Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnollisista asioista tietävät, apua, pliis.

Vierailija
24.10.2014 |

Eli ensin haluan sanoa, että en itse usko mihinkään henkimaailman juttuihin, jumalaan, enkeleihin sun muihin. Mutta minulla on ollut nyt kaksi outoa kokemusta asunnoista. Aikaisemmin yhdessä asunnossa tuli tosi outoja fiiliksiä, jotka saivat miettimään, oliko siellä tapahtunut jotakin ikävää. Se on vaivannut, mutta en ole ottanut selvää.

Nyt kävi samalla tavalla. Olen muuttamassa asuntoon, jonka yhdessä huoneessa en vain haluaisi olla, enkä osaa selittää miksi. Myöhemmin selvisikin, että sen huoneen välittömässä läheisyydessä on tapahtunut onnettomuus, jossa yksi henkilö on kuollut. Miksi minä, joka en usko oikein mihinkään, aistin tuollaista? Vai onko tämä vain sattumaa? Ja vielä tärkeämpää: jos siellä nyt joku henki vielä leijailee, niin mitä se voi tehdä? Ja miten sen saa pois?

Auttakaapa joku, jolle tällaiset asiat ovat arkipäivää.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:42"]

Mahdotonta ehdottaa sinulle yhtään mitään, mutta itse ottaisin siunattua vettä ja Raamatun. Tuulikello tai muu kaunissointuinen heleä äänen lähde on hyvä myös olla käytössä. Siunatulla vedellä pirskotetaan huoneen jokaista nurkkaa ja Raamattu kädessä sanotaan jotain fiiliksen mukaan esim. :" Mene Luojan luokse, sinä et enää kuulu tänne." Toistan tämän katsoen huoneen jokaiseen nurkkaan. - Näitä neljää konstia toistaen henki poistuu astraalitasolle, eli siunattu vesi, avoin Raamattu, helsevä soitin ja suullinen käsky.

[/quote]

Tuo ei toimi.

Ainoastaan Jeesus voi auttaa, koska Hän on herra, kaikkien ja kaiken yläpuolella. Suomeksi: uskoon tulo on ainoa mikä tuossa tilanteesa auttaa, kohoat itse tämän, minkä liekään, yläpuolelle. Huuda siis Jeesusta apuun. Mullakin on vaikka mitä kokemuksia, sanon tämän kokemuksesta.

Vierailija
2/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskoisi moiseen et varmaankaan aistisi tällaisia asioita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan, että en aktiivisesti usko, mutta koska tuo ensimmäinen tapaus jäi mietityttämään niin ehkä olen sen jälkeen ollut herkempi tällaisille kokemuksille, en tiedä.

Ap

Vierailija
4/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkinut näitä asioita useamman vuoden ja voin sanoa että siellä voi todellakin leijailla henki. Pidin itsekin näitä melkoisen huuhaa-asioina mutta itselleni sattui sama kohdalle. Jos henki on kuollut väkivaltaisesti niin suuri todennäisyys on, että se on vihainen ja pahimmassa tapauksessa voi satuttaa myös sinua -Kaikista pahimmassa ajaa sinut hermoromahduksen partaalle ja kiusata öisin. Oletko haistanut yöllä esim. palaneen tuoksua tai tuntenut mitään muita tuntemuksia? Oletko nukkunut yösi hyvin noin muuten? 

Vierailija
5/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, tämä kuulostaa silkalta pelottelulta. En usko, että se nyt minulle vihainen olisi, jos se siellä joskus muinoin on sattunut kuolemaan.

Ap

Vierailija
6/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tietenkään halua pelotella mutta en myöskään ottaisi asiaa täysin kevyinkään mielin. Henki (jos kyseessä on henki) voi olla ollut siellä vuosia ja sentakia kiusata myös nykyistä/nykyisiä asukkaita. Mutta jos olet aistinut tuntemuksia vain yhdessä huoneessa niin se voi olla, että hengestä on jäänyt ns. pieni pala huoneeseen ja sentakia tunnet mitä tunnet..

Vierailija
7/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sää käsität ettei se sun uskomisesta ole kiinni. Minä kerran menin kävelylle ja yksin hylättyä taloa vilkaisemaan tuolla maalla.
No, en pystynyt menemään siitä tieltä kohti pihaa.
Oli sellainen "stoppi" edessä ettei pystynyt etenemään. .

Vierailija
8/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vainajahankiä ne. Kannattaa tulla uskoon ja ottaa Jeesus herraksi niin olet suurempi kuin ne. Tai siis et sinä vaan Jeesuksen herruus sinussa on suurempi kuin ne.

Vierailija
9/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta ehdottaa sinulle yhtään mitään, mutta itse ottaisin siunattua vettä ja Raamatun. Tuulikello tai muu kaunissointuinen heleä äänen lähde on hyvä myös olla käytössä. Siunatulla vedellä pirskotetaan huoneen jokaista nurkkaa ja Raamattu kädessä sanotaan jotain fiiliksen mukaan esim. :" Mene Luojan luokse, sinä et enää kuulu tänne." Toistan tämän katsoen huoneen jokaiseen nurkkaan. - Näitä neljää konstia toistaen henki poistuu astraalitasolle, eli siunattu vesi, avoin Raamattu, helsevä soitin ja suullinen käsky.

Vierailija
10/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mitä paskaa,väkivaltaisesti kuolleet jäävät kummittelemaan :)

tänne maailmaan ei mahtuis eläviä ollenkaan, jos kaikki murhatut yms jäis himoihin hillumaan

Vierailija
11/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:42"]vittu mitä paskaa,väkivaltaisesti kuolleet jäävät kummittelemaan :)

tänne maailmaan ei mahtuis eläviä ollenkaan, jos kaikki murhatut yms jäis himoihin hillumaan
[/quote]
Ääliö.

Vierailija
12/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt voi tältä istumalta uskoon tulla ja alkaa uskoa vanhaan romaaniin, johon on kerätty tarinoita vähän sieltä sun täältä. Voihan se olla, että on olemassa joku henkimaailma, mutta minkälainen, siitä en tiedä mitään. En kuitenkaan usko, että joku Jeesus tässä nyt auttaa.

Ap

Vierailija
13/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kannattaa katsoa muutama yö ja kirjata vaikka ylös mitä tuntemuksia kyseinen huone sinussa herättää. Kysyn vielä samaa kuin aiempi, oletko saanut nukuttua yösi rauhassa? Onko tuntunut ns. kylmä/kuuma virtauksia huoneessa? Kaikki tavarat ovat pysyneet kunnossa? Kellot ovat oikeassa ajassa jne jne. Tälläiset pienet seikat kannattaa huomata, tai niihin kannattaa kiinnittää huomiota. Voi olla että kyseessä on vaan pieni kiusanhenki joka haluaa vaan ärsyttää. Sinuna ottaisin myös selvää ketä/miten asuntosi välittömässä läheisyydessä on ihminen surmansa saanut? Esim. itsemurha/henkirikoksen mahdollisuudet?

Vierailija
14/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4&6 on aivan kuutamolla näissä asioissa. Hengistä ei jää mitään pieniä paloja yhtään minnekään eikä ne myöskään halua satuttaa ihmisiä. Ne, jotka haluavat(?) satuttaa, ovat ihan jotain muuta kuin kuolleiden ihmisten henkiä, eikä niitä tuosta noin vaan jää minnekään leijailemaan.

Ap:lle, voi olla että olet herkkä henkimaailman asioille ja siksi reagoit kuten reagoit. Tärkein muistettava asia on se, että sinulla ei ole _mitään_ pelättävää. Älä kuuntele näitä hihhuleita, jotka koettavat pelotella ties millä, kummittelemaan jääneet eivät pysty sinua satuttamaan. Pelko lisää ns. negatiivista värähtelyä, joka puolestaan vetää puoleensa negatiivista energiaa. Älä siis pelkää.

Voit siunata itse kotisi ja erityisesti tuon huoneen jossa aistit jotain. Ajattele rakkaudella, pyydä mahdollisesti asunnossa olevaa henkeä siirtymään rakkaudellista valoa kohti. Sinänsä en kyllä usko, että siellä mitään henkeä on, aistit varmaan ne menneet tapahtumat jotka tunnet tuollaisina tunteina. Itsellänikin samanlainen "taipumus".

Vierailija
15/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiöt eivät ole kiinni siitä uskotko Raamattuun, etkö käsitä?

Vierailija
16/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi jäädä kummittelemaan. En tiedä, mitä rajan takana on ja en ole ottanut yhtäkään uskonnoista omakseni. Eklektisesti tutkailen lähinnä näitä asioita, mutta kummituksiin uskon ja jonkin tasoiseen kuolemanjälkeiseen elämään, koska kokemuksia on ollut runsaasti sieltä paranormaalin puolelta. En vaan ole melipidettä muodostanut, että mitä muuta siellä tuonpuoleisessa tapahtuu. 

Kummitukset hiitelevät siellä, missä niitä huvittaa. Joko olet kiinnostava, vainaja on tuttusi tai leimaantunut paikkaan tai asuntoon. Osa teorioista sanoo, että kuolleet eivät välttämättä tajua olevansa kuolleita ja jatkavat arkeaan, niinkuin tekivät eläessäänkin. Eipä noihin voi millään faktalla vastata, kun kyseessä on uskon asia. Jos ei halua uskoa, niin voi etsiä syytä vaikka sähköjohdoista tai jostain ääniaallosta, joka ei ihmiskorvaan kuulu, mutta teoriassa voi aiheuttaa karmivia tunteita. Tätä myytinmurtajat kerran käyttivät, kun yrittivät asiaa selvittää.

Jos tuli sekavasti ulos, niin syyttäkää huonoa keskittymiskykyäni.

Vierailija
17/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon sekä henkiin että myöskin menneisyyden tapahtumista paikkoihin jääneisiin energioihin jotka herkkä ihminen voi tuntea. Olen itse tuntenut sellaisia lapsesta asti, ja äidilläni on myös ollut aina sama kyky.

Oma kokemukseni on että useammin on kyse "jäännösenergioista" kuin varsinaisista henkiolennoista, persoonallisuuksista. Jos paikassa on ahdistavaa energiaa, sitä voi torjua tuomalla sen sijaan hyvää ja rauhallista energiaa. Sen sijaan että menisi mukaan ahdistavaan fiilikseen jota jäännösenergia tuottaa, pyrkiikin tuntemaan rauhaa ja rakkautta. Siunaaminen, rukoileminen tai mietiskely tilassa auttaa yleensä. Efekti ei niinkään ole yliluonnollinen siinä mielessä että joku korkeampi voima tulisi avuksi, vaan se rauhoittaa itseä ja saa itsen parempaan tietoisuuden tilaan, mikä tartuttaa parempaa energiaa tilaan. Jäännösenergia voi muuten myös olla erittäin myönteistä, esim. monissa kirkoissa ja temppeleissä on ihan erityinen hyvä ja harras tunnelma ihmisten satojen vuosien rukouksista ja palvonnasta...

Joskus paikassa voi tosiaan olla myös ihan henkiolento tai olentoja. Sellaiseen voi viitata esim se että tuntemukset tulevat ryöppyinä eikä melko tasaisena olona kuten jäännösenergian tapauksessa, tai päähän "itsestään" tulevat erikoiset mielikuvat (hengen kommunikointiyrityksiä) ja tietysti ihan henkiolennon, valopallojen tms näkemiset tai luonnollisesti selittämättömät äänet. Jos henkiolennoista on vaivaa, ja on riittävän herkkä ne tuntemaan, voi yrittää myös kommunikoida niiden kanssa. Saada selville, miksi ne ovat jääneet tänne eivätkä menneet valoon, ja haluavatko ne mennä. Jos ne haluavat, voi vaan vakuuttaa että niille ei tapahdu mitään pahaa 'toisella puolella' vaan ne pääsevät Valoon. Jotkuthan pelkäävät elämänaikaisten uskonnollisten uskomustensa ja omien tekojensa takia esim. helvettituomiota ja siksi välttelevät eteenpäin siirtymistä. Sitten on myös henkiä jotka haluavat että joku asia selviää tai vääryys selvitetään. Jos itse ei onnistu kommunikoimaan henkiolennon kanssa, on meedioita joita voi pyytää avuksi.

Vierailija
18/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla henkiä tai muuten negatiivisia energioita. Voit kyseisten energioiden tuntuessa kysyä ystävällisesti onko täällä joku, kysyä miksi hän on täällä ja mitä hän haluaa. Voit kertoa, että sinä asut täällä nyt ja toivoisit, että hän poistuu tai ei ainakaan ilmaisisi läsnäoloaan sinulle. Voit pyytää menemään valoon ja kertoa, ettei hän kuulu enää tänne, hän kuuluu nyt toiselle puolelle.

Suitsukkeiden ja esim. maustesalvian polttamisen sanotaan puhdistavan huoneiden energioita, huolehdi tällöin, että huoneen ikkuna on auki. Samalla kun puhdistat huonetta, voit jutella hengelle noita asioita mitä sanoin ja pyytää poistumaan sinun kodistasi. Juttelua ei ole pakko tehdä ääneen, voit vaan keskittyä tekemääsi asiaan vahvasti ja "sanoa" asiat mielessäsi. Voit myös kohdistaa pyynnön johonkin "korkeammalle" eikä suoraan hengelle, esim. "pyydän valoa, rakkautta ja rauhaa tähän huoneeseen". Kannattaa aina tehdä pyynnöt myönteisesti, ei kielteisesti (eli toivo mieluummin, että "huone on rauhallinen ja puhdas" kuin että "huone ei enää ole ahdistava").

Numero 4 laittama viesti kuulosti lähinnä pelottelulta. Yleensä henget eivät ole vihamielisiä meille eivätkä useimmiten pysty tekemään meille fyysisesti mitään. Yleensä ovat vaan eksyneitä sieluja, jotka eivät esim. tiedä kuolleensa ja jatkavat sen takia asunnossa oleskelua ja elämistä. Eivät välttämättä myöskään edes ymmärrä, että sinä olet siellä.

Kannattaa tarkistaa myös, onko näiden mainitsemiesi "kummitteluasuntojen" välillä joku muu yhteys, esim. jokin tietty vanha esine? Joskus esineet tuovat mukanaan energioita tai "henkiä".

Vierailija
19/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:28"]

Olen tutkinut näitä asioita useamman vuoden ja voin sanoa että siellä voi todellakin leijailla henki. Pidin itsekin näitä melkoisen huuhaa-asioina mutta itselleni sattui sama kohdalle. Jos henki on kuollut väkivaltaisesti niin suuri todennäisyys on, että se on vihainen ja pahimmassa tapauksessa voi satuttaa myös sinua -Kaikista pahimmassa ajaa sinut hermoromahduksen partaalle ja kiusata öisin. Oletko haistanut yöllä esim. palaneen tuoksua tai tuntenut mitään muita tuntemuksia? Oletko nukkunut yösi hyvin noin muuten? 

[/quote]

Ei kuolleiden hengillä ole valtaa tai voimaa satuttaa eläviä fyysisiä olentoja. Mutta huomiota ne voivat haluta, ja valitettavasti jos ne tekevät sen aiheuttamalla ääniä, näkyjä ja mielikuvia omasta menneisyydestään, kohde saattaa tulkita että henki yrittää vahingoittaa häntä, vaikka oikeasti se haluaa vaan kommunikoida mutta ei osaa tehdä sitä niin ettei toinen pelästyisi. Moni henki haluaa vain saada tarinansa kuulluksi, hätänsä kohdatuksi. Esim. tulipaloon kuolleen henki saattaa tosiaan saada aikaan tuntemuksia palaneen kärystä ja mielikuvia tulessa kärsimisestä, mutta se ei tee sitä vahingoittaakseen vaan vain kertoakseen oman tarinansa, sen mitä hänelle kävi ja miksi on siellä paikassa.

t. 17

Vierailija
20/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 14, ymmärrettävää tekstiä. Ensimmäinen järkevä kommentti myös. En minäkään usko siihen, että kukaan - henkikään - kiusaa minulle tekisi.

Niille jotka kysyivät, niin en ole vielä muuttanut tähän asuntoon, joten nukun yöni niin kuin olen aina nukkunut. Tästä huoneesta ei myöskään tule minun makuuhuoneeni, joten siellä ei tarvitse olla enempää kuin minua haluttaa. 

Kuolema todettiin tapaturmaksi, joten ei siitäkään pitäisi olla vainajalle jäänyt mitään hampaankoloon.

Ehkä minä sitten vain suhtaudun positiivisen päättäväisesti, jos jotain vielä muuton jälkeen tunnen, ja hätistelen hengen mukavampaan paikkaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän