Voi miten noloa, exällä on uusi ja minä mokasin...
Apua, en pääse tästä häpeästä yli... Erosimme exäni kanssa keväällä, ja olemme pysyneet ystävinä ja harrastaneet seksiä silloin tällöin. Minä olen 26 ja hän 29. Viime aikoina emme ole enää tavanneet usein, mutta pari päivää sitten mies kysyi josko tapaisimme. Hän ehdotti ihan vain kahville menemistä ja kuulumisten kertaamista, ja näin teimmekin.
Oltuamme kahvilla parisen tuntia lähdimme ulos, ja mies sanoi lähtevänsä varmaan kotiin päin. Minä halasin häntä ja kysyin, miten olisi jos tulisin mukaan ja jatkaisimme vähän hauskanpitoa. Mies meni heti vähän vaikeaksi ja sanoi, että on tapaillut uutta naista, ja vaikka olisi kiva jatkaa tapaamme harrastaa seksiä, niin nyt ei enää voi.
Olin kuolla siihen paikkaan. En tietenkään voinut tietää että hänellä on joku, mutta jostain syystä silti koin (ja koen edelleen) niin valtavaa nolostusta ja häpeää etten tiedä miten päin olisin. Samalla ärsyttää, ettei mies voinut mainita tapailevansa jotakuta. Jo se tieto itsessään tuntuu melko pahalta, ja kun sen yhdistää tapaan jolla sain asian selville, niin eipä tuo ollut ylpeimpiä hetkiäni...
Olisitteko sijassani yhtä noloina? Ei kai minun pitäisi välittää enää mitä mies ajattelee, mutta silti tuntuu kurjalta. Olen häpeissäni, ja sen lisäksi nyt erollemme tuli lopulta "viimeinen niitti", ja nyt olen todellakin yksin ja puhtaasti sinkku. Olen melko surullinen :(
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:24"]
Miksi sun pitäisi olla nolona? Olisi ollut exältä asiallista mainita vähän aikaisemmin. Ei kukaan ole ajatustenlukija, paitsi porvoossa:).
[/quote]
No toki kun asiaa ajattelee nyt jälkikäteen, niin miehestä ei ole enää aikoihin kuulunut samaan tapaan kuin ennen, eikä hän ole ehdottanut yhteisiä öitä enää pitkään aikaan. Eikä tapaamisemme aikanakaan vihjannut mitään sen suuntaista. Päätin sitten ottaa ohjat omiin käsiini, ja huonosti kävi. Todella, todella noloa tulla torjutuksi kun ihan suoraan ehdottaa sänkyyn hyppäämistä...
ap
Ei tarvitse olla nolo, vaikka se on luonnollinen reaktio tuossa tilanteessa. Et sinä tehnyt mitään väärää, lähinnä ihmettelen miksei mies kertonut heti että hei, elämääni on tullut uusi ihminen.
No tosi inhottavaa exältäsi, että laittoi sinut noin inhottavaan asemaan. Hänen olisi pitänyt ilmoittaa ensi, että tapailee toista naista. Muutenkin sika, ihan kun siitämyhdestä leffasta; äijäjatkaa exänsä panemista ilman sitoumuksia.
Ymmärrän sun tunteen. Tein samat, mutta olin hiukan juonut. Tunteet nousi pintaan ja haukuin miehen. Arvaa nolottiko sitten. Mikä oikeus minulla on suuttua?? Ei mikään.
Ei mitään syytä olla nolona. Mies olisi voinut sanoa asiasta aikaisemmin, mutta varmaan se oli hänelle vaikeaa. Hyvä kun sai kuitenkin lopulta sanottua sen sijaan, että olisitte päätyneet sänkyyn, se se vasta ikävää olisi ollut.
No olipa vähän tökeröä eksältäsikin. Varmaan tiesi mitä tuut ehdottaan jos kerran teillä tuollainen tapa on ollut. Olisit haukkunut sen. Ei ole mitään syytä noloilla.
Turhaan häpeilet, tuskin mies pitää sua yhtään nolona. Ei miehet mieti tommosia edes, kyllä tiedätte.
Ja toi häpeän tunne menee ohi kyllä kunhan sinnittelet. Eti vaikka joku mukava uus mies niin ehkä siinä tapailussa pääsee tonkin yli. :)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:36"]
Ymmärrän sun tunteen. Tein samat, mutta olin hiukan juonut. Tunteet nousi pintaan ja haukuin miehen. Arvaa nolottiko sitten. Mikä oikeus minulla on suuttua?? Ei mikään.
[/quote]
Onneksi minä olin sentään selvin päin, niin onnistuin edes jollain lailla pitämään pokerinaaman ja onnittelemaan uudesta suhteesta. Vaikka mies tuntee minut kyllä niin hyvin että varmasti hän ymmärsi miten pahalta minusta tuntui... En usko että kykenen tapaamaan häntä pitkään aikaan, tai koskaan enää. Toivon, etten myöskään joudu kasvokkain tämän uuden kanssa, sillä jo mielikuvituksessani vertailen itseäni häneen tarpeeksi raa'asti...
ap
Jotenkin tää kalskahtaa provolta, en tiiä miksi. Liian kaunokirjallisesti ehkä kirjotettu tjtn?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:47"]
Jotenkin tää kalskahtaa provolta, en tiiä miksi. Liian kaunokirjallisesti ehkä kirjotettu tjtn?
[/quote]
Voi kun olisinkin tässä provoilemassa, mutta ikävä kyllä jokainen yksityiskohta tässä tarinassa tapahtui ihka oikeasti....
ap
No mitä tuosta. Me nussittiin säännöllisesti eksän kanssa sumeilematta vielä vuosi eron jälkeen vaikka asui jo uuden naisensa kanssa. Ei tuntunut eksää haittaavan, mua vielä vähemmän.
No mitä ihmeen kuulumisia te kaks tuntia kahvilla vaihdoitte, mutta ei kertonut että sillä uusi? Ei tainnut kovin henkevä keskustelu olla??
Eniten vituttaa: Epäselvät suhdekuviot exän kanssa.
Kauanko olitte yhdessä ap? Onko lapsia yhdessä tai erikseen?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:53"]
No mitä ihmeen kuulumisia te kaks tuntia kahvilla vaihdoitte, mutta ei kertonut että sillä uusi? Ei tainnut kovin henkevä keskustelu olla??
[/quote]
Varmaankin juttelivat kaikesta muusta, mistä yleensäkin. Exä ei varmaan ois halunnut kertoa uudesta naisesta, eikä ainakaan tiennyt kuinka sen sanoisi. En koe, että ap ois tehnyt mitään älytöntä. Oletti vain että tilanne on ennallaan.
Itse harrastin myös seksiä yhden exän kanssa. Tajusin, etten päässyt hänestä irti niin kauan kuin seksiä oli, päivänselväähän se jälkeenpäin oli. Kun kerran oltiin erottu, olisin päässyt paljon helpommalla, jos myös fyysinen suhde olisi katkaistu samalla. Ap voi kokea ehkä samoin, että tunnetasolla koki vielä, että joku pokasi hänen poikakaverinsa, vaikka nimellisesti oli jo erottu ja mies teoriassa vapaa.
No siis, minun nähdäkseni eroatte oikeasti vasta nyt. Eli tunnetasolla se eroprosessi lähti käyntiin, siksi tuntuu tuolta. Ei ole paluuta. Sikäli ois järkevämpää laittaa kerrasta poikki ja päästä yli koko suhteesta. Eihän ketään voi roikottaa varalla silleen et onpahan ainakin joku jota panna jos ei muuta.. Siinäpä sitten ihmettelet. Ja joo, olen ollut tavallaan samassa tilanteessa.
Minä en voisi kuvitellakaan seksiä eksän kanssa vaikka ollaan molemmat sinkkuja. Seurustelin pari vuotta yhden tyypin kanssa joka kertoili tämän suuntaisia juttuja, et ovat porukallla viettäneet iltaa ja muhinoineet eksänsä kanssa vaikka olivat asuneet jo erillään pitkään... Miksi?! Mitä eroamista semmoinen on?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:59"]
No siis, minun nähdäkseni eroatte oikeasti vasta nyt. Eli tunnetasolla se eroprosessi lähti käyntiin, siksi tuntuu tuolta. Ei ole paluuta. Sikäli ois järkevämpää laittaa kerrasta poikki ja päästä yli koko suhteesta. Eihän ketään voi roikottaa varalla silleen et onpahan ainakin joku jota panna jos ei muuta.. Siinäpä sitten ihmettelet. Ja joo, olen ollut tavallaan samassa tilanteessa.
Samaa mieltä. Se oikea eroprosessi varmaan lähtee käyntiin sitten, kun jompikumpi onkin oikeasti uudessa suhteessa. Monesti eron jälkeen vielä harrastetaan sitä exäseksiä, jos toinen ei tiedä, että toisella muitakin tai sitten ero muusta syystä.Kokemusta täälläkin siitä. N39v
[/quote]
Miksi sun pitäisi olla nolona? Olisi ollut exältä asiallista mainita vähän aikaisemmin. Ei kukaan ole ajatustenlukija, paitsi porvoossa:).