Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanheneminen alkanut ahdistaa :(

Vierailija
12.09.2021 |

Olen pian 25. En haluaisi olla niin vanha. Olen alkanut ymmärtämään ettei nuoruus ja elämä olekaan ikuista. Onko muita, joilla samoja ajatuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse täytän pian 20 ja ensimäinen ikäkriisi menossa, koska teinivuodet ohi ja nekin meni aikalailla hukkaan. :(

Teinivuodet menevät "hukkaan" kaikilla. Sinänsä en ymmärrä, mitä ihmeellistä teininä sitten pitäisi kokea. Kaikki kokemisen arvoinen onnistuu paremmin vähän vanhempana.

Vierailija
22/23 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse täytän pian 20 ja ensimäinen ikäkriisi menossa, koska teinivuodet ohi ja nekin meni aikalailla hukkaan. :(

Teinivuodet menevät "hukkaan" kaikilla. Sinänsä en ymmärrä, mitä ihmeellistä teininä sitten pitäisi kokea. Kaikki kokemisen arvoinen onnistuu paremmin vähän vanhempana.

Minusta taas teinivuodet olivat todella onnellista aikaa. Paljon hengailua kavereiden kanssa, ihastumisia yms. Aika kului hitaasti ja oli niin huoleton olo. Aikuisuus alkoi silloin, kun muutti pois kotoa. Ja eka ikäkriisi iski juurikin 25-vuotiaana. Nyt olen 40 ja olen kriisiin kriiseillyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”ihan aidosti halusin avautua tästä asiasta

ap”

Voi herran pieksut sentään! Minä olen 66 eikä vanheneminen ahdista minua yhtään. Mitä tänne kirjoittelet ahdistumisestasi? Mene kallonkutistajalle! Pois täältä, heti!