Kaikki yli 38 kokoa käyttävät ovat läskejä
Kommentit (70)
Siis enkö ookkaan viimesilläni raskaana vaan läski? Olen nyt kokoa 42. Ennen olin kokoa 32
♪ ♪ Läski teki kebabin eteiseen... ♪ ♪
Huoh, anteeksi maailma. Olen kokoa 36-38. Yritän olla syömättä, mutta sitten pyörryttää. Kumpa mua ei olis.:'|
Voi jospa tietäisivät maailmalla,
Nyt mitä voikaan olla läskin alla,
On täällä mamma jonka kyyneleistä aikaan saisi aika monta valtamerta
On täällä monta yksinäistä, mutta
Niin paljon kiellettyä rakkautta,
Nyt ettei siitä riitä kertojaksi laminoidut bmi-taulut
On täällä elämä raskasta työtä
Ja siinä harvemmin on onni myötä,
Sen tietää yksin mamma vainen
On rasvakerroksen alla
Tää koti mulla mainen,
Mä elämästä laulan,
Sillä oonhan läski nainen
Mä rakkaudesta laulan,
On siinä mies ja nainen
rasvakerroksen alla,
Elää suomalainen
Tämä tuhansien sairaalloisten läskien maa
jonka tuhansiin mäkkeihin juosta saa
Silavainen kansa, jonka lohtumätön määrää
ei mittaa kalorit eikä BMI määrää
Jonka lanteilla hyllyvät elämän jenkkakahvat
ja kiinni pysyvät laardiset reidet
Yvonne Ylipainosta ne kertovat!
Mahtavaa nrot 24 ja 25 :DD
Nää läskilaulut pelasti tän ketjun!
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:39"]Huoh, anteeksi maailma. Olen kokoa 36-38. Yritän olla syömättä, mutta sitten pyörryttää. Kumpa mua ei olis.:'|
[/quote]
Ymmärtämisen vaikeuksia? Sanoin että yli 38 kokoa käyttävät eli toisin sanoen 40 kokoiset ja isommat. Ei vielä 38 käyttävät. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:39"]Huoh, anteeksi maailma. Olen kokoa 36-38. Yritän olla syömättä, mutta sitten pyörryttää. Kumpa mua ei olis.:'| [/quote] Ymmärtämisen vaikeuksia? Sanoin että yli 38 kokoa käyttävät eli toisin sanoen 40 kokoiset ja isommat. Ei vielä 38 käyttävät. Ap
[/quote]
Nyt hiljaa siellä ja anna meidän laulaa!!
Vaatekoko 40-42, ahkeraa salilla käyntiä, timmi kroppa mutta isot luut.Olen elämäni kunnossa!
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:02"]
Minä olin läskin poika, lähes läski siis itsekin
Me ollaan läskejä kaikki, kun oikeen silmiin katsotaan
lallalallaaalaaa
[/quote]Läskillä vain voi silmät niin loistaa. Läskejä kun hän katsella saa...
Kaikki mukaan!
[/quote]
Katson autiota läskirantaa, ajatukseni mun kauas kantaa...
Mä syöttöletkussa sinua vien
Sä syöt ja sun läskis tukkii koko tien
ja pitsaasi juustosta kuorrutteen teen
Olen feederi sua syöttäen
No, mä ookin aina miettinyt, että oonks mä läski, mut nythän se totuus selkis. Kiitti. Kiitti ihan oikeesti! Miten sä siis voit tietää? ! Ihanaa, mun ei tarvi enää miettii.
Pituus mul on 182. Mut joskus teininä mä vielä mahdin alle 38 kokoon ja silloin mä olin niiiin onnellinen.
tai mä oon kyl nytkin ihan onnellinen näis mitois. Mut kiitti kuitenkin sulle, kun sä kerroit ton jutun. Sä oot varmaan joku guru. Ihkuu, ett tollasii oikeesti on! Ootsä ollu joskus telkkarissa? Voisitsä lähettää mulle sun nimmarin, jos mä laitan sulle mun meilin? Pliide... Siis voi että! Mä oon ihan intona. Vähän niinku ekstaasis! Yli kolmekasit....miksmä en oo ite ennen tajunnut...aattele! Tää kyl pelasti tän loppu vuoden! Jee! Ihku halei.
Varustautukaa, hoikat mallimittaiset naiset, sillä täältä kirjoittelee koon NELJÄKYMMENTÄNELJÄ nainen. Siis 44!! Kun kävelen kadulla, maa tärähtelee niin että pienet kevyet ruumiinne hypähtävät joka askeleella. Siksi kehotankin teitä pysymään vain hoikille tarkoitetuilla alueilla, koska jatkuva hypähtely ei tee nivelille hyvää. Laihduttaisin kyllä mutta mieheni vastustaa ajatusta. Hän on iloinen että kaikki hoikat ja kauniit ovat jo varattuja, niin ettei kukaan tule hänen peräänsä kun miesparka on niin luvattoman hyvännäköinen. Nyt lyllerrän nukkumaan erikoisvalmisteiselle nukkumalavalle, jonne miehenikin kipuaa (tosin ketterämmin kuin minä), kunhan pääsee yövuorosta. Jaxuhalit!
Älkää ihmeessä vielä menkö nukkumaan, te määrämittaiset kiisket. Minun kokoni on 46. Kun hyppään uimaan, tsunami valtaa maan. Yrittäkää pulikoida, rasva tosin auttaisi paremmin pysymään pinnalla.
AP:n läski-inho saa lähes uskonnolliset mittasuhteet, sen kunniaksi laulamme mukaelman virrestä numero 15:
Parkkipaikal' ken raahustaa, ken AP:n paheksunnan päälleen saa?
Maahan on laskettu kaloreita euron juustosta, kebabista
Lähiövalas nyt on Mäkkiin taas lähtenyt
Noussut on sohvaltaan autoonsa ihraperseinen AV-mamma
Kaksaria, mahamakkaraa AP liikaakin nähdä saa
Fitness-muijat kyykkäilee muualla, ottaa selfieitä saleilla
Alkuperäisen Postaajan tie nyt AV:lle jälleen vie
Suosio satojen läskiprovojen motivoi jälleen trollaukseen jne.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:00"]Kukas siellä piipittää? Joku 160-senttinen tappi varmaan...
[/quote]
175cm ja koko 36. Ap.
[/quote]
hahaa. Tappi! Miten kehtaat kulkea pihalla?
Miten voi olla, jos on titaaninen kroppa, suuret ja kovat lihakset joita ei voi sulloa < 42 vaatteisiin?
T. Amazon 192 cm/ penkki 110 kg
Minusta kaikki yli kokoa 36 käyttävät ovat läskejä.
Läskit ahtavat pullein sormin lettuja kitusiin,
Kuka laittaisi niille edes kaljat läskiin kätösiin.
Viime yö veti tilttiin tämän vaa'an ja se vaaka on läskiä pullollaan.