Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen alkanut jo pohtimaan joulua

Vierailija
12.09.2021 |

Siis teinin joululahjoja, sitä missä joulun vietän yms.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Esim lahjoja kannattaa miettiä hyvissä ajoin. Varmasti tulee syksyn mittaan erilaisia tarjouspäiviä. Minäkin suunnittelen välillä jo joulukoristeiden laittamista. Minun jouluni on pieni yksinäisen eläkeläisen joulu.

Vierailija
2/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta alkaa se jouluavustudten kerjuu ketjun puiminen palstalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin! Johtuu varmaan siitä ettei elämässä ole oikein ollut mitään mitä odottaa... Pidän kyllä joulusta muutenkin :) Vietän varsinaisen joulun kahdestaan puolisoni kanssa, mutta tykkään ennen joulua juhlistaa myös kavereiden kesken "pikkujouluja". Töissä en ole joten ei ole mitään työporukan pikkujoulujakaan. Ja sukujouluista en piittaa!

Vierailija
4/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi keksiä kivat lahjat, ei isolla budjetilla. ap

Vierailija
5/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PlayStation-LED -valot ikkunaan, niin siinä on minun valmistelut. Kaiken muun saa valmiina.

Vierailija
6/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PlayStation-LED -valot ikkunaan, niin siinä on minun valmistelut. Kaiken muun saa valmiina.

No joo. Valmiina minäkin aina esim laatikot ostan, ettei siinä pahemmin valmisteluja ole kuin lahjojen osto. ap

Vierailija
7/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mietin, että voisin lähteä puolison kanssa yhdeksi tai kahdeksi yöksi jonnekin. Tai sitten ollaan kotona rauhallista aikaa viettäen.

Vierailija
8/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt mitä joulun ajan ruokia laitan. Helppo kun sinkku ja laitan jotain hyvää joulun ajaksi. Laatikot meinasin tuunata ja pari rasiaa valmiita kinkkusiivuja ostaa. Voisin itse tehdä joulutorttuja ja luumurahkaa. Mukava viettää joulun aika itsekseen ja nauttia rauhassa. Muutaman tuikun laitan pöydälle ja kynttilän sytytän vanhempien muistolle. Hautuumaalla voisin käydä jouluaatto aamuna.

Vierailija
9/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua on mukava alkaa pohtimaan näin syksyllä, kun illat pimenee ja ulkona on sumuista ja synkkää.

Itse mietin lähinnä sitä, miten ehtii mitäkin tekemään, kun torstaina vielä normaali työpäivä ja perjantaina aatto. Yleensä olen tehnyt paljon itse kaikenlaista, ruokaa ja leivonnaisia, mutta nyt ei taida ehtiä.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän jaksaa töiden jälkeen iltaisin tehdä valmisteluja.

Vierailija
10/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yli 70v äidit haluavat lahjaksi, joilla on jo kaikkea ja ei ole pinnallinen? Paitsi käsintehdyn lahjan. Mitä muuta

Vierailija
11/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt jo pari päivää.

Vierailija
12/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ekat joululahjat ostettu jo lapsille.

Vierailija
13/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä olekaan ennen joulua kuin rapujuhlat, halloween, syysloman etelänmatka, risteily, ruskamatka lappiin ja itsenäsyyspäivä ennen joulua. 

Vierailija
14/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teillä on lanttulaatikko imeltymässä?

Vierailija
15/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kohta alkaa se jouluavustudten kerjuu ketjun puiminen palstalla!

Niinpä, samoille tulee aina joulukuun alussa yllätyksenä se että joulu on kohta, rahaa ei ole ja lapsille pitäis jotain saada, erityisesti niitä joulukoristeita jotka ilmeisesti viime joulun jälkeen on joko myyty tai heitetty roskiin :)

Vierailija
16/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai joulu. Tästä otsikosta alkoi kyllä minunkin suunnittelu. Rakastan joulua ja silloin pitää kaiken olla perfetto.

Vierailija
17/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yli 70v äidit haluavat lahjaksi, joilla on jo kaikkea ja ei ole pinnallinen? Paitsi käsintehdyn lahjan. Mitä muuta

Moni äiti olis tyytyväinen jos lapset halais ja suukottais, näitä ei vaan koskaan saa mutta sitä halpaa krääsää kyllä kannetaan joka vuosi.

Vierailija
18/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä olekaan ennen joulua kuin rapujuhlat, halloween, syysloman etelänmatka, risteily, ruskamatka lappiin ja itsenäsyyspäivä ennen joulua. 

Alahan liputtaa sinne lappiin, siellä on juuri nyt paras loisto ruskassa. Tosin maanantaiksi ja tiistaiksi on luvattu kurjaa keliä. Tänään Pallaksen lähellä ainakin oli todella siisti maaruska.

Rapuja on moni syönyt jo ihan tarpeeksi tälle vuodelle.

Vierailija
19/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suurin osa joululahjoista ostettu. Joululauluja ei vielä kehtaa kuunnella, vaikka mieli tekisi. Pitää varmaan ainakin marraskuulle jaksaa odottaa.

Vierailija
20/22 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, mitä teinille, kun hän haluaa elektroniikkaa ja mun tuloni on pienet. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme