Lue keskustelun säännöt.
Mä olen alkanut jo pohtimaan joulua
12.09.2021 |
Siis teinin joululahjoja, sitä missä joulun vietän yms.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mitä yli 70v äidit haluavat lahjaksi, joilla on jo kaikkea ja ei ole pinnallinen? Paitsi käsintehdyn lahjan. Mitä muuta
Oma äitini ei ainakaan muuta kuin yhdessäoloa lasten ja lastenlasten kanssa. Itse lapsettomana lähdin viime jouluna hiihtämään pohjoiseen koronan varjolla ja sain sitten pahan mielen kun veljeni pikkulasten kanssa teki samoin. Olin varma, että he ovat isovanhempien kanssa, mutta ei. Nyt en siis voi kuin olla tarvittaessa saatavilla. Ja minua siis tarvitaan vain jos lapsenlapsiaan ei voi nähdä. ..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näin jouluihmisenä joulu on mielessä läpi vuoden ja tämän vuoden joulua on suunniteltu tovin verran. Ensi viikolla on 100 päivää jouluun, jota juhlistetaan.
Meillä on joka tapauksessa viisasta valmistella joulua hyvissä ajoin, sillä perheessämme on kahdet synttärit loppuvuodesta, Halloweenia juhlitaan ja myös Kiitospäivää, sillä yksi siskoistani on naimisissa amerikkalaisen kanssa. Näin ollen aikaa joulun valmisteluille on vähemmän, jollei aloita hyvissä ajoin. =)
Olenkin hankkinut jo osan lahjoista ja suunnitellut joulunalusajan tehtävät tarkasti. Siksi teemmekin kortit kohta ja kirjoitan ne valmiiksi ja postitan heti, kun punaiset kuoret saapuvat.