Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yh:lle säännöllistä seksiä?

Vierailija
24.10.2014 |

Olen miehekäs yh-mies ja kaipaisin aina silloin tällöin seksiä vakituisen kumppanin kanssa. En ole kuitenkaan valmis vielä varsinaiseen seurustelusuhteeseen, mutta terveenä miehenä haluaisin kuitenkin naisen läheisyyttä. Olen Etelä-Suomesta. Voitko auttaa ongelmassani? Vastauksia toivoisin sähköpostitse luottamuksella@suomi24.fi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta nämä keskustelufoorumit eivät varsinaisesti ole mitään seuranhakupalstoja.... Silläpä esim. minä en vastaisi ilmoitukseesi.

Deittisivustoja on pilvinpimein, joten mitäpä jos yrittäisit sieltä. Moni on kertonut, että upeita ihmisiä löytyy kyllä, kunhan vähän käyttää harkintaa ja tervettä maalaisjärkeä. 

Onnea etsintään!

Vierailija
2/4 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aloittajan viestissähän ei suoranaisesti haeta seksikumppania. Se ei ole varsinainen deitti-ilmoitus, jossa kerrottaisiin ummet ja lammet itsestä. Kyse on tietynlaisessa (ehkä hieman haastavassa) elämäntilanteessa olevasta miehestä, joka haluaa yksinhuoltajan seksihuoliin neuvoja ja vastauksia. Jos joku tarjoutuu hakeutumaan seksisuhteeseen viestiketjun aloittajan kanssa, se on sitten oma asia eikä minusta edes mitenkään tuomittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on se kokemus, että yksinhuoltajana voi olla todella vaikea tyydyttää luonnollisia seksuaalisia tarpeitaan muuta kuin yhden yön suhteiden avulla. Se ei ole kuitenkaan yleensä hyvä asia ainkaan naiselle. Vaki(seksi)suhteen löytäminen yh:lle voi olla todella vaikeaa, varsinkin jos asuu hieman syrjemmässä...

Vierailija
4/4 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin vaikka rakastaja kuin puutteessa eläminen.......... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi