Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö lemmikkisi yksin päästäksesi itse suojaan

Vierailija
12.09.2021 |

Olen jostain kuullut,että jos tulisi sota ja ihmiset joutuisivat menemään pommisuojaan, niin sinne ei saa viedä lemmikkieläimiä,pitääköhän tämä paikkaansa? En todellakaan jättäisi koiraani yksin ja itse häipyisi.Se on minun perheenjäsen.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään pommisuojaan mene, vaan mökille ja sinne mahtuu koirakin :)

Vierailija
22/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, oon oikeesti aika yllättynyt vastauksista. Aivan kamalaa ja sydämen repivää se olisi, mutta en kyllä omaa henkeäni uhraisi eläimen takia, ei kävisi pienessä mielessäkään.

En minäkään uhraisi eläimen vuoksi, muuten vain ei taida olla vaihtoehtoa kun ei ole suojia. Kyllähän sillä eläimellä tosin saattaisi olla mahdollisuudet jossain metsässä? Riippuen minkä sortin pommeja ja mihin niitä olisi mahdollista viskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kissojani,mutta kyllä oma ja lasten terveys/turvallisuus menisi edelle!

Antaisin kissoille raksuja,jättäisin ikkunan raolleen siltä varalta että tahtovat tutkia maailmaa ja toivoisin että pärjäävät.

Vierailija
24/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on sanoa, että en tietenkään. Tositilanteessa ihmiset kuitenkin toimivat niin vaistonvaraisesti, että jopa tallovat toisiaan kuoliaaksi. Myös lemmikkien kanssa olisi riski, että ne joutuu vaan tallotuksi, jos niitä lähtee kiikuttamaan johonkin suojaan mihin muut ihmiset rynnii paniikissa.

Tuostakaan syystä en menisi sinne. En kestä hysteerisiä ihmisiä muutenkaan niin saati sitten laumaa tolloja joista jokainen vaatii itselleen sitä tätä ja tuota. " minä minä minä kunhan vaan minä saan ja pääsen muut jääköön ilman"

Ohjaisin pommikoneet jysäyttämään tolvanat taivaan tuuliin.

Vierailija
25/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oli viimeksi sota ja ihmiset joutuivat pakenemaan luovuteltulta alueelta, eli Karjalasta,

sinne jätettiin kissat ja koirat, joissakin paikoissa jopa mielisairaat ja paljon kaikkea muuta.

Evakkokuormaan ei kaikki sopinut, eikä kaikkea ehditty ottamaan mukaan.

Vierailija
26/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei olisi lapsia laittaisin soimaan Doorsin "The endin",kaataisin drinkin,pistäisin tupakaksi ja pitäisin kissaani sylissä .

Mutta koska on lapset,pussattaisiin kissa hyvästiksi ja painuttaisiin pommisuojaan.

Vierailija
27/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän soppa syntyisi kun samaan pommisuojaan tuotaisiin Virtasten dobermanni joka vihaa kissoja,Häkkisten maatiaskissa joka vihaa koiria,Auvisten sekarotuinen koira joka vihaa lapsia ja Lahtisen lapsi joka on allerginen eläimille!

Vierailija
28/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko ne ydinpommeja? Mihin niitä räiskittäisiin? Kaupunkeihin vai maallekin? Jos tavallisia pommeja niin riittäisikö kuitenkaan haja-asutusalueella joka mökkiä pommittaa?

Vierailija
29/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiä varten pitäisi rakentaa eläimille sopiva pommisuoja, jossa olisi jokaiselle eläimelle pieni soma huone, jossa olisi hiekka-astia, joka olisi helppo tyhjentää. Jokaisessa kopissa olisi mukavan pehmeä sänky. Ja kivoja leluja, sekä juoma ja ruoka-astiat. Eläimien seurana olisi koirien rapsuttelija ja kissojen silittelijä, kaikkien hiekka-astioiden siivoaja. Sekä tietysti eläinten ruokkija. Välillä eläimiä voitaisiin päästää lyhyelle

juoksuradalle kuntoilemaan. Kaikki kissat saisivat katsella huoneensa häkkiseinän lävitse, kissoille sopivia orava, hiiri ja lintuvideoita, myös koirille olisi vastaavia videoita katsottavaksi.

Kaikki muita pieniä eläimiä varten olisi oma osastonsa ja omat hoitajansa.

Vierailija
30/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissoja voisi yksin jättää. Jättäisin anopin niille seuraksi.

Vierailija
31/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten pommisuojassa olisi jokaisessa somassa pienessä huoneessa kaasu ja geigermittarit, ilmoittamassa jos taistelukaasua tai radioaktiivista säteilyä pääsee pommisuojaan, jolloin jokaiselle kissalle ja koiralle voitaisiin pukea päälle säteilysuoja-asut ja kaasunaamarit. Eläintenruokaa ja kissanhiekkaa pitäisi olla 10-20 vuoden tarpeita varten, sillä ydinsodan seurauksena tulleen ydintalven vuoksi, ei monena kesänä saataisi maanpäällä ruokaa kasvatettua. Ilmastoinnin pitäisi olla kaasua ja radioaktiivisuutta poistava, tai mikäli mahdollista, suojassa pitäisi olla valtavan suuri happisäiliö, ja ulosmenevä ilma pitäisi poistaa paineellisesti, siten ettei ulkoa pääse saastunutta ja tappavan myrkyllistä ilmaa sisälle.

Vierailija
32/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän soppa syntyisi kun samaan pommisuojaan tuotaisiin Virtasten dobermanni joka vihaa kissoja,Häkkisten maatiaskissa joka vihaa koiria,Auvisten sekarotuinen koira joka vihaa lapsia ja Lahtisen lapsi joka on allerginen eläimille!

Jospa se Lahtisen lapsi vain ulkoilisi hieman enemmän, niin pysyisi terveempänä.

Vierailija
33/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet ihmettelevät minne ihmiset menevät juosten ja mikä on tuo hirvittävä meteli tuolla ulkona ja miksi joka paikassa on savun hajua. Mitä oikein on tapahtumassa. Missä minun ruokani viipyy, olen saanut sen aina tähän aikaan. Missä minun omistajani on ja missä ruoka viipyy, minun on nälkä! Kuuletteko, tahdon ruokaa.!!

Hiekka-astia on aivan likainen, missä sinä olet ihmiseni, miksi et ole puhdistanut hiekka-astiaani ?

Etkö sinä enää rakasta minua ? Oletko hyljännyt minut ?

Koko talo tärähtää, juoksen turvaan, menen sohvan alle, ja taas, tärähti, tuo kamala ääni tekee minut araksi

ja pelokkaaksi, miksi kukaan ei tule ? Tahdon omistajani syliin !!!

Missä hän oikein viipyy ? Muistan, kun olin pieni kissa, mökillä oli mukavaa, mutta sitten tuli syksy,

en päässyt sisälle, vaikka nauin oven takana monta päivää, silloin minut ensimmäisen kerran hyljättiin,

jätettiin kylmästi yksin. Taasko tässä käy niin, taasko minut hylätään? Mikä ihmeen sireenin ääni kuuluu ulkoa, taas, ja nuo pakauhtelevat äänet, jotka saavat koko talon tärisemään. En kestä niitä!!!, En!! Missä olet omistajani, tule heti kotiin, kaipaan sinua. Tule, juokse luokseni.

Vierailija
34/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahlannut lähes kainaloita myöten jääsohjoiseen veteen pelastamaan karannutta nuorta koiraa ja sen jälkeen juossut yli kilometrin kyseinen koira sylissäni. Veteen kahlatessani tiesin että jos en saavuttaisi koiraa kahlaamissyvyydessä, koira joutuisi jäämään.

Vierailija
35/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin taaperoideni ja koirani kanssa sängylle makaamaan, odottamaan kuolemaa. En jättäisi koiraani.

Vierailija
36/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. Jos mahdollista lähtisin evakkoon kissan kanssa ajoissa. Jos tulisi sota tms mieluummin päästäisin sen ajoissa pois maan päältä jos tiedossa olisi kärsimystä.

Ikinä en antaisi pieneni kärsiä. Mieluummin itse kärsin.

Vierailija
37/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin kissan kanssa pois suojasta.

Vierailija
38/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jättäisin. Se on eläin. Voi jeesus näitä kehän kiillottajia.

Vierailija
39/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti jättäisi koiraani! Kuoltaisiin yhdessä, jos on niin tarkoitettu.

👍 Aamen

Vierailija
40/82 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jättäisi. Itsestäänselvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi