ask.fm/netti_poliisi on FEIKKI, testasin
Pistin tuonne askiin tälle "poliisille" viestiä, että tulen räjäyttämään poliisiaseman. No minusta on muka tehty nyt tutkintapyyntö ja vanhemmilleni on soitettu, ja ovat vihaisia. Aijaa! Äitini 67v on varmasti minulle, 41v hyvin vihainen :D
Kommentit (8)
Joku 12-vuotias jonne keksinyt itselleen harrastuksen. Harmi homma, että käyttää oikean poliisin tietoja, eikä kaikki lapset (tai av-mammatkaan) ymmärrä tilin olevan lapsen.
Vitsi oot ratkaissut nyt aivan hirvittävän mysteerin!
Eikö ole laitonta esiintyä poliisina? Tuossa on Fobban kuvakin?
Ei OLE FAKE OLEN SEURANNUT KYSEISTÄ HEPPUA KUUKAUSIA EIKÄ MITÄÄN FAKEEN VIITTAAVAA..
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 07:14"]Ei OLE FAKE OLEN SEURANNUT KYSEISTÄ HEPPUA KUUKAUSIA EIKÄ MITÄÄN FAKEEN VIITTAAVAA..
[/quote]
LOL.
Olipa fiksua. Eikö yhtään jännittänyt, että kyseinen tyyppi olisi voinut nettivinkata sut ihan kiusatakseen ja kutsua oikeat poliisit luoksesi? Tuskin tyyppi mitenkään hysteerisesti pelkää syytöksiä poliisina esiintymisestä, kun noinkin julkisesti uskaltaa feikata.
Eiköhän noi vastauksetkin paljasta feikkiyden vähintään kenelle tahansa aikuiselle. Esim. "@taruteresa on 15v teiniäiti kuukauden ikäselle vauvalle ja vauvan isä ei ole elämässä ja on 28v onko tämä rikos?
-Ei ole rikos."
Ei netissä ole poliiseja, kaikki tietää sen.