Oletko koskaan nöyryyttänyt itseäsi haluttoman miehen edessä?
Siis koetko tulleesi seksuaalisesti nöyryytetyksi tilanteessa, jossa mies ei halua?
Mulle kävi tänään niin.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:51"]
En ole koskaan muistaakseni kieltäytynyt. Ap
[/quote]
No hyi. Kuynnollinen nainen ei koskaan suostu seksiin muuta kuin puoliksi väkisin otettuna. Ainakin vähän pitää vastutella joka kerta siveyden tähden.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:56"]En ole, koska en ole koskaan tehnyt aloitetta seksiin.
[/quote]
Mä palaan taas tälle linjalle.
Mitä tapahtui ei ollut mikään peruspakit. En mene yksityiskohtiin, paitsi että pättyi poruun ja itsetyydytykseeni. Siitä olen kyllä ylpeä: jos olen orientoitunut seksiin, sitä harrastan sitten vaikka ilman miestä, vaikka olisi miten paha mieli!
Ap
Ap, mies vaihtoon, jos tuollaista tapahtuu usein. Haluttomasta miehestä ei ole yhtään mihinkään.
Inisijä, jonka jätin, puhui seksin aikana äidistään. Yäääääääääääk.
Kannattaa kuunnella herkemmällä korvalla mitä toinen haluaa, niin ei tarvitse nöyryyttää itseään.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:04"]Ap, mies vaihtoon, jos tuollaista tapahtuu usein. Haluttomasta miehestä ei ole yhtään mihinkään.
Inisijä, jonka jätin, puhui seksin aikana äidistään. Yäääääääääääk.
[/quote]
No ei tule tuollaista tapahtumaan, en koske enää mieheen.
Ap
Elän onnellisessa suhteessa, jossa kummankaan ei tarvitse joutua nöyryytetyksi. Seksistä mies on kyllä kieltäytynyt useastikin, mutta ei siitä sen kummempaa nöyryytystä ole seurannut. On vain ottanut sängyssä syliin ja sanonut, että katsotaan sitten uudestaan aamulla.
Ikävä kyllä olen, olen jopa pyytänyt ja muuten tyrkyttänyt itseäni. En ole sitä tehnyt enää vuosiin, ei se siitä nöyryytyksestä parane yhtään. Itse en ole eläissäni kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa, en edes exän vaikka se oli juoppo.
Olen enkä tule enää koskaan tekemään niin. Se on naisille varmasti vielä nöyryyttävämpää, koska yleisesti ajatellaan, että miehet kuitenkin aina haluavat ja tilanne on yleensä toisinpäin. Niin kuinka vastenmielinen onkaan nainen, joka joutuu anelemaan jossain hepenissä.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:56"]
En ole, koska en ole koskaan tehnyt aloitetta seksiin.
[/quote]
Ohhoh! Miksi et? Eikö sinulla ole seksihaluja?
Kyllä. Viime aikoina useinkin. Kaiken kukkuraksi miehellä ei edes seiso. Ja minä yhtenä iltana puhkesin ihan itkuun kun panetti vaan niin helvetisti.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:40"]
Olen enkä tule enää koskaan tekemään niin. Se on naisille varmasti vielä nöyryyttävämpää, koska yleisesti ajatellaan, että miehet kuitenkin aina haluavat ja tilanne on yleensä toisinpäin. Niin kuinka vastenmielinen onkaan nainen, joka joutuu anelemaan jossain hepenissä.
[/quote]
Siis naiset itse luulevat, että miehet haluavat aina ja tämän takia pakit tuntuvat heistä nöyryyttäviltä ja raskailta. Aivan kuten miehistä tuntuu raskaalta se, että naiset kuvittelevat heidän olevan aina epäinhimillisen halukkaita ja seksiin kykeneviä. Ei ole helppoa olla vain tavallinen mies, joka on joskus haluton naisen ulkonäöstä tai muista ominaisuuksista riippumatta, kun naisten luomat paineet ovat niskassa koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:39"]rasvaprosentti alle 20. Alapää on myöskin siisti ja pesen sen intiimipesuaineella kahdesti päivässä.
[/quote]
kuulostat desinfioidulta luulta
[/quote]
Naulan kantaan.
Mun mies on haluttomampi kun minä, teen suurimman osan aloitteista ja vain osa menee läpi enkä koe että se olisi nöyryyttävää.
Huokaus. Tämä on hyvä kuvaus miehen ja naisen välisestä tasa-arvosta, jota en ymmärrä. Miehen oletetaan aina olevan valmis ja halukas harrastamaan seksiä naisen kanssa. Jollei näin tapahdu hänen täytyy olla sairas vajakki, tai mahd. kaappi homo lassukka, jota kukaan nainen ei kunnioita tai halua. Tai, jonka nainen voi tuomita sanomalla, että mies nöyryyttää häntä.
Naiselle tilanne on, myös hankala hänen oletetaan antavan seksiä kaikkialla ja kaikkien kanssa, tästä hän saa sellaisia kunnian osoituksia ja arvonimiä kuin lumppu, huora tai jakorasia, vain muutaman mainitakseni Mutta kuitenkin häen odoteaan olevan neitsyt ja vain ja yhden miehen oma, silloin kun hän aloittaa seurustelun tai viimeistään, kun astelee avioliittoon miehen kanssa.
Johonkin edellisten väliin jää se, että jos mies ei osaakaan käsitellä naistaan kuin Jamesbond eli alistaa naista juuri oikeassa paikassa ja tyydyttää pikaisesti omia halujaan uskotellen, että nainenkin haluaa olla alistettuna juuri samalla hetkellä ja samaisessa paikassa, niin nainen voi väittää myöhemmin että mies lähenteli häntä seksuaalisesti ja pahimmassa tapauksessa väittää, jopa miehen yrittäneen raiskata hänet.
Vai onkohan raiskaukset sittenkin vain mielikuvituksen tuotettta? jos tai kun täälläkin on, jo saatu lukea, että osa naisista kokee nöyryytävänä, jollei mies halua seksiä. Eli mies jonka mahd. kerrotaneen raiskanneen puolisonsa tai tyttöystävänsä, niin onkin vain osoittanut, ettei hänen naisensa ole tarve kokea nöyryytystä. Mieshän vain antoi oma-aloitteisesti sitä, mitä miehen oletetaan aina voivan antaa. Mutta sama ei tietenkään ole mahdollista toisin päin, vaikka lainsäädäntömme olisikin toista mieltä, niin nainen joka yrittää saada "alistettua" miehen seksiin on itse uhri, jota mies nöyryyttää kun ei ymmärrä tai kykene saati halua täyttää naisen odotuksia vaan puollustautuu ja tai kieltäytyy seksistä; mies ei siten voi mm. tulla raiskatuksi. Tai ainakin niin että nainen voi pitää miestä lassukkana ja mahdollisesti sairaana ja tai kaappi homona. Kyllä jokaisen miehen tulee olla aina valmis seksiin, sillä ellei ole tulee nöryyttäneeksi ja vähintään henkisesti pahoinpidelleeksi naista, joka ei voi ymmärtää, että myös miehellä on tilanteita, jolloin seksiin ryhtyminen ei luonnistu, eikä se tarkoita, että hän olisi sairas, tai seksiä halunneessa naisessa olsi jotain vialla.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 20:39"]Kannattaisi alkaa laihduttamaan ja käymään salilla....myös suosittelen alapään siistimistä ja pesemistä :) Miehellä lienee mielessä haluttavampi nainen, niin sä et kelpaa [/quote] No just joo. Käyn salilla, rasvaprosentti alle 20. Alapää on myöskin siisti ja pesen sen intiimipesuaineella kahdesti päivässä. Mutta kun ei kelpaa, ei kelpaa. Jollekin muulle kyllä oletettavasti kelpaisin. Ap
[/quote]
Pesetkö pyllyn myös aina kakan jälkeen? Se on aivan olennaisen tärkeätä.
[/quote]
Tietysti :(
Ap