Suurin viekä toteutumaton haaveesi?
Mietin omaa vastaustani tähän, mutta kertokaa muut ensin jos on jo vastaus valmiina.
Kommentit (49)
Mulla on sellainen vaiva, jota nykylääketiede ei voi parantaa. Mutta olen selvittänyt, että lähitulevaisuudessa ehkä siihen olisi mahdollisuus. Siinä se toteutumaton haave. Ehkä se joskus toteutuu ...
Matkustaa Filippiineille ja nähdä kaunis Baguio City mäntyineen ja sitä ympäröivinä vuorineen.
Matkustaa niin moneen maahan, että joudun uusimaan passin sivujen täyttymisen takia, enkä siksi että passin voimassaoloaika päättyy.
Päästä mukaan ryhmäseksibileisiin. Osakesalkku, hyvä ammatti, ulkomailla asuminen, BMW, ja omaisuutta enemmän kuin loppuelämäni tarvitsen on jo toteutunut.
Ai niin vielä kun pääsisi vihervassareista lopullisesti eroon.
Ulkomaille muutto. Pari vuotta pitäisi vielä jaksaa suomessa. Onneksi kaikki lomat vietän tulevassa kotimaassani
=Vierailija]Japanilainen nainen vaimoksi. :3 M26[/quote]
Kiinnostavaa! Mikä japanilaisissa naisissa viehättää?[/quote] Ne eivät kuulemma turhia kälätä .
Vierailija kirjoitti:
Onpas Ap:llä ollut hyvä elämä, kun noin monet haaveet ovat käyneet toteen!
Itse olen 44-v nainen ja yhä odottelen sen loppuelämän puolison löytymistä. Lasten saaminen on tietysti jo myöhäistä.
Se on ihan totta. Asiat on kuitenkin tapahtuneet omalla painollaan. Toivon että löydät puolison. Voihan mukana tulla bonuslapsiakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen nainen vaimoksi. :3 M26
Kiinnostavaa! Mikä japanilaisissa naisissa viehättää?
Monikin asia. Lähinne se habitus. Nyt menee kyllä yleistyksen puolelle, mutta ovat yleensä ujoja ja arkoja. Ja koska olen itsekkin ujo ja arka, niin ei tarvitsisi yrittää olla sosiaalinen. Helppous arjessa on viehättävää. Ei tarttis matkustella Espanjaan tai käydä teattereissa... M26
Löytää elämäni rakkaus. Toivottavasti kerrankin molemminpuoleinen sellainen. Ei ole kyllä onni suosinut minua rakkaudessa tähänastisessa elämässä.
Talo Italiasta. Kunhan voi taas turvallisesti lähteä, enää muutama kuukausi!
Että siskoni saisi kauan haluamansa lapsen.
Toivon, että kuolemme mieheni kanssa samaan aikaan.
Haluaisin löytää luovuuden, niin että olisin suurimman osan aikaa (työaikaa) flowtilassa. Vireystaso olisi hyvä, tekeminen olisi helppoa ja nautittavaa. Tuntisin olevani jonkinlainen kanava maan ja ilman välissä. Jalat juurtuneena maahan, mutta olo kevyt kuin leijuisi ilmassa.
Se olisi aivan ihanaa.
Löytää mykkä, antelias, nuori ja hoikka nainen kinkyyn menoon kaveriksi.
M52
Kiinnostavaa! Mikä japanilaisissa naisissa viehättää?