Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnollisista asioista tietävät, apua, pliis.

Vierailija
24.10.2014 |

Eli ensin haluan sanoa, että en itse usko mihinkään henkimaailman juttuihin, jumalaan, enkeleihin sun muihin. Mutta minulla on ollut nyt kaksi outoa kokemusta asunnoista. Aikaisemmin yhdessä asunnossa tuli tosi outoja fiiliksiä, jotka saivat miettimään, oliko siellä tapahtunut jotakin ikävää. Se on vaivannut, mutta en ole ottanut selvää.

Nyt kävi samalla tavalla. Olen muuttamassa asuntoon, jonka yhdessä huoneessa en vain haluaisi olla, enkä osaa selittää miksi. Myöhemmin selvisikin, että sen huoneen välittömässä läheisyydessä on tapahtunut onnettomuus, jossa yksi henkilö on kuollut. Miksi minä, joka en usko oikein mihinkään, aistin tuollaista? Vai onko tämä vain sattumaa? Ja vielä tärkeämpää: jos siellä nyt joku henki vielä leijailee, niin mitä se voi tehdä? Ja miten sen saa pois?

Auttakaapa joku, jolle tällaiset asiat ovat arkipäivää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vielä ap:lta, että aistitko muuten helposti paikoissa tai tilanteissa tunnelmia/energioita? Esim. jos menet tilaan, jossa on tajusti riidelty tai vaikkapa juhlittu edellispäivänä, aistitko sen? Tällaiset vahvat energiat jättävät jälkensä tiloihin ja paikkoihin, ja jotkut vaan aistivat niitä herkemmin.

Vierailija
22/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki tulee riivaamaan sinua. En muuttaisi missään tapauksessa taloon. Pakene!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:49"]

Kuka vaan voi jäädä kummittelemaan. En tiedä, mitä rajan takana on ja en ole ottanut yhtäkään uskonnoista omakseni. Eklektisesti tutkailen lähinnä näitä asioita, mutta kummituksiin uskon ja jonkin tasoiseen kuolemanjälkeiseen elämään, koska kokemuksia on ollut runsaasti sieltä paranormaalin puolelta. En vaan ole melipidettä muodostanut, että mitä muuta siellä tuonpuoleisessa tapahtuu. 

Kummitukset hiitelevät siellä, missä niitä huvittaa. Joko olet kiinnostava, vainaja on tuttusi tai leimaantunut paikkaan tai asuntoon. Osa teorioista sanoo, että kuolleet eivät välttämättä tajua olevansa kuolleita ja jatkavat arkeaan, niinkuin tekivät eläessäänkin. Eipä noihin voi millään faktalla vastata, kun kyseessä on uskon asia. Jos ei halua uskoa, niin voi etsiä syytä vaikka sähköjohdoista tai jostain ääniaallosta, joka ei ihmiskorvaan kuulu, mutta teoriassa voi aiheuttaa karmivia tunteita. Tätä myytinmurtajat kerran käyttivät, kun yrittivät asiaa selvittää.

Jos tuli sekavasti ulos, niin syyttäkää huonoa keskittymiskykyäni.

[/quote]

Omiin kokemuksiin kuuluu siis räpsyviä valoja, askeleita ja kylmiä virtauksia asunnossa, ovet aukeilevat ja sulkeutuvat ja toisinaan yksin kotona kuuluu, kun joku muka tutkii astiakaappia. Kun menee katsomaan, niin tavarat ovat toisinaan siirtyneet pikkuisen. Joskus kolinoiden mukana tulee se pahaenteinen stop-tunne, mutta ilmeisesti täällä hiipparoi eri henkiä/kummituksia/enkeleitä, miksi nyt niitä haluaakaan nimittää, koska toisista tulee vain rauhallinen ja seesteinen olo. Täällä myös tavarat siirtyilevät ja välillä mukeja on lentänyt ulos astiakaapista. En ole eläessäni huutanut mitään jumalaa apuun jonkun kummittelun takia. Ei vaikuta oikein siltä, että niin vähäpätöinen asia minkään jumalan korvaa lotkauttaisi, oli sellainen tai ei.

Ja kristinuskoa en voi nielaista, koska on todistettu sen varastaneen kaikki arvot, opetukset ja muut paljon vanhemmilta uskonnoilta. Ja raamattu on koottu erinäisissä katolisen kirkon kokouksissa, kun on päätetty, että mitä kirjaan pitäisi jättää. Ehkä kristinuskossa oli joskus pohjaa, mutta kiitos kirkonkokousten ja sensuurin, siinä ei ole mitään alkuperäisestä jäljellä.

Ap:n kannattaisi googlailla aihepiiriä ja yrittää välttää näitä "jumala, saatana ja miljoona demonia" sivuja, kun niillä tuppaa olemaan vähän mustavalkoinen käsitys kaikesta ympärillä olevasta ja teorioita on moneen eri lähtöön. Jos siis asia kiinnostaa. Itse saan iloa, kun luen vanhojen uskontojen käsityksistä ja myyteistä. Mielenkiintoista vertailla niitä kaikkien eri uskontojen ja uskomusten haaroja. 

Vierailija
24/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka pystyvät asumaan talossa jonne joku on joskus kuollut tapaturmaisesti - Minä en

ainakaan haluaisi tietää asiasta. Hyi olkoon :S

Vierailija
25/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitoksia, nyt tulee järkevää, minun ajatusmaailmaani sopivia neuvoja. Tuollaiseen positiivisen energian voimaan voin aivan hyvin uskoa ja asioiden hoitamiseen ystävällisyydellä. Ja kuten sanoin aiemmin, en minä noiden pelottelijoiden juttuihin usko, koska joku logiikka - vaikkakin oman ymmärrykseni ulkopuolella - tässäkin täytyy olla. Menen sinne nyt huomenna yksin ja yritän saada vaikka yhteyden!

En ole koskaan, näiden kahden kokemukseni lisäksi, kokenut mitään erityistä missään tilassa. Nyt jos oikein ajattelen, ehkä kuitenkin asunnoissa jotakin, koska olen joskus muuttaessani todennut uudelle asukkaalle, että "tässä asunnossa on hyvä energia/värähtely" tms. ja aidosti sitä myös tarkoittanut. Ehkä tämä kyky tästä vahvistuu, jos alan sitä oikesti ajatella. En kyllä tiedä, haluanko...

Ap

Vierailija
26/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paikkoja, jotka koen epämiellyttäviksi. Taloja, joissa en missään nimessä haluaisi asua tai joiden naapuriin en haluaisi muuttaa. En kuitenkaan ole halukas ottamaan selvää sen tarkemmin, mistä nämä tuntemukseni johtuvat. Yhteyteni Jumalaan koen olevan kunnossa ja Raamatussa varoitetaan siitä, ettei pitäisi lähteä tutkimaan henkimaailmaa. 

Vierailija
27/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on runsaasti kokemuksia henkimaailmasta, mutta jostain syystä en ole koskaan pelännyt niitä. Ehkä se on ollutkin mun "suojaviittani" enkä ole joutunut kokemaan mitään kauhujuttuja. Niitäkin tapahtuu, mutta ne syntyvät ihan ihmisten itsensä aikaansaannoksista, tarkoituksellisesta "esiin manaamisesta". Ns. normaalit ihmiset eivät ikinä joudu näiden asioiden kanssa tekemisiin ja "kummittelua" on turha sotkea tähän lajiin.

Kuten nro. 17, minäkin olen kiinnostunut maailman eri uskonnoista vaikka en itse tunnusta niistä yhtäkään. Olen omien kokemusteni ja "järkeen käyvien" kirjoitusten perusteella luonut oman maailmankuvani ja uskomukseni, ja se vie viimeisenkin jalansijan hihhulien pelottelulta. Suosittelen kaikille samaa. Kun tuntematon (= henkimaailma) muuttuu tutuksi, ei ole enää mitään syytä pelätä.

t. nro 14

Vierailija
28/28 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:10"]

En ole koskaan, näiden kahden kokemukseni lisäksi, kokenut mitään erityistä missään tilassa. Nyt jos oikein ajattelen, ehkä kuitenkin asunnoissa jotakin, koska olen joskus muuttaessani todennut uudelle asukkaalle, että "tässä asunnossa on hyvä energia/värähtely" tms. ja aidosti sitä myös tarkoittanut. Ehkä tämä kyky tästä vahvistuu, jos alan sitä oikesti ajatella. En kyllä tiedä, haluanko...

Ap

[/quote]

Kyllä tuota kykyä aistia energioita voi kehittää sitä käyttämällä, ja jos haluat sen tehdä, niin mitään vaaraa siitä ei ole. Sinusta ei tule sen myötä hermoheikkoa jonka oma tunnemaailma heittelehtii hallitsemattomasti paikoista tai toisista ihmisistä (elävistä tai kuolleista) vaistoamiesi energioiden mukaan, vaan samaa tahtia kun opit tuntemaan niitä energioita tarkemmin, opit tuntemaan tarkemmin myös oman energiasi ja sen tarjoaman suojan. 

Minä olen vuosia kehittänyt kykyäni, osin siksi että se on ollut niin vahva että ilman kehittämistä olisin tosiaan ollut aistimisteni armoilla enemmän tai vähemmän. Mutta nyt tunnen itsenikin energiakenttänä, samoin kuin muiden asioiden energiat tunnen, ja tiedän etten ole suojaton ja avuton, kuten ei ole kukaan muukaan. Jokaisella ihmisellä on oma energiansa ja ilman edes tietoa näistä asioista tietynlainen suoja ulkoisia vaikutteita vastaan. Mutta ihmisellä joka aistii oman energiansa ja tietäää miten sitä voi "säätää", on vielä enemmän valtaa valita, mitä tehdä jos jokin epämiellyttävän tuntuinen energia aiheuttaa ahdistusta. Minä sellaisessa tapauksessa rauhoitan itseni ja keskityn tuntemukseen omasta energiastani, jolloin tunnen itseni suojatuksi, voimakkaaksi ja rauhalliseksi. Sellainen olo säteilee ympäristöön ja muuttaa senkin energiaa.

t. 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan