää takaapäin.

Mutta eikö anaaliyhdyntä ole vähän huono pukamille ? Eikös ne ärsyynny mekaanisesta hankauksesta enemmän ?

Vierailija
2/2 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:44"]

No on minunkin vaimolla ollut pukamia joiden vuoksi se meinasi ensin kieltäytyä doggy stylestä. Mutta kun vakuutin ettei ne haittää kyllä yhtään ja kun heppi ei lerpahtanut hetkeksikään niin sain kuin sainkin jyystää takaapäin.

Mutta eikö anaaliyhdyntä ole vähän huono pukamille ? Eikös ne ärsyynny mekaanisesta hankauksesta enemmän ?

[/quote] Eipä välttämättä, sillä nehän lähtökohtaisesti johtuvat paineesta joka tulee sisältä päin kuten esim. ummetus....

Saattaisi olla, että varovainen anaaliyhdyntä jopa helpottaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan