Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisriippuvainen perhe

Vierailija
24.10.2014 |

Mua järkyttää mun äidin ja isän sekä mun siskon ja sen perheen elämä. Mun siskon perheeseen kuuluu mies ja vuoden ikäinen lapsi. Näillä ihmisillä ei ole mitään harrastuksia eikä muita ystäviä kuin toisensa. Töissä ei käy kuin siskon mies, ja sekin raukka on joutunut vaihtamaan työpaikkaa parin vuoden välein, joten sieltäkään ei ole ystäviä jäänyt. Nyt tämä porukkaa vierailee toistensa luona joka viikonloppu, välimatkaa on 300 km. Vuoronperään käydään "kylässä" ja istutaan viikonloppu sisällä tekemättä mitään järkevää, haukutaan muut sukulaiset ja katkeroituneena elämään keksitään naapureista jotain ilkeää. Selväähän on, että nämä kaikki kärsivät enemmän tai vähemmän mielenterveyden häiriöistä ja on lääkityksessä. Olen yrittänyt saada niitä harrastamaan jotain järkevää, käymään edes ulkona, menemään lapsiperheiden tilaisuuksiin jne, mutta ihan turhaan. Mua oikeasti pelottaa näiden surkimusten tulevaisuus, ja millainen siitä lapsesta tulee kun se ei käy ulkona, sillä ei ole leikkikavereita ja se näkee vain nämä neljä omituista ihmistä. 

Eihän onneksi ole mun "elämä" (tuo on kärsimysnäytelmää viimeinen jakso) mutta mitä tässä voisi tehdä????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ehkä ihan ymmärtänyt termiä läheisriippuvainen...

Vierailija
2/4 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä haukut heidät A-palstalla? Ei ole kauas omena puusta pudonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla napanuora katkennut äitisi ja siskosi välillä. Eikö näiden naisten miehillä ole mitään sanomista asiaan vai ovatko ne tohvelisankareita?

Vierailija
4/4 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niil on ongelmii päässä nii anna olla siihen ei auta mikää. tai ainakaa sä et voi auuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme