Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa teillä menee enemmän, shampoota vai hoitoainetta?

Vierailija
23.10.2014 |

Otsikossahan se jo tulikin.

Itselläni shampoo loppuu aina ensin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin. Koska pesen hiukset kaksi kertaa shampoolla ja kerran hoitoaineella.

Vierailija
2/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Turhuuksia ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoota, en käytä hoitoainetta.

Vierailija
4/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoainetta, hiukseni ovat pitkät, paksut ja kuivat.

Vierailija
5/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoainepurkki kuluu mulla melkeinpä muutamassa pesussa, shampoot taas kestää aina ikuisuuden. Mulla on pitkät, paksut ja huokoiset hiukset.

Vierailija
6/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä fifty fifty. Hoitoainetta käytän myös karvojenpoistossa. ;-)

7/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaine loppuu ensin. Minulla on pitkät ja aika paksut hiukset, joihin menee kerralla paljon hoitoainetta. 

Vierailija
8/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, luulin että kaikki vastaisi shampoo ja olen yllättynyt. Se menee paaaaljon nopeammin, koska sillähän pestään kaikki, hoitoainetta taas ei laiteta päänahkaan vaan eniten latvoihin. Ymmärrän jos joku käyttää hoitoainetta sheivauksessa myös mutta muuten en ymmärrä :0 ellei nyt ole ihan polviin asti tukka.

Vierailija
9/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo

Vierailija
10/18 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kumpaakaan. Suihkusaippualla pesen kaiken.

Vierailija
11/18 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoainetta menee enemmän, vyötäröpitkissä hiuksissa latvaa ja näin ollen hoitoainepintaa on selvästi shampootettavaa aluetta enemmän. Vaahdotan shampoolla vain päänahan ja hiusten tyven etteivät latvat kuivu turhaan, ehkä kerran parissa viikossa pesen kauttaaltaan. En käytä lakkaa tms. muotoilutuotteita, joten niiden jäämistäkään ei tarvitse huolehtia.

Vierailija
12/18 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika fifty-sixty. Olen perheen ainoa hoitoaineen käyttäjä mutta en ainoa shampoon käyttäjä.

Vierailija
13/18 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoota. Vaahdotan hiukset aina kaksi kertaa.

Vierailija
14/18 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, hoitoaine on aina loppu.

Vierailija
15/18 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:56"]

Shampoo, luulin että kaikki vastaisi shampoo ja olen yllättynyt. Se menee paaaaljon nopeammin, koska sillähän pestään kaikki, hoitoainetta taas ei laiteta päänahkaan vaan eniten latvoihin. Ymmärrän jos joku käyttää hoitoainetta sheivauksessa myös mutta muuten en ymmärrä :0 ellei nyt ole ihan polviin asti tukka.

[/quote]

No on mulla paljon enemmän ns. latvoja kuin sitä päänahka-aluetta. Ja siis hoitoaine kuluu todella paljon nopeammin kuin shampoo, mikä on ärsyttävää. Ja mä pesen shampoolla kahdesti, mut kun en lutraa sitä sinne latvoihin niinkuin sitä hoitoainetta.

Onko pitkähiuksisia, joilla kuluu enemmän shampoota kuin hoitoainetta? Tai lyhythiuksisia, joilla olisi päinvastoin? Siis ajan takaa sitä, että oon itse aina kuvitellut, että pitkähiuksisilla automaattisesti menee enemmän hoitoainetta kuin shampoota, ja lyhythiuksisilla päinvastoin (tai ei ollenkaan hoitoainetta. Mun lapsi just halus leikata sen pitkät hiukset lyhyeks, ja pitkiin latvoihin piti aina ennen laittaa hoitoainetta, mut nyt kun hiukset on lyhyet, niin en keksi mitään tarvetta sille hoitoaineelle).

Vierailija
16/18 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset vaan tyvestä shampoolla, mutta kaks kertaa. Hoitoainetta laitan korvista asti latvoihin ja hiukseni ylettyvät siis alaselkään asti. Ihan reippaasti hoitoainetta laitan mutta silti shampoo aina loppuu ensin.

Niin ja kun oon hoitoaineen laittanu niin kiepautan hiukset niskaan nutturalle, tehoo mun mielestä paremmin.

-ap

Vierailija
17/18 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:34"]Shampoota, en käytä hoitoainetta.
[/quote]

Vierailija
18/18 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pesette kaksi kertaa shampoolla? Mulla on pitkät ja paksut hiukset, eikä kyllä ole käynyt edes mielessä pestä niitä kahta kertaa peräkkäin, yhdelläkin shampoopesulla tulee puhtaiksi ja ilmaviksi. Hoitsikkaa sitten pituuksiin ja latvoihin, muttei päänähkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä