Kannattaako enää muuttaa omakotitaloon kun lapset on jo teinejä.
Toinen jo täysi-ikäinen, ja kohta muuttaa pois kotoa. Mutta nyt vasta olisi ehkä siihen mahdollisuus, vaikka haaveissa on ollutkin pitkään. Mutta kohta asuttaisiin siellä sitten kahdestaan.
Kommentit (24)
Ihan miten itse haluaa. Siinä on se ongelma, että sitten kun vanhenee ja kunto huononee niin sieltä on NIIN vaikea lähteä - kaikki nurkat ja kellarit ja varastot on täynnä tavaraa.
Kun mun vanhemmista viimeinenkin kuoli niin talosta lähti 4 isoa jätelavallista kamaa. Äiti olisi jo aikaisemmin halunnut keskustaan kerrostaloon kun sairasti mutta isä ei. Siinä asuivat loppuun asti.
Muuttakaa siitä sitten ajoissa pois ennen kuin olette liian vanhoja/sairaita/jääräpäitä muuttamaan.
Helsinki, Tampere, Turku haluaisin asua keskustassa, maalla taas ehdottomasti omakotitalossa kaukana muista.
Me muutimme ensimmäiseen taloomme kun 3 lastamme olivat 8-17v. Toiseen kun lapsia oli kotona enää 2, ikää 4v ja 16v. Tähän viimeiseen pienimpään muutimme kun kuopus oli 16v, nyt muutti pois kotoa hänkin.
Nyt meillä on ihanasti tilaa elää ja työskennellä kotona, lastenlapsillekin mukavasti oma huone kun tulevat yökylään
Ei koskaan liian myöhäistä, mekin olemme 25v ehtineet nauttia lasten kanssa okt elämästä
Me ollaan rakennettu kun lapset oli pieniä, nyt teinejä ja todellakaan en ikinä asuisi kerrostalossa enkä kyllä missään omakotitalolähiössä. Omaa maata ja pihaa niin paljon että teinitkin saa ajella mönkkärillä ja autolla ja nuotiota polttaa ymv.
Ja en muuta pois vaikka lapset kasvaa mun koti tämä on myös. En ymmärrä AP:n ajatusta kyllä yhtään mutta ehkä mun ei tarvii .