Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka tykkää lukea todella paljon kirjoja?
Lähinnä mangaa. Jonkin verran light novellejakin. Vai onko kirjoilla väliä?
Kommentit (26)
Voisin seurustella, jos olisi muuten kelvollinen mies. Luen itsekin paljon, myös mangaa.
Ihan ok harrastus.
Ei mua haittaa, kunhan miehellä on muutakin elämää kuin kirjat ja on myös sosiaalisia taitoja sen verran, että kykene seurustelemaan ja juttelemaan ihmisten kanssa.
Totta kai, luen itsekin paljon niin kauno- kuin tietokirjallisuutta.
Olen avoliitossa miehen kanssa, joka lukee paljon. Ei tosin mangaa eikä light novelleja. Olisi outoa olla ihmisen kanssa, joka ei lue. Itsellä on aina useampi kirja työn alla; dekkari tai kaksi + tietokirjoja.
Kyllä. Ihan sama mitä lukee, kunhan lukee.
No eihän tuo eroa yhtään sellaisesta miehestä, joka käyttää suuren osan vapaa-ajasta tietokoneella pelaamiseen. Tai juoksemiseen tai johonkin muuhun harrastukseen.
Kaikkilla on omat juttunsa, joista pitää ja jotka ovat tärkeitä hänelle.
Kumppani joko sopeutuu niihin ja kaikki sujuu.
Tai sitten ei hyväksy jolloin yhdessäolosta ei tule mitään.
En ymmärrä miksi tämä olisi millään tavalla negatiivinen asia? Nykyään luetaan liian vähän, joten tuohan on pelkkää plussaa.
Jos sillä on aikaa mullekin.
Exällä ei ollut. Kävi töissä arkisin ja usein viikonloppunakin ja kaikki illat salilla tai ryyppäämässä.
En noin ylipäätään seurustelisi muunlaisen miehen kanssa.
Kirjoista pitävä mies on upea. Aloituksessa mainitut genret eivät ole kirjallisuutta. Sama kuin Aku Ankkaa lukisi, paitsi että siinäkin on parempaa kielellistä tarjontaa.
No onhan se vähän homojen hommaa toi lukeminen, ei oikein anna miehekästä kuvaa kyllä miehestä. että en ehkä seurustelis.
Kirjallisuudella menee hyvin kun se on marginaalissa eli luetaan vähän.
En seurustelisi miehen kanssa, joka EI lue kirjoja. Lukeminen kartuttaa sanavarastoa, avartaa ajattelua ja muutenkin antaa parempaa keskustelun aihetta, kuin esim. tosi-tv. Eli kyllä, lukevat miehet on parhaita <3
Ilman muuta! Luen itsekin paljon. Unelmamies olisi divarinomistaja.
Kertoo sivistyneisyydestä, jos lukee paljon. Olen seurustellut parin miehen kanssa, jotka ei lukeneet yhtään mitään, ja sen kyllä huomasi. Näitä tyyppejä ei saa myöskään teatteriin, leffaan ehkä just ja just.
Vaikea uskoa, että manga ei olisi ongelma peruskateelliselle suominaiselle, mutta kait se pitää uskoa, kun näin moni nainen sanoo.
Mangoissa on usein alistuvia naisrooleja. Kertoo jotain miehestä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän homojen hommaa toi lukeminen, ei oikein anna miehekästä kuvaa kyllä miehestä. että en ehkä seurustelis.
Kuulostat tapaukselta, että taitaisin sun kans seurustelun sijasta ennemmin valita sen homostelun.
No jos ei sitä haittaa etten itse lue kuin av:ta?