Miesystävä täysin riippuvainen Vichy vedestä:(
Alkuaikoina kun en vielä tajunut kuinka tärkeää oli varata Vichyä kaappiin niin lähti sen takia kotiin yöksi tai hakemaan 10km päästä huoltsikalta. Silloin ei vielä ollut kaupat yötä myöten auki. Kerran olin vahingossa ostanut hiilihapollista lähdevettä niin kyllä se sitä sitten lipitti mutta sen jälkeen pitänyt aina omat Vichyt mukana. Hana vesi ei kelpaa vaikka Lahdessa on tosi hyvä kraana vesi. Ikävää katsella sivusta kun rakas ihminen on noin riippuvainen:(
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa soda stream ja pidä esitelmä Salpausselän vesien erinomaisuudesta
Soda streamilla ei saa tehtyä Vichyä tai kivennäisvettä ylipäänsä. Vain hiilihapotettua hanavettä, ilman kivennäisiä. Itse ainakin juon Vichyä juuri kivennäisten takia.
Minäkin olen juonut yli 50 vuotta jo vain kivennäisvesiä. Hanavettä en juo missään maassa, en ikinä. Soda Stream on ihan peerceestä, ei mitään virkaa. Ei ne kuplat mitään lisiä siihen hanaveteen tuota.
Ei se mies mitään riippuvainen ole vaan tietää mikä on hyvää ja terveellistä vettä ihmiselle. Ittekin juon parisen litraa päivässä kivennäisvettä. En ymmärrä mikä ap:tä tässä ärsyttää.
Minä juon ihan vaan lähdevettä viiden litran pöntöistä. Kraanavesi maistuu liikaa kloorille täällä vesilaitoksen vieressä.