Paljonko palkkaa lukiolaiselle lapsenhoidosta?
4pv/vk, kerrallaan 2h. Paljonko maksaisitte tuntipalkkaa? :)
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 09:59"]
10€/h on hyvä
[/quote]
Aika kova palkka! :) itse en verojen ja vähennysten jälkeen saa lähellekään tuota/tunti!
t: sairaanhoitaja
[/quote]
Ala siis lastenhoitajaksi
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:37"]Minusta 5-6e/h on sopiva. Toi kymppi on enemmän mitä koulutetuille MLL:n hoitajille maksetaan. Itse en ainakaan raaskisi käydä juuri missään jos kymppi pitäisi maksaa.
[/quote]
:D itse en ainakaan tulisi 2 tunniksi töihin jos saisin 10€
[/quote]
Niin, ainahan löytyy teitä. Moni lukiolainen on kuitenkin mielissään kun saa tienata omaa rahaa.
Maksaisin 7,50 tunnilta eli 15 euroa kerta. Lukiolaiselle kuusikymppiä viikossa on hyvä tienesti puhtaana käteen.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:37"]Minusta 5-6e/h on sopiva. Toi kymppi on enemmän mitä koulutetuille MLL:n hoitajille maksetaan. Itse en ainakaan raaskisi käydä juuri missään jos kymppi pitäisi maksaa.
[/quote]
Ehkäpä sinun kannattaa sitten pysyä kotona. Kymppi on nuorelle tunnilta aika hyvä ja se ei ole hänen kokopäivä työnsä, varmaankin ainoa tulonlähde. MLL hoitajille se on niiden duuni eli tienaa tod.näk. Enemmän kuin 80€/vko. Verotonta duunia.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:37"]
Minusta 5-6e/h on sopiva. Toi kymppi on enemmän mitä koulutetuille MLL:n hoitajille maksetaan. Itse en ainakaan raaskisi käydä juuri missään jos kymppi pitäisi maksaa.
[/quote]
Joopa joo. Minun tyttö on usein hoitamassa naapureiden, työkavereiden tms lapsia nimenomaan siksi että kukaan ei halua täysin vierasta ( MLL hoitaja on vieras) kotinsa lasten kanssa. ja tyttö saa noin 10 e tunti. Jos joutuu olla yön yli niin saa yleensä 100 e
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:37"]Minusta 5-6e/h on sopiva. Toi kymppi on enemmän mitä koulutetuille MLL:n hoitajille maksetaan. Itse en ainakaan raaskisi käydä juuri missään jos kymppi pitäisi maksaa.
[/quote]
:D itse en ainakaan tulisi 2 tunniksi töihin jos saisin 10€